Kezdetek

20 3 3
                                    

A levegő savas volt. Köd lengte be a teret. A vörös és a fekete színek uralkodtak a helyen. Egy fekete, hosszú hajú nő egy sziklán ült. Nem lehetett belőle sokat látni, hiszen a folyamatosan gomolygó köd hol-hol eltakarta. Ha felnéztél nem láttad az eget. Ha lenéztél vöröses sziklákat láttál. Jobbra-balra szakadékok, hegyek, folyók voltak. A fekete hajú nő is egy folyóparton ült. Négy kisgyerek játszott körülötte. Néha, néha belestek a folyóba de hamar kikászálódtak onnan apró termetük ellenére. Ekkor egy szőke, fonott hajú kislány a nőhöz szaladt. A nő bólintott egyet a leány pedig elszaladt. Úticélja előtt viszont ott volt a semmi. A szó szerinti semmi. Ő viszont, szárnyakat növesztett és szétszakította a zöld pulcsiját hátul, hogy a szárnyai kiférhessenek rajta. Csak repült és repült, majd belépett a hatalmas fekete kapukon amik egy óriási fekete palotához tartozott.
Ekkor megjelent a többi három gyerek is, és ők is szálltak egészen a palota kapuig. A fekete, hosszú hajú asszony pedig beereszkedett a vízbe és elnyelte őt a folyó.

--------------------------------

A palota óriási volt. Tágas termekkel, hosszú folyosókkal. Az udvaron 4 testvérpár edzett. Lőni tanultak, vívni, lándzsát dobni és közelharcot vívni. 4 lány. Igaz mindannyian lányok, voltak, vde az erőfölények messze nem voltak azonosak . Két lány egymással verekedett. Az egyik az ereje míg a másik a versengési vágya miatt tudott talpon maradni. A másik kettő éppen karddal harcolt, egymás ellen. Az egyiknek szőke, fonott haja volt, addig a másiknak világosbarna, a végén szőkés árnyalattal díszített kiengedett haja volt egy fonattal díszítva. A barna folyton folyvást csak nyert, míg a szőke isteneket megszégyenítő erőszakkal harcolt. Ez a hozzáállásuk igaz volt minden egyes tettükre. A megtestesült erő, barna hajban, fekete szempárban és kidolgozott felső testben jelent meg Kratos néven. A versengési vágy, féltékenység magas nyurga alkatban, szőke hajjal és sárgás szemmel Zélosz néven volt jelen. A szőke, fonott hajú lány az erőszakról, flegma jelleméről volt híres, Biaként emlegették. És a négyük közül a legerősebb, legnyertesebb, folyamatos győzelem alacsony termettel, formás alakkal mindent átható barnás-zöldes szemekkel és Niké névvel volt megáldva. Mind a négyen szárnyakkal rendelkeztek. A 4  igazi arany szárnyaknak lehett büszke gazdája. Mindannyian, büszkén és jól harcoltak, párjuk nem akadt az alvilágban.

---------------------------------

Egy több családos vacsora közepe van. 2 fiatal, erős nő van az asztalfőkön. Az egyik a régen látott fekete hajú nőnk, fejedelmi díszben, hajékkel a fején. Sötét ruhája mintha folyna, szinte kivehetőek belőle a sötét cseppek. A másik asszony fekete bőrrel, fekete hajjal, fekete mindennel rendelkezik amik mintha a semmiben lennének. Néhol néhol sötétkék árnyalatok játszanak rajta, de nem észrevehető a nő folyamatos csillogása, mintha csillagok lennének rajta. További 5 fiatal ül az asztalnál. Látszik az arcukon a komolyság, ugyanakkor gyermekként viselkednek. Egy vöröshajú, zöld szemű, szemkötős lány ül Niké mellett. Láthatóan nagyon jól elvannak. A lány vállán egy kisebb skorpió ül, bár ez senkit nem zavartat. Láthatóan az ő tulajdona.
- Nüx, nagyon fontos dolgokat kéne megbeszélnünk. Igenis segítened kéne - szól a sötét hajú nő.
- Sztüx drágám. Értsd meg. Nem fogok a titánok ellen háborúzni. Nekem ők adtak mindent, nem fogok ellenük harcolni. Viszont Nemeziszt szivesen küldöm - a semmihez hasonló nő, a vörös leányra nézett - okos, ügyes lány, ért a késekhez kardokhoz. Vidd magaddal
- Igen anyu, Nüx néni nem segíthet de Nemezisz a hasznunkra lesz - most Nikén a sor hogy kiálljon a vörös lány mellett. A két nővére is hevesen bólogat, egyedül a szőke, erőszakos lány nem mond semmit.
- Rendben, Niké majd meglátjuk. De ne felejtsd el. Ezentúl tripla akkora intenzitással kell mindent csinálnod. Lovas szekeret is meg kell tanulnod vezetni - a Sztüx névre hallgató fekete hajú, sápadt asszony komolyan néz a gyermekeire.
- Itt a segítségémet tudja venni istennőm. Értek a lovakhoz, megtudom erre tanítani a gyermekeit - a vörös lány először szólal meg. A hangja véknyabb mint a többieké, de ugyanolyan komoly és felelősségteljes.
A két asztalfőn ülő asszonyság egymásra néz, bólintanak és közösen valami túlvilági hangon szólalnak meg:
-legyen hát

-------------------------------

Villámok cikáznak. Istenek röpködnek. Mindent bevon az arany ichór, az istenek vére. Niké az egek istenének, Zeusznak a lovasszekerét irányítja, viharos lovakkal. Ellenségeik a titánok. A rokonaik, de most mégis ellenük harcoltak. A kardok egymáshoz érnek, a nyílakat kilövik, az öklök az arcokhoz csapódnak. Minden túl gyors, és túl véres. Ha akarnánk se tudnánk pontosan leírni mindent. Sztüx istennő a gyermekeivel van és karddal kaszabolják a titánokat és társaikat. Zeusz fegyverekkel sújtja az ellenséget. Egy testvérpár nyilakat lövell a másik fél bőrébe. Minden gyors, érthetelen.

--------—-----------------------

Bia, Kratos, Zélosz, Niké és Sztüx az olimposzon vannak. Előttük 13 isten. A leghatalmasabb megszólal.
- Sztüx, az alvilág egyik folyójának istennője. Te és családod bátran, harciasan és nagy sikerrel harcoltatok a győztes oldalon. Hálánkat szeretnénk kifejezni. Te leszel a megszeghetetlen esküink harmadik tagja. Ezentúl minden hallhatatlan, halandó és minden ami e földön létezik az Égre, a Földre és a Sztüxre fog esküdni. Ha valaki megszegi eme ünnepélyes esküt innia kell a folyód vizéből. A víz kilenc évig némává fogja tenni, és a tizedikben térhet vissza lakhelyére. Ezzel fejezzük ki az irántad való tiszteletünket - Zeusz, a most választott főisten büszkeséggel mondta ezeket a szavakat.
- Bia, Kratos, Niké és Zélosz. Szárnyas őreim. Lépjetek elő. Köszönöm hűségeteket. Köszönöm hogy ilyen bátran harcoltatok pár ezer éves korotok ellenére. Így hát arra kérlek titeket hogy fogadjátok el az ajándékunkat. Mindegyikőtök megkapja a maga szerepét, és istenek lesztek. Eddig ugyan hallhatatlanok voltatok de az olimposzra nem léphettetek fel. Ez meg fog változni. Istenek lesztek, mégpedig a versenyek és erők istenei. Bia, te ezentől az erőszak istennőjeként fogsz tevékenykedni. Kratos, rád az erő képviselése vár. Niké, te a győzelem és erősség istennője leszel. Viseld bátran e címet. Zélosz, te a féltkékenység és harci szellem istennője leszel. Ne hozz ránk szégyent.

-------------------------------

A föld ingatag lett. Szörnyek mindenhol. Az istenek megőrültek, vetekszik a római alakjuk a göröggel. 4 félisten érkezik Nikéhez görögországba. Percy Jackson Poszeidón fia, Leo Valdez Héphaisztosz fia, Hazel Levesque Pluto lánya és Frank Csang Mars fia. Egy stadionba kell megmérkőzniük az istennő szeme előtt. A félistenek viszont kicselezik Niké testőreit és magát az istennőt is elfogják.

---------------------------------

A fák susognak. A patak halkan csobog a ház alatt. A madarak csipognak. Niké otthon van. Kinn van a hegyekben, a kedvenc helyén. Most tért vissza a repüléséből. A konyhába tart, palacsintát süt magának. Nem sokat változott az eonok alatt. 9421 éves de nem látszik meg rajta. Mintha egy 19 éves fiatallányt látnák. Erős izmos, karcsú és formás testalkattal rendelkezik. A barna, ombre hajában növénykoszorű van. Nike ruhák és cipő van rajta mint mindig. Istennősége után boltot alapított, és ez lett belőle. Az olimposz hivatalos sportmárkája és az egész Föld kedvenc márkája. Tehát Niké ezeket a dolgokat hordta. Egy sötét Nike pipás pulcsi, és egy sötét, koptatott láncokkal díszített farmer. Ez volt a mindennapi szettje. Egyszerű volt de nagyszerű.
Egyedül lakott ebben a házban. Éppen elég nagy volt a számára. Nem vágyott társaságra neki itt tökéletes volt. A nikai hadserege a világ minden pontján ott volt és közvetített Niké számára már majdnem 4000 éve. A győzelem istennője pedig ott volt minden olimpián, világbajnokságon és fontosabb versenyen. Így élte mindennapjait. Néha lement az édesanyjához, testvéreihez, vagy legjobb barátnőéhez Nemeziszhez. Ugyanakkor mióta legyőzte őt 4 félisten jobban szeretett egyedül lenni.
A konyhába indult, amikor egy levelet látott meg a lába előtt. Elefántcsont színű papír volt a borítékben az istenek pecsétjével jelölve. A levelet Apollón írta a művészetek, a gyógyítás és a nap istene. Arra kérte az istennőt hogy csatlakozzon egy klubba fent az olimposzon. Saját szobát, ellátást kapna ott és együtt lennének minden nap. Niké nem sejtve hogy ez élete legjobb de egyben legrosszabb döntése elfogadta az ajánlatot és a megjelölt időpontban felment az olimposzra...

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Aug 03, 2019 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Győzelmi Napfény Onde histórias criam vida. Descubra agora