O Geceden Sonra

13 2 0
                                    

Aradan bir hafta geçmişti. Yangının izleri hala herkesin üzerindeydi. O günden sonra her gün kabus görüyorum. Ve gerçekten bu artık can sıkıcı olmaya başladı. Korktuğumdan değil ama neyse işte bilemiyorum. Saat 7 idi ve annem aşağıdan artık uyanmam gerektiğini söylüyordu. Yatağımdan çıkıp siyah  pijama ve kısa tişörtümü çıkartıp onun yerine elbiselerimi giymeye başladım neyse ki bizim okulda kıyafet serbestliği diye bir şey var arada bir annemin zoruyla okul kıyafetlerimi giysemde benim favorim serbest stil. (aşağıda selin in giydiği kıyafet var. Selin in resmini sonra atacağım. İyi okumalar 🥰)

Siyah tişörtümü ve kot pantolonumu giyip aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siyah tişörtümü ve kot pantolonumu giyip aşağıya indim.

Ve bizim Gülseren hanım yine döktürmüştu. (kendisi annem olur).
"günaydın Gülseren hanım" annemin yanına gidip yanağına kocaman bir öpücük kondurdum. Tabii kendisi her zaman ki tavrını takinarak "beni o kadar seviyorsan küçük hanım sabah sabah beni bağırmak yerine kendinde kalkabilirsin." dedi. Ona alınmış gibi davranıp babama günaydın deyip. "baba yaaa annem yine beni ezmeye çalışıyor. Kesin benim üvey evladım." deyip dudak büzdüm. Tabii bizim peder beni satıp "annen haklı kızım biraz erken kalk. saat 6 dan beri bagiriyor ama sen hala uyanmadın." dedi. Kendi kendime oha lan sabahtandur gelen ses sinek değilde annemin sesi miydi?  lafın altında kalmadım tabii. "zaten hep beni ezin siz"dedim ama bana sadece gülmekle yetindiler sağ olsunlar.
Kahvaltimi yapıp çikolatalı sütümü de alıp durağa gittim. Ve yine her zaman ki gibi 15 dk boyunca beklemek zorunda kaldım.
..
Okula vardığımda zile daha yarım saat vardı. Ben, Yazgül ve Peri'yi  (en yakın kankilerimdirler) dışarıda görünce yanlarına gidip selam verdim. Canlarım ya hafta sonu sanki hiç geçmemiş gibiydi. Biraz sohbet ettikten sonra sınıfa gittik. Hemen çapraz aşağımda oturan Helin 'e baktım ona laf atarak güne başlamak alışkanlık olmuş. Şimdi laf söylemesem içimde kalacak. "Tatlim Helin saçına bir değişiklik mi yaptın?" dedim gıcık bir tavırla.Bana dönüp aynı tavırla "hayır tatlım. Neden çok mu beğendin." dedi. "Hayır tatlım görüntü kirliliğine neden oluyorsun. Belki dediğimi anlayipta bir faaliyette bulunursun dedim ama anlaşılan sen o fare yuvası topuzunla iğrençliğine devam edeceksin." pis pis gülüp öfkeden kıpkırmızı oluşunu keyifle seyrettim. Hocamiz Mehmet bey ki kendisi matematik öğretmenimiz olur. Yine bizi görmeyip direkt derse başladı. Sabah sabah matematik +Mehmet hoca =beyni pert olmuş öğrenci sürüsü . İlk ders bittiği gibi kendimizi kantine attık.Matematik dersinden ötürü pert olmuş bir beyinle kantinci Cemil abiye. "Cebrail abi üç portakallı çay." deyiverdim. Ben farkedene kadar Pelin ve Peri çoktan kahkahayı basmıştı.Tabi onlarla beraber Cebrail abi de. Of ya cemil abi işte. "ne o selin yine mi matematik dersinden çıktın." dedi cemil abi. Eee adam malını biliyor. "Hiç sorma abi ya hal böyle olunca neden pazartesi sevilmiyor,neden matematiğe sövülüyor diye soruyorlar." dedim. Cemil abi bana gülüp. "iyi o zaman Cebrail abin sana 3 portakallı çay ısmarlasın da pazartesin biraz keyifli geçsin. Ha bu arada ısrar istemiyorum" dedi. Ya ben bu adamı yerim ya. "peki cemil abi sen birtanesin" deyip. Tatlı tatli güldüm. Biz içeceklerimizi alıp bir masaya geçince Pelin in çift yumurta ikizi Sarp yanımıza  gelip bir sandalye   çekti.

.. Bu arada sarp benim ilk aşkım pelin'in ailesi ve bizim ailenin  yıllara dayalı bir tanisma faslı var. Ailelerimiz üniversiteden arkadaşlar.Ve bu da bazı günlerde onunla yakın olma fırsati veriyor bana.Neyse hadi devam edelim...

"Selam kızlar. Nasılsıniz?" dedi. Tabii canım kankilerim benim ondan hoşlandığımı bildikleri için cevap verme faslını bana bıraktılar. Bende heyecanımı yenmeye çalışarak ki bu konularda gerçekten iyiyimdir."yalan söyleyeyim mi?" dedim. Anladı tabii. _"Hm demek ki kötü bir şey var dinliyorum." dedi.
_" Matematik dersi işte Mehmet hocayla falan "dedim.
_"anlıyorum. Hayla sağsınız değil mi?" dedi o tatlı gülümsemesiyle. Bende aynı şekilde gülerek
_"Olabildiği kadar. Eesen nasılsın? "dedim. Bana bakıp
_" Sizi gördüm daha iyi oldum" dedi. Bana bakıp göz kırparak. Allah'ım o ne idi bi an kalbim durdu sandım ki ne kadar sanki kalabilen bir insan olsam da. Elimi nereye koyacağımı bilemeyerek portakal çayını içmeye başladım. "Neyse kızlar az daha unutuyordum. Bu akşam Mert in evinde parti var. Sizi çağırmakta benim görevim" dedi."Geliyorsunuz değil mi?" Tabi canım kankim Peri Mert lafını duyunca. Kız nazi denen kavramı katlederek "Tabii ki saat kaçta? Hem Selin 'le de ne zamandır böyle bir kaçamak yapmayı planliyoduk." deyip bana pis bir bakış attı. Bu kızı seviyorum ama benim böyle topa atmaları yok mu. "Aynen ya ne zamandır bizde kafa dağıtmak istiyorduk." dedim. Peri' nin yalanına ortak olarak. "Süper o zaman akşam saat 9 da görüşürüz kızlar. Selin seni ben alırım" dedi. Ve yanımızdan ayrılıp gitti. "Selin'cim senin bize anlatamadığın bazı şeyler mi var tatlım. Ne bu şimdi durup dururken." deyip. Bana dik dik bakan Pelin. "İnanın hiçbir fikrim yok" deyip çalan zille beraber sınıfa gittik. Sınıfta kızlarla ne giyeceğimizi tartışıyorduk ki Helin ve küçük şeytanları yanımıza gelip "kızlar kıyamam parti için çok mu sevindiniz. Eh sizde haklısınız biri size acıyıp sizi davet etmiş bundan mutluluk verici şey mi olur" deyip pis pis kahkaha attılar. "Helin tatlım gelirken sağa sola dikkatli bak gel malum dünya hali bu ne olacağı belli olmaz. Hani ben Sarp ile beraber gideceğim ama işte yufka yüreğim seni bile düşünmeden edemiyorum."dedim sinsi bir gülümsemeyle."Nnasil ya sen Sarp ile mi gideceksin?" dedi hiç beklemediğim bir tavırla. Neden böyle dedi ki bu. "Ama fazla sevinme" deyip gitti. Herhangi bir ekleme yapmadan.Ne idi şimdi bu. Kızlara bakıp "Acaba Helin Sarp 'tan hoşlanıyor ya da daha önce bir şey yaşamış olabilirler mi?" dedim. "Saçmalama kıskandı işte." dedi Peri. Pelin' de ona hak verdi. Ama bir kere içime kurt düşmüştü ne demek istemişti. Kızlara belli etmemeye çalışarak. Akşam için bizim eve kiyafet ayarlamaya gittik.Biraz kafam yerine gelsin diye - Mabel Matiz a canım - şarkısını açtım. Gerçekten beni kendime getirdi. Saat 9  idi ve ben hazırdım. Aşağıya inip Sarp i beklemeye başladım ve ona sormam gereken sorular olduğu için kadın tabiatını bozarak erkenden hazırlandım.

Acaba Selin nasıl olmuş ve Sarp in tepkisi ne olacak? Ve Helin ne demek istemişti. Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum.   🥰🥰

zincirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin