Ajung acasă ,ai mei nu erau acasă așa că mă pun sa dorm ...
După câteva ore vine mami acasă și mă vede ,era extrem de bucuroasa să mă vadă ,era surprinsă pentru că nu le spusesem că vin ... Mă întreabă ce am făcut,cum a fost iar eu bineînțeles ca nu i-am spus că mi-am făcut o relație acolo pentru că nu e de acord cu asta . I-am povestit le scurt și după i-am spus că am primit o ofertă sa studiez in Belgia .
Nu au fost de acord,dar le-am spus că plec chiar dacă nu mă vor lăsa . Așa că după câteva zile plec la liceu să îmi iau niste acte pe care trebuia să le duc in Belgia . Ai mei erau foarte supărați că voi pleca departe de ei ,dar ușor ușor vor înțelege ...
Îl sun pe Ianis să îl întreb cum i se pare ideea de a veni in Belgia la școală ?
Ianis: buna ,draga mea!
Raluca:buna ,ce faci?
Ianis : in pat ,tu?
Raluca : La fel , plictiseala
Ianis : Nasol ,ieși și tu cu prietenii
Raluca : o sa ies mai târziu ... știi la ce m-am gândit ?
Ianis : la ce ?
Raluca: Sa fac scoala in Belgia
Ianis : Ar fi foarte frumos
Raluca : Ți-ar place ?
Ianis : Da .și când vi ?
Raluca : Încă nu știu
Ianis : Sa mă anunți
Raluca : Bine
După ce am terminat de vorbit cu Ianis ,am sunat la scoala unde trebuia să merg pentru niște examene. Și acolo am aflat că peste 2 zile trebuie să plec . Îmi fac bagajul cu 2 zile înainte ca să nu uit ceva și îmi cumpăr bilet . Zilele treceau atât de repede și într-un final ajung in Belgia ,merg la hotelul unde am fost cazată când am fost la Ianis . Îmi fac un dus și după merg sa dau examenul. Am terminat cu examenul , l-am luat ,eram așa fericită,voiam să îl sun imediat pe Ianis și să îi spun , dar voiam să ii fac o surpriza . Cum acum era foarte târziu , m-am gândit ca mâine să merg la el la hotel .
Convorbire telefonică
Ianis : Buna seara !
Raluca : Noapte buna 😁
Ianis : Glumești tu ( începe și râde )
Raluca : Mă plictisesc și eu
Ianis : offf
Raluca : da ,ce ai făcut azi ?
Voiam să aflu dacă mâine are sau nu antrenament
Ianis : Bine ,am fost la antrenament și acasă ,mâine am liber
Tu?
Raluca : nimic ,wow
Ianis: te pup , vorbim mâine ,mă pun sa dorm . Noapte buna ❤️
Raluca : Noapte buna ❤️
A doua zi de dimineață mă trezesc ,iau micul dejun și plec spre hotelul lui pe jos , era ora 11 și mergând eu pe jos îl văd într-un parculet de joacă lângă hotel cu o fată . Am stat langa un gărduleț să văd ce face cu aceea fata ,după câteva minute se sărută și se pun pe bancă . Parcă totul era împotriva mea ,nimic nu mergea bine in relația mea cu el ,de câte ori voiam să ii fac o surpriza viața mi se ruina .