Yine yatkta boylu boyunca serilmişim. off bu ne ya "oha okul esyalarımla uyumuşum deli miyim ya ." yorgunluktan okul kıyafetleriyle uyumuşum pes bana .Bir an burnuma duman kokuları gelmeye başladi."imdaaaat ,yardım edin" bu ne ya neler oluyor.Artık kendime gelmiştim inanmıyorum yurtta yangın var.Bütün kızlar çığlık atıyordu kendi kendime "acaba bende mi sorun var ben niye çığlık atmıyordum." Neyse kızlar ne oluyo burada niye kapıyı açmıyorsunuz .Aradan onca insan arasında en sevmediğim kız olan Helin cevap verdi Bu yangında bile kendini beğenmiş bir şekilde"hadi ya o kadar zeki olma .kapı demirden ve yangın var." o an ona bir tane vurmayı her ne kadar istesem de sakin kalmaya çalıştım .(Helin, gerçekten ne demişler yiğidi öldür hakkını yeme türünden bir kızdi .Dolgun dudakları ela gozleri ,gur uzun kirpikleri, kumrala kaçan teni ve fiziğiyle tam dudak ısırtan bir kızdı .Kendim için aynısını diyemicem).Biraz düşündükten sonra( tabi bu çığlıklar arasında ne kadar mümkünse) "kızlar hadi yerdeki haliyi rulo şeklinde katlayalim ve kapıyı açmaya çalışalım" hep beraber halıyı katladık ve üçüncü vuruşa gerek kalmadan kapı açıldi .Allahtan kilitli degildi hep beraber dışarı çıkıp birbirimize sârılip aglarken.Güler aniden bağardi "kızlar Esra içerde kaldi ." hep beraber ona bağarıyorduk ama sanki adeta bizi duymuyordu öylece bakıyordu bir bir ölü gibi ."Esra kaç gel hadiiii.Esraaaa!!!"yanıt yoktu sadece öylece bakıyordu ayakkabılığın yanındaki son merdivende öylece duruyordu acaba şokta mı ? Merak ettim.Sonra kendine geliyormuş gibi oldu ve bize doğru koşmaya başladi tam seviniyorduk ki "Haaayıııırr,Esraaa" ayakkabılık üstüne düstü ve oracikta öylece kaldi.Yardım etmek için ona dogru kosacaktım .Kolumu birinin sıkıca tuttuğunu fark ettim .Beden öğretmenimiz Ersan bey' di .Yaş dolmuş gözleriyle önce bana sonra Esra ' nin oldugu yere bakti ve sadece üzgünüm diyebildi."yo yo hocam hayiiir .Hocam bırakın yardım edeyim ne olur .hocam lütfen .Esraaaa." Ersan hoca sadece üzgün bir şekilde bakıyordu.Herkes yerde öylece ağlıyorlardı.Sonra tam hatılamıyorum birden gözlerim karardı ve kendimden geçmişim.Sadece bir ara uyanır gibi oldum ve duyduklarımdan sonra daha fazla direnemeyip bayılmışım .Aysel hoca ( müdür yardımcımız) sinirle ve korkuyla Nevzat hocaya (okul müdürümüz) " biz bittik yakında poliste gelecek ve her şeyi ögrenecekler " Nevzat hoca korku ve umutsuzluk içinde sadece "halledicem "dedi .Ve sonra kendimden geçmişim.
Olaylar yeni başlıyor bu sır ne ve Esra' nın bu konuyla ilgisi ne ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zincir
ActionBir gece ansızın ortaya çıkan bir yangın ve sonrasında çözülmeyi bekleyen bir gizem.Kahramanımızın aşk ve aile sorunları yeni gizemlere yol açıcak .Sabırsızlıkla okuyacağınız bir roman..