0.2

44 2 0
                                    

Uyandığımda beşiğin içindeydim ve bir dakika kelepçeliydim?

Ardından odaya birisi girdi o kimdi? ben nerdeydim? Haberim yok. Tek sorun bana ne yapmak istediğiydi belki organlarımı satar?/ebenin amı jimin/

"Selam kedicik." O bana yazan kişi olamaz değil mi?ben abaza amca tarafından uydurulan bir şey sanıyordum ah niye böyle oldu ki,hem babacık olmak için fazla genç bence seme ben olmalıyım.

Ben seme olma hayalleri kurarken o beni çoktan kucağına almıştı.aşağı indirip beni mama sandalyesine oturttu.hay sikeyim bu ne şimdi?

"Pişt sırık oğlan ben burda çok sıkıştım sandalyede otursam olmaz mı?" Dediğim şeylere karşılık olarak kaşlarını çatmıştı.

"bebekler'in ne zaman sandalyede oturduğunu gördün?düşebilirsin Chim Chim." Bende dediği şey ile kaşlarımı çatmıştım sonuçta bir bebek değilim fakat beni bebek gibi görüyor ve bu hiç hoş değil bana göre.

Ben hâlâ kendi kendime konuşurken önüme mama tabağı geldi ve içinde püre vardı ahhh ama ben bunu yiye-ağzıma sokulan şeye baktm
/fesatlaşmayn/ kocamann kaşıkla ağzıma püre yediriyordu beğenmiştim aslında hepsini yiyip beni kucağına geri aldı.
•••
Saat şuan gecenin 02:24'ü ve biz hâlâ uyumadık normalde günde 3 kez uyumam lazım ama ağladım ve istediklerini yapmadım eheh kesinlikle tam bir bad boy'm.~

Gözlerim kızarmıştı daha fazlası bir de  kaşınıyordu, sanırım babacığım bunu anladı ve beni beşiğime bıraktı bende ağzımdaki emzik ile huzurlu bir şekilde uyudum.









-Hellö ay bok gibi bir bölüm oldu gece gece ne yazdığımı bilmiyorum amk neyss oy verin oy! Okunma da çok az;(( ağlıycam.


Wtf!bu ne amskm sevişin heyecanım boşa gitmesin.

08.29.19🐾🌈

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

take it off|'jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin