Hastaneye yatırılmıştı doktorlar kendi aralarında bir şeyler söyleniyorlardı fakat o bunu anlamıyordu.bir Çığlık atmak istedi.Uyudu derin bir uykuya daldı "Uyku belki bu acıyı unutturur"dedi içinden.Gece arkadaşına kalmaya gidecekti oysa.Ancak o 2 serseri karşısına çıktı.Onu takip ediyorlardı.Laf attılar kız duyduğu halde cevap vermedi.Kuytu köşeye çektiler önce....
Uyandı etrafına bakındı kimse yoktu Jinekolog girdi içeriye
Jinekolog geldi bir takım sorular soruyordu ancak bu sorulardan hiç anlamadı.Sonra bacaklarını aç dedi kontrolünü bitirdikten sonra gitti.3-4 doktor daha gelip gitti psikiyatrist-kadın doktoru vs..
Adam hala bekliyordu camın arkasında içi sızlıyordu bunu nasıl yaptılar diye soruyodu kendine daha önce gelmeliydim neden diye kendini sorguluyordu.Ancak biliyorduki bunun suçlusu o değildi.Kız erkek birini görünce çığlık atıyordu özel odaya aldılar kızı.Kız sedyeyle giderken adamın elini sımsıkı tuttu ağlarken bir taraftan güldü adamın yüzüne.Adam o gülümsemeyi görünce daha kötü oldu.Kızın aklındanda o adam geçiyordu çok yakışıklı değildi çok kötüde değildi ama kalbi için sevmişti onu 2 gün bekletilip taburcu olacaktı kız doktor kapıda çıktı.Bekleyen adama "Siz yakınıydınız hastane raporlarını danışmadan alabilirsiniz." dedi.Adam gülümseyerek danışmaya gitti.Kızın yakını yoktu.Büyükannesiyle büyükbabasının yaşadığı yerde baya bir uzaktaydı.Kızın telefonunu eline aldığında öğrendi bu bilgileri.Bu kız o kadar mutlu ve eğlenceliymiş zaten.Fotoğraflardaki gülümsemeler,doğa manzaraları vardı ama bir dakika bunlarda neyin nesiydi acaba diye bir baktı kızın çantasından eski film şeritleri orjinal fotoğraf makineleri eski fotoğraf makineleri kasetler çıkmıştı.Öğrendi ki bu kız bir fotoğrafçıydı.Başka yerlere başka diyarlara gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saf
Teen FictionBedeni artık ruhu kadar temiz değildi.En azından o günden sonra....... Erica 22 yaşında bir kızdır. Marcus ile bir felaketten sonra tanışmaktadır.Peki bu felaket nedir?Ona bu kötülüğü yapan kim veya kimlerdir? Tecavüzün psikolojisi,insanların acımas...