1.2

379 52 22
                                    

Zayn: Sataşmadan duramaz mısın?

Zayn: Sürekli bu şekilde kızgınlığını dışarı mı dökeceksin?

Liam: Kızgınlığımı değil Zaynie. Ben sana kızmadım.

Liam: Hepsi sana kızdılar, yanlış anlama, yarı yolda kalakaldığımız için.

Liam: Ama ben sana sadece kızmış olsaydım,

Liam: Bana sana kızdığımı unutturman birkaç saat sürerdi.

Liam: Benim yaşadığım şey daha çok altüst olmaktı, bir hayal kırıklığı olduğunu düşündüm.

Liam: Kafamdaki hayal kırıklığı imajını düzeltemediğin için günlerdir boşa kürek çekiyorsun sen.

Liam: Sana kızdığım için değil.

Zayn: Hayal kırıklığı olduğumu mu düşünüyorsun?

Zayn: Öyle mi düşünüyorsunuz?

Zayn: Kabul, kocaman bir hayal kırıklığı olabilirim. Bunun için özür dilerim,

Zayn: Kimsenin beklemediği şeyler yaptığım için—

Zayn: Öylece bıraktığım için—

Liam: Hey,

Liam: Hayal kırıklığı olduğunu düşünmüyorum.

Liam: Çünkü seni tanımıyorum.

Liam: Benim tanıdığım kişi çok başka biriydi.

Liam: Maskelerle dolaşmazdı, mahremine saygı duyulmasını istediğinde onu gizlerdi, kendisini değil.

Liam: Sık sık gülümserdi, hayranlarımızla fotoğraf çekilmek istediği için kaçıp dışarı fırlayacağı birkaç sefer onu yakaladığımı hatırlıyorum.

Liam: İnsanları yolda bırakmaktan da hoşlanmazdı.

Liam: Bak, sorun ne biliyor musun?

Liam: Dönüp dolaşıp aynı noktaya geliyoruz, günlerdir bunu konuşuyoruz ve ben sıkıldım.

Liam: Günlerdir, bana beni sevdiğini söylüyorsun ve ben de sana seni tanımadığımı.

Liam: Tanımıyorum, Zaynie.

Liam: Beni geri mi istiyorsun? Maskeni indir. Bana tanıdığım kişiyi göster.

Liam: Onu seviyordum.

✓✓, (01.17 pm.)

***
️💛❤️

california | ziam mayneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin