💘SML-2💘

1.1K 81 55
                                    

Baek's POV
"ကြၽန္ေတာ္အရင္ဘဝကဘယ္လိုအကုသုိလ္ေတြမ်ားလုပ္ခဲ့မိလို႔ အခုလိုနာက်င္မႈေတြကုိခံစားေနရလဲဆုိတာ မေတြးတတ္ေတာ့ဘူး...Ommaေၾကာင့္လား Ommaကသူမ်ားအိမ္ေထာင္ေရးၿပိဳကြဲေအာင္လုပ္ခဲ့လို႔ ကြၽန္ေတာ္ကသူ႔အစားဒီဝဋ္ ေကြၽးကုိခံေနရတာလား...ဒါေပမဲ့ Sehun ကြၽန္ေတာ့္ကုိဒီေလာက္ထိေတာ့ႏွိပ္စက္ဖို႔မလိုအပ္ဘူးလို႔ထင္တယ္...ခဏခဏကြ်န္ေတာ့္ကုိနွိပ္စက္ တဲ့သူ႔ကုိလဲမုန္းတယ္ သူမ်ားအိမ္ေထာင္ေရးကုိျဖိုခြဲတဲ့Ommaကုိလဲမုန္းတယ္ ဒီေလာကျကီးမွာလူလာျဖစ္ေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ကုိကြၽန္ေတာ္လဲမုန္းတယ္ အရာအားလံုးကုိမုန္းတယ္...😣"

Sehun's POV
"ငါမမွားဘူး မင္းကငါ့ကုိပမာမခန္႔လုပ္မွေတာ့အခုလိုျဖစ္မွာပဲေလ Hk...ေနာက္တစ္ခါထပ္ၿပီးအဲ့လိုလုပ္ရင္အခုထက္ပုိဆုိးမယ္ဆုိတာမွတ္ထား ငါမင္းကုိဒီထက္ပုိၿပီးႏွိပ္စက္ဦးမွာမုိ႔ အသင့္ျပင္ထားလိုက္ေတာ့...ငါတုိ႔ရဲ႕ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့မိသားစုကမ႓ာေလးကုိဝင္ၿပီးၿဖိဳခြဲခဲ့တဲ့မင္းအေမကုိေရာ ငါ့ေနရာကုိဝင္လုခ်င္တဲ့မင္းကုိေရာငါအရမ္း အရမ္းမုန္းတယ္ Byun Baekhyun"

Yeol:
"ဒီတစ္ခါေတာ့မင္းလြန္တယ္ Sehun"

Sehun:
"ဘာ!!"

Yeol:
"ဟုိေခြးေပါက္ကုိအဲ့ေလာက္ထိမင္းမလုပ္သင့္ဘူး အမွန္ဆုိမင္းကအရင္ရန္သြားစတာေလ"

Kai:
"ငါမင္းကုိဒီတစ္ခါေတာ့ စိတ္တုိတယ္ Sehun Baekhyun ခႏၶာကုိယ္ေလးကုိလဲၾကည့္ပါဦးကြာ မင္းလက္နဲ႔႐ုိက္လိုက္တဲ့ပါးကုိေရာ မင္းျပန္ျမင္ေယာင္ၾကည့္ရဲ႕လား...မင္းလက္ထက္ေတာင္ေသးတယ္ကြ သူဘယ္ေလာက္နာေနလိုက္မလဲ"

Sehun's POV
"ပုိးဟက္ျဖဴ လို ေဖြးဥတဲ့ခႏၶာကုိယ္ေသးေသးေလး ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕႐ုိက္ခ်က္ေၾကာင့္ နီရဲဖူးေယာင္သြားတဲ့ အိစက္တဲ့ပါးျပင္ေသးေသးေလး ဒါဘာေတြလဲ ဘာလို႔ျပန္ေတြးမိေနတာလဲ aanyi မေတြးနဲ႔ Oh Sehun မင္းသူ႔ကုိသနားစရာမလိုဘူး သူကမင္းမိသားစုကုိျဖဳိခြဲခဲ့တဲ့မိန္းမရဲ႕သားပဲ မသနားနဲ႔ မသနားနဲ႔!!!!!"

Sehun:
"အာ့!!!"

KaiYeol:
"Yah!!!ဘာျဖစ္တာလဲ ဘယ္နားကနာလို႔လား"

Sehun:
"ရင္ အာ့ ရင္ဘတ္ထဲက အား!!"

Kai:
"Sehun!!!!"

Yeol:
"Yah!!! Oh Sehun!!!"

Save Me Love(Completed)Where stories live. Discover now