ВЪПРОСИ & ОТГОВОРИ

314 33 10
                                    


1. Как да се запиша?

- Единственото нещо, което трябва да направите е под коментарите в глава „КАТЕГОРИИ" да запишете историята си.

Пример: Записвам историята си "Искра на лудост"

2. Нужно ли е историята ми да бъде написана през 2019 година, за да участва?

- Не, всяка една история написана след 01.09.2018 година може да участва.

3. Как мога да предложа проект за участие?

- Можете да отбележите дадения автор под някоя от главите или да се свържете с него чрез лично съобщение, предлагайки му участие в Наградите. При желание от страна на авторът, той има задачата да се запише за участие.

4. Мога ли да участвам с повече от една творба?

- Да, няма ограничение в броя на записаните проекти от един автор.

5. Мога ли да отпиша вече записана история?

- Да, но ще е добре да се обърнете към екипа на наградите, за да ги осведомите.

6. Мога ли да запиша история, която няма минималния брой глави, но до края на зададения срок те бъдат публикувани?

- Не, по-добре изчакайте историята Ви да има минимум 5 глави и след това я запишете.

7. Докога ще трае записването/гласуването/кога ще се обявят победителите?

- За повече информация относно периодите за записване, гласуване и обявяване на победителите, проверете първа глава, раздел Период на наградите.

8. Как ще гласуват гласоподавателите?

- Всеки един гласоподавател ще получи линк, в който ще са включени имената на записалите се истории и след като прочетат дадената история - ще я оценят. 

9. Какви са наградите?

- Историите, които спечелят, ще получат стикер, който могат да сложат на корицата на историята си и ще бъдат добавени в списък за четене с останалите победители от наградите.

10. Как ще бъдат обявени победителите?

- Имената на победителите ще бъдат обявени в специална глава.

11. Колко победителя ще има в една категория?

- Зависи от броя на записалите се истории.

12. Може ли една история да спечели повече от една награди?

- Не, една история може да е носителка само на една награда.

13. Може ли да се участва с история, която е спечелила TGA преди?

- Не, тъй като е в разрез с правилата на наградите.

14. Не срещнах въпроса си сред по-горе изброените, към кого да се обърна?

- Можете да изпратите запитването си под формата на коментар в тази глава или да се обърнете към екипа на Наградите чрез лично съобщение към официалния профил. Ще получите обратна връзка в най-кратък срок.

 Ще получите обратна връзка в най-кратък срок

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Glass Awards 2019Where stories live. Discover now