0.1

77 3 3
                                    

*Hikaye'nin çoğu bölümleri
jimin 'in ağzından olacaktr iyi okumalar.*

Her zamanki gibi saat gece 3  gibiydi ve ben dışarda geziniyordum,ailemin kavga ve gürültülerinden  kaçmak ve kurtulmak  için en iyi çözüm dışarda dolaşmaktı her ne kadar kavga kendi aralarında olsa bile bana da sıra geliyordu babamın beni pek sevdiğinden emin değilim onlara eşcinsel olduğumu söyledikten sonra bana karşı sevgisiz olmuştu ki bu gram umrumda değildi.

Takip ediliyor gibi hissettim arkamı kontrol ettikten sonra geri önüme döndüm ve hızlı hızlı yürümeye başladım .(aman jimin bey göte dikkat:))
Gün aydınlanırken ben parkta oturuyordum ve izlendiğimi hissediyordum korkmamaya çalıştım fakat olmuyordu saatlerdir izleniyor olmak benim için korkutucuydu hemen ayaklandım ve hızlı adımlarla eve doğru gittim, hâlâ takip ediliyor gibi hissediyordum cidden bu normal değildi.sonunda eve gelmiştim sessizce eve girip odama çıktım.

1-2 saat sonra;

Yeni duştan çıkmıştım ve üstümde sadece bornoz vardı,odama geçtim ve yatağa uzandım tam uzandığım an telefonum titredi gelen bildirime baktım ve baktığım gibi şok geçirdim.

                     J.gk:biliyor musun bugün
                  benden korkman çok komikti
         benden  korkmamalısın bebeğim.;)

Parkchim: kimsin,ne istiyorsun bilmiyorum ama beni cidden
Korkutuyorsun senin yüzünden
Dışarı çıkmayacağım!, çok teşekkürler!
 

 
                        J.gk: owhh minik bebeğim         
                          dışarı çıkamıycak buna    
                           sevindim tatlım:)

Parkchim:cidden kimsin?! nerden geliyor bu samimiyet?
   
                          J.gk:tatlım babacığın ile                                                              
                         Böyle konuşmamalısın.

Parkchim:neden? ve babacığım falan
Değilsin!

                          J.gk: hm neden? çünkü
                        Ceza alabilirsin bebeğim. 
          
                          J.gk:ve evet ben senin
                         Babacığınım kedicik~;)

Parkchim: sapık falan mısın?ne bu takıntı sorunların mı var?

               J.gk:uh,bornozun ile fiziğin       
                              ...
                           baştan çıkarıcı:)
             

Parkchim: cidden sen beni mi izliyorsun!? Sorduğum kabahat zaten izliyorsun!.
   
  
Cevap vermemişti dışarıda duyduğum bağırma sesi ile aşağı indim birisinin yardıma ihtiyacı olabilirdi. (Salak jimin nereye amk)
Hemen aşağı indim yola bakıyordum kimse yoktu taki arkamda "babacığın burda bebeğim." cümlesini duyana kadar sonrası karanlıktı...




Merhabalar aq
Eğv  çoksel yazmışım amk mükemmelim. Vote ve yorum atn tşkler bb.
💙💦






take it off|'jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin