Din perspectiva lui Alex
Eu:Are dreptate Ale îmi pare rău că te-am lăsat motivul a fost....pt că eu trebuia să te protejez!
Și este adevărat pt că când am plecat de acasă(de la 11 ani știu eram foarte mic dar eu deja știam multe) eu trebuia să am grijă să nu pățească și motivul pt care am fugit a fost că eu m-am luat la bătaie cu unu la școală și am rupt o bancă și mama când a aflat a vrut să mă dea ori pe mine ori pe Ale la adopție dar am zis că eu mă duc dar în noaptea dinainte să plec la adopție am fugit sigur am promis că mă întorc.
Ale:Cum adică să mă protejezi?
Eu:Da pt că mama vroia să te dea la adopție dacă nu mă duceam eu dar eu am decis să fug ca să câștig bani ca să te pot crește și acum pot!
Da în toți acești ani eu am câștigat bani numai ca să pot sta cu ea fiindcă este sora mea mai mică.
Ale:Cum adică să mă crești eu nu plec nicăieri cu tine pt că eu am o viața aici și o relație.
Nu-mi vine să cred că Ale spune că nu pleacă cu mine. Când eram mici tot timpul era după mine dar acum...Nu mai e Ale pe care o știu.
Eu:Cum adică o viață și o relație?
Ale:Da am o viață aici și o relație cu Raul și nu nu mai sunt Ale cea veche dar totuși m-ai părăsit Alex ai promis că te întorci,te-am așteptat și tot așteptat dar totuși revii acum când viața mea devine mai bună ca să o întorci pe dos. Nu mai vreau să te văd în viața mea!
Nu-mi vine să cred că Ale nu mai vrea să mă vadă totuși trebuie să încerc să o conving să vină cu mine nu e în siguranță aici.
Eu:Dar Ale trebuie să vii pt că nu ești în siguranță aici!
Ale:Dar vai ce pericol s-ar putea întâmpla?*Era sarcastică după tonul vocii ei*
Atunci intră pe ușă niște oameni îmbrăcati în negru.
Din perspectiva lui JE
Pe ușă intră niște oameni îmbrăcati în negru.
Alex:Fugi Ale!!!
Atunci eu fug de acolo dar prea târziu unul din ei m-a prins de braț, eu încercam să mă eliberez dar era prea puternic.
Eu:Dă-mi drumul javră ordinară făcută pt alocație!!!
???:Măi măi măi Alex sora ta e puțin cam obraznică.
Atunci intră un băiat,avea în jur de 19-20 de ani.
Alex:Las-o în pace Marius nu e încă pregătită să vină și știi bine de ce!
Mă întreb ce a vrut să zică prin "Nu e pregătită să vină și știi bine de ce" eu cred că s-ar putea întâmpla ceva rău așa cred și eu conștiință oricum să aflăm.
Marius:Știu dar am nevoie de ea cât mai repede.
Eu:Îmi explică cineva și mie ce dracu se întâmplă!
Marius:Oh nu ți-a zis dragul tău frate de ce a fugit sau de ce a venit numai acum. Păi hai să-ți zic o poveste:La 11 ani fratele tău s-a luptat cu un coleg de al lui și în timpul bătăii el a rupt o bancă și când mama voastră a aflat de bancă avea de ales ori să-l dea pe el la adopție ori pe tine și s-a hotărât să meargă el dar a fugit cu o noapte înainte să poată să convingă centrul de adopție să vă ia pe amândoi dar pe drum s-a întâlnit cu tata și el l-a crescut pe el ca propriul fiu și pe mine m-a neglijat dar după ce împlinit Alex 18 ani el trebuia să fie la conducere dar eu l-am împușcat pe tata și cum eram moștenitorul de drept eu am condus gangul și el a trebuit să mă asculte până acum 3 săptămâni când a fugit să te caute pe tine și așa am aflat cauza de ce tata îl creștea,motivul era tu și acum am venit să mă răzbun!!! Atunci ăla m-a dus la o mașină eu tot tipam dar totuși am auzit un sunet de pistol și atunci eram să am alt sărut dar de data asta cu asfaltul(da se pare că eu sunt iubită de toți*sarcasm*)dar chiar înainte de a face o întâlnite cu asfaltul am simțit două brațe dar nu pt mult timp că deja am avut o primă întâlnire plus sărut din partea asfaltului în loc de Raul a făcut-o asfaltul🤣🤣🤣 da dar fix Raul în loc să mă salveze el cred că stătea. Când m-am întors(cu borsu la nas) am văzut că cel care m-a prins era Raul,a făcut și el ceva folositor de la cearta cu Alex dar oricum eu vă dau un sfat(și în real life și în carte) nu vă bazați pe cineva mai slab la forță să vă prindă că o să faceți întâlnire cu asfaltul, când mă ridic îl văd pe Andrei cu pistolul în mână.....stai așa Andrei!!!!!!! Wow nu-mi vine să cred că Andrei e cu pistolul în mână și ai văzut că gorila e moartă pe jos da am văzut se pare că a primit ce merita jigodia. Dar nu mult m-am bucurat de crima făcută de Andrei că iarăși sunt luată ca un sac de cartofi,doamne de ce mă ia toți pe sus nu pot să merg pe FUCKIN' AMBELE PICIOARE!!!!!!! Eu începem să dau cu pumnii și picioarele dar degeaba.
Eu:*inspiră*.............DĂ-MI DRACU ODATĂ DRUMUL ÎN DUMNEZEII TĂI ȘI ALTARUL MĂTII!!!!!!!!! "Eu injuram de toți sfinții"........Ajutoooooooooooooooooooor veol Aolo gucci dă-mi drumul în pizda mătii da javră!*Știu caterincă totală dar na de ce nu să fac așa ceva, o să mai fie chestii din astea în capitole* până am fost aruncată în mașină și a intrat și Marius ăla. Când intră vine lângă mine și încearcă să mă pipăie dar eu îi dau una.
Eu:Nici să nu te pună dracu să mă atingi că ai belito cu mine. I-am aruncat o privire fulgerătoare,iar el doar a rânjit ca prostu,aghh ce-mi venea să-i șterg rânjetul ăla de pe față.
Marius:Cam rea dar ești mai pe placul meu.
Îmi venea să sar din mașină și să mă sinucid dar m-am abținut.
Eu:Să știi că eu am iubit.
Marius:Da dar totuși el nu-ți poate oferi ce pot eu.
Eu:Și ce mai exact îmi poți oferi tu? Întreb deranjata de idea că el e mai bun ca Raul dar este mai bun caRaul taci conștiință strici momentul.
Marius:Ceva ce poți face. *Șoptește el pe un ton senzual*
Eu:Du-te dracu de aici că nu fac cu tine așa ceva. Și știam ce vroia să zică ce vroia exact Ale😏 taci dracu și tu, da știu că vroia să se fută cu mine....aghhhhh...te fut în gură conștiință.
Marius:Chiar nu vrei?*Zicea în timp ce mă mângâia pe picior și făcea cu ochiul în aceleași timp cu vocea acea seducătoare* Aghh de ce trebuie să-mi facă așa nu trebuie să cedez tentației,trebuie să rezist.
Eu i-am luat mâna și i-am dat-o la o parte.
Eu:Mă dezgusti. *zic cu o voce scarbita de el*
El dă să se apropie să mă sărute dar eu îi dau o palmă.
Marius:Aghh...deci așa vrei să ne jucăm. După văd că scoate o cârpă,eu încercam să mă feresc de ea pt că știam ce e pe cârpa aia(cloroflom)dar până a reușit să o pună și după întuneric..........Salutare tuturor după cum știți am zis că-mi pun capitolele în ciorne dar ăsta trebuia să-l postez pt că am lucrat cel mai mult la el(am și alte ciorne pt povești pt că vreau și pe ele să le postez dar nu sunt încă gata deci da)cum am mai zis nu e vina mea și a lenii(i hate me and lenea)și a inspirației care vine din an în paște(Mă înșeală inspirația cu anime-ul dar totuși anime rămâne viața mea deci fuck you inspirație) oricum sper să vă placă și scz de greșelile gramaticale vă pup😘
CITEȘTI
Un nou început.
RomanceEa o badass,el un băiat bun s-au întâlnit din întâmplare dar se pare că destinul face de capul lui