|3|

101 4 0
                                    

Adam gözlerini açtığında saat 6 idi.Şafak yeni söküyordu.Hava gene soğuktu tipi başlamıştı.Akşama dair hiç birşey hatırlamıyordu.Son hatırladığı şey  "Erica Becky" idi.Bu kimdi neyin nesiydi hiç biliyordu.Sonra komidinin üzerindeki poşeti açtı kızın fotoğraf makinesini açtı birden o kızın adının Erica Becky olduğunu anladı.Poşetin içinde kağıtlar,sigaralar,filmler birde kızın parfümü vardı.Kızı bile net hatırlayamadı poşeti alıp koltuğa oturdu.Dün geceden kalan viski şişesini aldı eline.Sonra bitmiş olduğunu görüp gülümsedi.Poşeti açtı parfümün kokusuna baktı 1 gün önceki sabahtaki tecavüz edilmiş kızın kokusuydu bu.Derince kokladı.O çok çekici bir kızdı.O Erica Becky'di.

***

Hastaneye koşa koşa gitti.Erica uyanmamıştı daha.Çok masumdu.Uyuyordu birtakım doktorlar gene geldi kız zorla uyandı.Uyandığı zaman ağlıyordu,uyuduğu zaman ağlıyordu.Adam içeri girdi.Orada oturdu.Kızın parfümünü,filmlerini çantasına koydu.Bir hemşire geldi ve "Bay Marcus sizmisiniz?" dedi.Adam evet dedi."Birtakım sorularımız olacak onun için danışmaya ineceğiz" Marcus pekala deyip indi.

Kız uyandı,çantasını karıştırdı.Aklına gelen şeylerden dolayı ağladı.Ama acılar ağlayınca geçmez.Ağlayınca,acıtır.

----------------------

Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın kaç aydır yazamıyorum yeni bölüm istenirse yazacağım.

SafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin