Dacă vă întrebați de ce continui la carte în loc să scriu la al doilea vol păi mi-a venit inspirația deci lectură plăcută.
După ce pleacă aia am mers la el și i-am spus:
Eu:Ce treabă ai tu cu aia?
Raul:Ea este fosta mea dar eu cu ea nu mai suntem împreună din cauza că ea s-a sărutat cu altul și eu eram devastat .
Când am auzit chestia asta eram gen șocată de chestia asta nu doar tu cine ești tu? Eu sunt conștiința ta vocea aceia care îți spune ce e rău sau bine și de ce nu mai și vorbim ok.....să continuăm deci eram devastată de cele auzite nu îmi venea să cred ce am auzit Raul era înșelat de aia și mă întreb ce a vrut să zică aia prin "ai grijă".
Eu:Ok dar eu de ce să am grijă?
Raul:Fiindcă ea vine cu iubitul ei și te bate ăla.
Eu:Dar vai mi-e frică*sarcasm*
Atunci am început să râd ca proasta și ăștia la fel. Dintr-o dată se aude clopoțelul asta însemna că noi trebuie să plecăm la ore.
Skip time
Ora a trecut repede și noi ne-am hotărât să mergem la cantină.
La cantină
Când am ajuns am văzut ceva ce nu o să văd niciodată. Era Andrei cu Ariana de mână ținându-se ca 2 iubiți se pare că Andrei are o iubită uuuuu vreau nepoți da și eu și sunt mândră de el a crescut frumos sub ochii mei la propriu pt că mama când era încă cu tata eu a trebuit să am grijă de el la unchiul nostru și după divorț am mai stat cu unchiul nostru 1 an dupaia am stat cu mama în tot acest timp eu am învățat de la unchiul nostru cum să fiu rea și el mi-a dat audi-ul meu negru.
Eu:Ce frumos vă stă împreună ai grijă Andrei la prezervative că nu vreau nepoți de acum.
Andrei:O să am grijă că nici eu nu vreau copii și eu abea am o relație cu ea.
Eu:Dar cum de aveți voi 2 o relație?
Andrei:Păi............
*flashback*
Andrei
Când s-a sunat eu am mers direct în clasă atunci aveam oră cu ea cu fata de care îmi place și aceea era Ariana. Eu o iubeam pe ea,am văzut că era un singur loc lângă ea și m-am așezat lângă ea.
Eu:Hei.
Ariana:Bună.
Avea o voce drăguță m-am îndrăgostit de la primul cuvânt.
Eu:Să știi că ești drăguță.' Speram să nu mă audă'
Ariana:Serios!
Sa-mi bag a auzit că i-am spus așa.
Eu:Da ești foarte drăguță și vreau să fiu cu tine încă din clasa a 5 a. Ai vrea să fii cu mine?
Ariana:Da.
Atunci ne-am sărutat chiar dacă ne-au văzut toți.
Eu:Acum trebuie să-i spunem lui Ale stai să vezi ce mă ia la mișto cu chestia că trebuie să am grijă.
Ariana:Da.
*end flashback*
Deci așa a fost sunt așa mândră de el.
Eu:Ce poveste siropoasa dar totuși vezi că dacă îi frângi inima o să dai de dracu cu mine.
Andrei:Ok.
Eu:Mă duc la baie.
Mă duceam la baie când l-am văzut pe Raul sărutându-se cu curva aia când am văzut m-am dus la mașină ca să merg la sediu ca să vorbesc cu boss că să văd dacă nu e vreo cursă la care primesc și eu niște bani.
Din perspectiva lui Raul
Eu vroiam să merg la cantină să vorbesc cu Ale când mă oprește curva de fosta.
Eu:Ce mai vrei? Eu eram destul de nervos.
Anna:Pe tine!
Atunci mă sărută dar eu am împins-o și când mă uit văd că Ale pleacă și eu fug după ea înainte de ai spune ceva lui curva:
Eu:Sper că ești fericită.
Revenind la mine
Eu plecam spre mașină când vine el.
Raul:Ale stai te rog pot să-ți explic!
Eu:Ce să-mi mai explici deja mi-ai frânt inima de ce să te mai ascult!
Raul:Pt că te iubesc.
Eu eram șocantă de ce am auzit eu credeam că nu o să zică așa ceva.
Eu:Tu...tu chiar mă iubești. Nu....nu pot să cred.
Eu simțeam la colțul ochilor lacrimi trebuia să fac ceva orice. Atunci mi-am amintit că trebuia să merg la boss.
Eu:Eu trebuie să plec.
Raul:Unde?
Eu:Dacă vrei să afli trebuie să vii cu mine.
Asta a fost tot ce a trebuit să zic ca el să vină după mine până la mașină. Oricum vroiam să chiulesc și nimeni nu o sa-i fie dor de mine poate doar Ariana,Darius și poate Andrei.
În mașină era o liniște absolută pâna când eu am spart gheața.
Eu:Deci cum s-a întâmplat exact la faza cu curva?
Raul:Păi eu mergeam la cantină când ea a venit,eu am întrebat-o ce vrea și ea a zis pe mine și m-a sărutat și eu am împins-o și am mers după tine. Oricum unde mergem?
Eu:Să zicem că mergem la cineva important.
Chiar nu vroiam să-i spun lui de boss pt că vreau sa-l bag și pe el să văd totuși de ce e în stare.
Când am ajuns deja eram asteptată de Marian un vechi amic de al meu.
Eu:Ce faci Marian?
Marian:Ale dar nu ai mai venit de mult timp.
Eu:Da am fost ocupată cu iadul ăla de școală.
Marian:Ce mai face Andrei e cu fata aia Ariana parcă așa o chema.
Eu:Da e cu ea. Apropo ce mai face Unchiu și boss?
Eu:Ștefan e bine și boss te asteaptă.
Eu:Ok.
Raul:Cine era el Ale?
Eu:El era Marian un fost amic dar nu contează chestia asta și contează că trebuie să ajungem la boss.
Raul:La cine?
Eu:La boss el e cel care m-a ajutat cu cursele ilegale și e bun prieten cu Ștefan unchiul meu.
Raul:Ok și eu ce legatura am?
Eu:Păi vreau ca tu să fii în gangul nostru ești destul de bun la bătaie.
Raul:Ok.
Între timp am ajuns în fața biroului lui boss. Atunci am ciocănit și am auzit un 'intra'.
Șerban(boss):Alexandra a trecut atâta timp de când nu a mai venit cu ce ocazie?
Eu:Păi l-am adus pe băiatul care am zis de el că m-a salvat și am vrut să văd de niște curse.
Șerban:Păi ia loc băiatul și apropo Ale ce mai face Andrei e cu Ariana că chiar vreau să aflu înaintea unchiului tău?
Eu:Păi da da este cu ea și chiar ai aflat înaintea unchiului meu.
Șerban:Ok dute și spune-i și lui până atunci vorbesc cu băiatul.
Eu:Ok.
Perspectiva lui Raul
Ale m-a adus într-o vilă frumoasă pe drum spunea că vrea să se întâlnească cu cineva important.
Când am ajuns ea a vorbit cu un băiat pe nume Marian. Nu prea eram atent la discuție și mai mult la vilă singura chestie care am auzit-o a fost:
Ale:Apropo ce mai fac unchiu și boss?
Mă întreb cine e băiatul cu care a vorbit sper să nu fie iubitul ei. Da sunt gelos dar chiar o iubesc pe Ale și nu vreau să fie cu altul.
Eu:Cine era el Ale?
Ale:El era Marian un vechi amic dar nu contează chestia asta și contează că trebuie să ajungem la boss.
Eu:La cine?
Ale:La boss el e cel care ajutat cu cursele ilegale și e bun prieten cu Ștefan unchiul meu.
Eu:Ok și eu ce legatura am?
Ale:Păi vreau să fii în gangul nostru ești destul de bun la bătaie.
Când aud chestia asta inima îmi bate mai tare nu-mi vine să cred Ale crede că sunt bun la ceva(Da sunt destul de praf de ce păi eu mereu eram bătut de alții și când a venit Ale știam că nu o să mai fiu bătut).*ÎN URMĂTORUL CAPITOL POVESTESC CUM DE S-A ÎNTÂMPLAT DIN PERSPECTIVA LUI IN PRIMA ZI A LUI JE*
Eu:Ok.
Atunci mi-am dat o palmă mintală de ce pt că numai un ok am putut spune.
După ceva timp ajungem în fața unei uși de lemn neagră. Ale a ciocănit de câteva ori după care s-a auzit un 'intra'.
Acolo era un bărbat nu avea mai mult de 40 de ani care stătea pe scaun cred că el era boss.
???:Alexandra a trecut atâta timp de când nu a mai venit cu ce ocazie?
Ale:Păi l-am adus pe băiatul care am zis de el că m-a salvat și am vrut să văd de niște curse.
???:Păi ia loc băiatul și apropo Ale ce mai face Andrei e cu Ariana că chiar vreau să aflu înaintea unchiului tău?
Ale:Păi da da este cu ea și chiar ai aflat înaintea unchiului meu.
???:Ok dute și spune-i și lui până atunci vorbesc cu băiatul.
Ale:Ok.
Atunci ea pleacă și eu mă așez pe scaunul indicat de el.
???:Deci,tu trebuie să fii Raul băiatul care mi-a salvat cele mai bune soferita și traficanta?
Eu:Da,eu sunt dar Ale e traficanta?
???:Da este de când stătea cu unchiul ei de fapt Ștefan unchiul ei era aproape cel mai mare traficant și spun aproape pt că de când a murit Sara soția lui el s-a lăsat dar a învățat-o pe Ale vroia și pe Andrei dar el era mai slab față de ea pt că Ale era bătută de tatăl ei și de aia Ale a devenit mai rea.
Raul:Dar de ce era bătută de el?
???:Păi era alcoolist și nu vroia să aibă o fată de fapt tatăl ei vroia 2 băieți dar soarta, norocul ei a fost că mama ei a iubito dacă nu era moartă până acum. Apropo mă cheamă Șerban.
Eu:Ce groaznic, ce tată a putut avea Ale.
Șerban:Da știu dar Ale a învățat să treacă peste. Oricum ea a zis că vrea să te bage și pe tine în gang,ești de acord?
Mă gândeam dacă accept voi fi mai aproape de Ale.
Eu:Accept.
Șerban:Perfect o chem acum pe Ale și îi spunem că ai acceptat.
Eu:Ok.
Perspectiva lui JE
După ce am plecat m-am dus direct la Ștefan unchiul meu mă întreb ce a mai făcut după ce am fost luată de mama eu cred că este bine dar totuși am o întrebare spune păi oare îl acceptă pe Raul totuși de ce ai zis că e bun la bătaie că nu este e adevărat dar în curând nu o să mai fie slab și vreau să fiu aproape de el să-l pot păzi de proști deci îți place de el da. Pierdută printre gânduri am avut un sărut cu ușa și ghici ce ușă era ușa camerei unchiului meu da încă mai țin minte când veneam aici ca să mă ascund la fața ascunselea.
Am ciocănit de câteva ori după care s-a auzit un' intra '.
Când am intrat l-am văzut pe el era l-a fel ca ultima dată doar că era mai bătrân. Avea aceiași ochi căprui și același păr brunet dar acum începea să se albeasca din cauza vârstei. Când am intrat m-am îmbrățișat direct la început era șocat dar a răspuns repede.
Eu:Unchiule Ștefan mi-a fost dor de tine!
Ștefan:Și mie mi-a fost dor Alexandra ce mare te-ai făcut dar și frumoasă. Apropo ce mai face Andrei e cu Ariana?
Eu:Da este.
Ștefan:Oricum cu ce ocazie?
Eu:Păi am adus pe cineva să intre în gang și am venit să văd de niște curse.
Ștefan:Ce mai face mama ta mai e cu prostul aia de Fabian(tatăl meu vitreg)?
Eu:Da și au o problemă cu adopția că "dacă faci nu știu ce și nu știu cum de dau la adopție" eu imitand vocea mamei.
Ștefan:*chicotit*se vede că semeni cu mine la chestiile astea.
Eu:Da,apropo ce s-a mai intamplat după ce am plecat la mama?
Ștefan:Păi nu multe doar faptul că nu mai era când făceai tu curse. Apropo am auzit că te-ai îndrăgostit?
Eu:Poate.
Ștefan:Deci să înțeleg că da, dar cine e băiatul?
Eu:Este cel care m-a salvat.
Ștefan:Când o să-l cunosc și eu?
Eu:Păi dacă vrei acum că înca vorbește cu boss.
Atunci noi am plecat din cameră și am pornit spre biroul lui boss.
Pe drum vorbeam despre prostiile care le făceam eu când eram mică.
Când am ajuns am ciocănit și am intrat.
Acolo l-am văzut pe Raul pe scaunul din fața biroului.
Raul:Ale ai venit!
Eu:Da, apropo el este Ștefan unchiul meu.
Raul:White Raul încântat.
Ștefan:Williams Ștefan la fel.
Atunci au dat mână asta înseamnă la unchiul meu "se pare că ești de încredere" da ăsta era semnul lui Ștefan.
Ștefan:Ăsta e băiatul care te-a salvat?
Eu:Da el este.
Ștefan:Păi atunci am mare încredere că va fi bun în gangul nostru.
Eu:Păi Raul...Bun venit în gang!
Atunci l-am îmbrățișat el mi-a răspuns repede la ea. Era așa plăcut deci îl placi pe Raul și uraaaaaa a intrat în gang nu îl plac....îl iubesc și eu mă bucur că a intrat în gang.
După un timp ne-am despărțit din îmbrățișare și l-am văzut pe Andrei intrând pe ușa cu Ariana și cu....ăla e Alex?!?! Nu-mi vine să cred că e chiar el e Alex nici mie numai vine să cred dacă nu v-ați dat seama el este fratele nostru mai mare acum poate ca mirați sau mă injurati ca de ce am un frate mai mare păi pe scurt mama a făcut la 17 ani un copil acela era Alex și dupaia m-a făcut pe mine la 23 și pe Andrei la fel doar la câteva luni distanță. Eu când aveam 5 ani el avea 11 atunci el a fugit de acasă am vrut sa-l opresc dar a zis că se intoarce pe atunci eram foarte apropiați el se juca aproape tot timpul cu mine eram mai veselă pe atunci. Dar dupa ce a plecat el eu am devenit distanta până când am locuit cu unchiul meu am început să mai vorbesc cu alții dar oricum vă întrebați de ce a plecat nici eu nu știu dar s-a întors. Am mers la el și l-am îmbrățișat.
Din perspectiva lui Raul
Am auzit un ciocănit în ușă și am văzut ce a intrat Ale cu un bărbat în vârstă.
Eu:Ale ai venit!
Ale:Da,apropo el este Ștefan unchiul meu.
Era un bărbat în vârstă decât Șerban.
Eu am vrut sa-l cunosc.
Eu:White Raul încântat.
Ștefan:Williams Ștefan la fel.
Atunci am strâns mână puternic era destul de puternic față de mine.
Ștefan:Ăsta e băiatul care te-a salvat?
Nu-mi vine să cred că Ale a spus că eu am salvat-o oh doamne ce iubesc femeia asta.
Ale:Da el este.
Ștefan:Păi atunci am mare încredere că va fi bun în gangul nostru.
Ale:Păi Raul...Bun venit în gangul nostru!
Atunci ea m-a îmbrățișat nu-mi vine să cred că Ale m-a îmbrățișat. Eu îi răspund la îmbrățișare. După o vreme noi ne despărțim din îmbrățișare și atunci au intrat Andrei cu Ariana și încă un băiat. El era șaten cu ochii albaștri era frumos la fel ca Ale dar ea e cea mai frumoasă.
Ale:Allllleeeeexxxx!!!!
Ea se duce la el și îl îmbrățișează. Eram așa gelos pe el îmi venea să-l strâng de gât dar m-am abținut că poate nu e ceea ce pare.
Ale:Mi-a fost dor de tine frate!!
Stai așa am auzit bine...FRATE!?!?
Eu:Stai așa Ale de cât timp ai un frate mai mare?
Ale:Păi el primul născut de mama.
Alex:El cine e Ale sper că nu un prost?
Ale:Nu-i frumos Alex el e Raul băiatul care m-a salvat de violatorii ăia și băiatul pe care îl iubesc. Ultima parte a zis în șoapta cred că a crezut că nu aud partea aia dar am auzit-o.
Raul:Stai tu mă iubești?
Din perspectiva mea
Raul:Stai tu mă iubești?
Să-mi bag pula a auzit că am zis că-l iubesc. El aștepta evident un răspuns de la mine.
Eu:D-da... spun cu capul în pământ de rușine. Nu știu de ce mi-e rușine nici cu Andrei care umbla doar în boxeri în casă dar cu Raul m-am rușinat. Cum am mai zis sa-mi bag pula m-am îndrăgostit.
Atunci el vine și mă sărută tandru eu eram mai roșie decât o roșie.
Raul:Și eu te iubesc.
Atunci mă sărută din nou dar mai scurt fiindcă Alex a stricat momentul.
Alex:Aham eu când eram să fiu informat cu chestia asta?
Andrei:Lasa-i Alex.
Alex:Tu să taci!!!
Atunci îi dă una lui Andrei. Când i-a dat-o Ariana a țipat din cauza șocului și eu i-am futut una lui Alex.
Eu:Nimeni nu dă în Andrei!!!
Da chiar dacă îmi făcea nervi el era tot fratele meu cel mai apropiat totuși nu m-a lăsat în momente grele ca și Alex și chiar m-a sprijinit cu tot ce putea și eu la fel chiar dacă nu arătăm totuși îl apreciam pt tot ce făcea și când i-am văzut că i-a palma aia atunci mi-am amintit când tata mă bătea și Andrei mă calma cum putea el.
Alex:Ale te-ai schimbat ce s-a întâmplat cu fata drăguță care se lua de alții pt mine.
Eu:Nu mai există și știi de ce pt că tu nu mi-au fost aproape și Andrei e cel care mă sprijinea după ce ai plecat. Nu mai sunt fata ce am fost odată acum sunt o traficanta care mai face și curse și încerca să aibe o viață normală. Toate din vina ta!
El atunci a vrut să dea una în mine dar îl oprește Ștefan.
Ștefan:Nici să nu te pună dracu să dai în ea Alex după ce ai fugit de acasă ai ai lăsat-o să sufere acum de întorci să sufere mai mult nici să nu gândești!
Ea nu merită să aibă un frate ca tine și mai ales ai dat în Andrei singurul om care putea să o iubească ca o soră este el deci ea sigur te urăște!!!
Are dreptate Ștefan chiar îl urăsc pe Alex pt ce a făcut nu o să-l iert așa ușor.
Alex:Are dreptate Ale îmi pare rău că te-am lăsat dar motivul este că....Pam pam pam suspans o să aflați mai multe în oc...ăăă...adk capitolul următor sper că vă place și scuze că am postat târziu dar e greu să ai o viață #viataegrele oricum Scz pt greșelile de gramatică vă pup😘😘
(Dacă nu v-ați dat seama la faza aia când am zis oc am vrut să zic ochii din umbră🤣🤣)
CITEȘTI
Un nou început.
RomansaEa o badass,el un băiat bun s-au întâlnit din întâmplare dar se pare că destinul face de capul lui