2. rész - A nagy kérdés

12 0 0
                                    

Vértes Kincső és Sipi Linett. A kollégáink perceken belül felveszik veletek a kapcsolatot és...

De innen már nem hallottuk, hogy mi történt. Mind a ketten felugrottunk örömünkben, elkezdtünk táncolni, kiabálni és sikítozni.

- Úr isten Kincső, ezt nem hiszem el - mondja Linett óriási mosollyal az arcán.

- Hihetetlen, felfoghatatlan. Ahww - kiabálom mosolyogva. - Megnyertük Lini, megnyertük.

- El se hiszem, komolyan. Akkor fogom csak,ha felhívnak és biztosítanak róla.
- mondja izgatottan Linett.

Majd hirtelen meg is csörren a telefonom. Gyorsan odaszaladok érte, veszek egy mély levegőt és felveszem.

-Hallo, Véber Márton vagyok, a Sport tv-s nyeremény játék ügyében hívom. Vértes Kincsővel beszélek?
- Jónapot kívánok, igen igen én vagyok.
- Szeretném ha megbeszélnénk a részleteket a nyereményjátékkal kapcsolatban.
....

Ahogy letettem a telefont barátnőm egyből megszólalt...
- Na mondd már, mit mondott, ne csigázz. - mondja türelmetlenül Lini.

- Na szóval, felajánlottak egy választási lehetőséget. Azt mondták, hogy vagy kiválasztunk egy számunkra tetszőleges meccset, ebből a maradék 6 biztosból és akkor elmegyünk és megkapjuk a szállást meg mindent amiről szó volt, vagy kockáztatunk, és megvárjuk a negyeddöntőket, ahová ugye nem biztos, hogy bejutnak a finnek és elmegyünk arra. Viszont mivel ebben van kockázat, ezért ha ezt választjuk és mégsem jutnak be a negyeddöntőbe, akkor kapunk nyereményként egy általunk kivalasztott játékos nevével ellátott mezt, aláíratva a csapattal. Ha viszont bejutnak a negyeddöntőbe, akkor 6 napi szállást kapunk, pár extra dologgal meg belepőt a záró ceremóniára, amit szintén nem tudunk melyik csapat nyer majd meg. Azt mondta a férfi, hogy megírják a szerződést, arra az esetre ha a másikat választanánk, hogy ne legyenek később félreértések és ne maradjunk nyeremény nélkül. Kaptunk egy 15 perc gondolkodási időt, hogy beszéljük meg melyiket szeretnénk választani.

- Úr- is -ten  - mondja szótagolva a szavakat Lini, nagy csodálkozások közepette. - Szerintem nem kérdés melyik választjuk- kacsint rám barátnőm.

- Én is ugyan ezt mondtam a telefonban a férfinek, de mondta hogy fontoljuk meg, hogy biztos legyen. De akkor nincs kérdés, kockáztatunk, igaz? Maximum, lesz 1-1finn mezünk aláírva, az sem rossz. - kacsintok barátnőmre.

- Igen, persze, hogy ezt választjuk. Ez egy win-won szituáció, legalább is nekünk biztosan. Nem veszíthetünk vele. - ugrándozik örömében.

- Így ahogy mondod. Most már csak a telefonhívásra várunk. Azt mondta egyébként, hogy skypon fog felhívni, hogy egyeztessük a szerződésben foglaltakat - mosolygok - érezte ő, hogy masodik lesz a nyerő.

- Ahh de menő, na akkor kedves leszek, kellenek a kapcsolatok. 

Pár perc múlva csörög is a skype és fogadjuk a hívást.

- Hello - integetünk bele a kamerába mind a ketten Linivel. - Én Sipi Linett vagyok, a másik lány. Örülök, hogy megismerhetem. -mosolyog a kamerába barátnőm.

- Sziasztok lányok. Örülök, hogy tegeződünk, így sokkal egyszerűbb lesz mindhármunknak. Szintúgy örülök, hogy megismerhetlek titeket. - mondja kissé zavarában a fickó.

- Jól gondoltam, hogy a második opciót fogjátok választani? - teszi fel nekünk mosolyogva a kérdést.

- Igen igen, természetesen. Bevállaljuk, hiszünk a finnekben, ha meg véletlen nem jutnak be, akkor is nyertünk, szóval belevágunk így.

- Rendben. Éreztem én már ezt, amikor Kincsővel beszéltem, de meg kellett róla bizonyosodjak.

Átbeszéltük a szerződést, kaptunk egy példányt emiliben, amit kinyomtatva, aláírva el kell küldenünk majd Marcinak.

- Rendben lányok, akkor még annyit szeretnék mondani nektek, hogy ha össze jön a finneknek a negyeddöntő és jöttök, én leszek a koordinátorotok,  én viszlek majd titeket a meccsre, meg akkor aznap egész nap én viszlek titeket a helyekre, úgy hogy szurkoljatok nagyom a finneknek, nem akarjátok kihagyni a velem töltött nap lehetőségét. - kacsint egyet a kamerába.

- Jaj persze Marci, így lesz, szurkolunk, hogy veled tölthessük a napunkat.

- Helyes, helyes. Akkor el is köszönök, további szép estét, sziasztok. Remélem találkozunk.

- Szia Marci - mondjuk kórusban, beleintegetünk mind a ketten a kamerába majd bontjuk a vonalat.

- Te, Kincső...nem is néz ki rosszul ez a Marci gyerek - rám néz, közben rebegteti a pilláit.

- Na jó Lini, nem csalódtam- nevetek fel

- Most miért? Ez meg semmi nem jelent - kacsint.

Ez után a nyertes meccs után és az info után, eléggé elfáradtunk már, ugy hogy el is tettük magunkat holnapra, Lini itt alszik nálam, mert holnap is meccsnap van.

Innentől kezdve még jobban fogunk szurkolni a finneknek, hogy láthassuk őket élőben a negyeddöntőben. És nem titkolt szándékunk, hogy a döntőben is szeretnénk őket látni, tehát nagyon nagyon szurkolunk.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 31, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Én és Kaapo KakkoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora