Добре дошли в третото издание на най-успешните и мащабни награди организирани в българския Wattpad, а именно "Стъклените награди"!
"Стъклените наградите" е състезание, което ще излъчи най-добрите творби и творци през изминалата година от редица категории, с цел подобряване и популяризиране на българските писатели в сайта.
Защо точно "Стъклени"? Защото стъклото е единственото нещо, което от пясък става кристал. Така и вие можете да започнете от нулата и да продължите да се усъвършенствате, докато не станете добри като любимия ви автор!
Право на участие има всеки, който отговаря на критериите, споменати по-долу. Всички проекти ще бъдат оценени от стриктно жури, по предварително обявени критерии, и от читателите. При нарушение на някое от установените правила от екипа на наградите, нарушителят ще бъде дисквалифицира.
Тази година темата на наградите е ретро, а именно връщане във времето, когато Wattpad беше място, където един автор, начинаещ или напреднал, пишеше за себе си и това каквото му харесваше. В тазгодишните награди на преден план е замисълът, идеята и оригиналността на историите и мотивите на авторите за написването им.
ПЕРИОД НА НАГРАДИТЕ:
Записване за гласоподаватели -
начало: 04.08.2019
край: 30.08.2019
Записване на истории -
начало: 04.08.2019г.
край: 11.11.2019
Гласуване -
начало: 12.11.2019г.
край: 10.01.2020г.
Награждаване -
13.01.2020г.
ПРАВИЛА ЗА УЧАСТИЕ:
1. Право на участие имат творби, които:
- са публикувани след 1 септември, 2018 година;
- имат публикувани минимум 5 глави* (като изключим авторски бележки, въведения/резюмета/пролози, снимки на каста и т.н.).
*изключение правят разказите.
2. Имате право да запишете неограничен брой творби.
*Една творба може да се превърне в носител на само една награда.
3. Без излишен спам, обиди и вулгарен език. Коментари с такова съдържание ще бъдат докладвани и изтривани;
- При неспазването на някое от гореспоменатите правила, ще изгубите правото си да участвате в наградите.
КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНЯВАНЕ:
- Основна и важна характеристика на един художествен текст е сюжетът. Неговата оригиналност и изграждане на сюжетната линия са водещ критерии в списъка на оценяващите.
- Въпреки наличието на редактори, които да се грижат за правописа, граматиката, пунктуацията и лексиката на писанията на авторите, високите езикови познания са важни за всеки творец, защото тяхната липса отблъсква читателите.
- Качествените описания на атмосферата, персонажите и предаването на техните чувства, разговори и ситуациите, с които се сблъскват, създават специфичния стил на писане на автора и това е високо ценено от журито на наградите.
- Резюметата са най-често тези, които запалват интереса у читателите. Ето защо, добре написаното резюме доближава проекта една крачка по-близо до победата.
Дизайнер на TGA за 2019 е Vmarch ! Благодарим ти за проявеното търпение и старание!
YOU ARE READING
The Glass Awards 2019
RandomThe Glass Awards 2019! Някога представяли ли сте си да стоите под светлините на прожекторите заедно с известните автори в Wattpad? Мечтали ли сте проектът ви да се сдобие със славата, която заслужава? Искало ли ви се е трудът и старанието ви да бъд...