"Pánové, pokud na to nemáte, tak mi to řekněte teď hned!"
11. 12. 1981*
Rázná žena, která si snadno dokáže vybudovat respekt. Jmenuje se Anna Engelhardtová
a opravdu má andělské srdce. Narodila se v zasněženém Hamburku Käte a Janovi Engelhardtovým, kteří kromě jí vychovávali i Cristinu a adoptovaného Petera. Je z nich nejstarší, oba dva sice vystudovali medicínu, ale Anna dala přednost policejní kariéře a urovnávání veřejného pořádku.Ve dvaceti šesti letech po vystudování policejní akademie nastoupila na protidrogové oddělení v Drážďanech, a tak se i osamostatnila od rodiny. Zde tvořila trojku s Janem Richtrem a Niklasem Kellerem. Tam se také seznámila se svojí životní láskou Robertem Daxnerem.
O necelý půl rok se vzali v Kolíně nad Rýnem, kam se i přestěhovali, a za rok se jim narodil
i jejich první syn Bartholomew. Zamilovali si toto město natolik, že si pořídili jeden z nejvyhlášenějších střešních bytů s nádherným výhledem na Rýn.Po mateřské dovolené ji tehdejší policejní prezident přesadil k dálniční policii, aby nahradila Katharinu Lamprechtovou, která stanici šéfovala. Všechny své nové kolegy si ihned oblíbila a oni zase jí. Stali se dobrými a nerozlučnými přáteli.
Všechno klapalo jako hodinky, avšak do momentu, kdy byl Robert jmenován policejním prezidentem. Rodinná idylka upadla v zapomnění a Anna i s Bartem byli doma věčně sami. Hádali se. Moc se nevídali. Robert dokonce ani nestihl na první narozeniny Barta dorazit domů, kvůli špatnému počasí, ale to ho neomlouvalo.
Vše se nakonec zase uklidnilo, když Anna přišla opět do jiného stavu. V práci ji nahradila na dobu neurčitou její dlouholetá kamarádka z akademie, Kim Krügerová, na kterou si kolegové hodně těžce a dlouho zvykali. Nakonec se Anně splnil sen a stala se matkou krásné dcery Olivie.
Kvůli Robertově práci se všichni přestěhovali do Berlína, aby se mohli vídat častěji. Avšak i přes veškerou snahu z obou stran, byla Anna na děti stále sama. Dokonce se později ukázalo, že má Robert tajnou milenku. Čímž se také objasnilo to, proč věčně nebyl doma a nestíhal důležité okamžiky jejich života.
Anna zoufalá odjela s dětmi zpět do jejich bytu v Kolíně nad Rýnem a nastoupila opět na místo šéfové, neboť Kim byla při jednom z případů vážně poraněna a nad vzdory lékařské péči zraněním podlehla.
Po rozvodu, který nad vzdory očekávání byl poněkud klidný, měla děti u sebe jen Anna a občas, když si Robert udělal chvíli, si je vzal k sobě zase on, což se stávalo jen ojediněle.
Anna si prošla mnoha románky po rozvodu, ale jen jeden se stal opravdu vážným. Jelikož byla Anna v jednom kole a nestíhala ani vlastní život, bylo prakticky nemožné zase někoho blízce potkat. Avšak při jednom případě se seznámila s Maxem Baumgartnerem, který přišel o ženu, se kterou měl již dospělou dceru Sophii Delong. Oba dva jsou úspěšnými právníky, avšak Max je stejně jeden z nejlepších a nejvyhledávanějších právníků v Německu.
Max ji se vším pomáhal, dokonce ještě, než si uvědomili, že je mezi nimi láska, ji pomáhal se stěhováním do nového domu. Až když si uvědomili, že to, co je mezi nimi není přátelství, se dali dohromady. Po několika měsících se spolu sestěhovali do Annina domu na pokraji Kolína.
Po několika letech ji Max požádal o ruku na tom nejromantičtějším místě v Evropě, v Paříži pod Eiffelovou věží. O měsíc později nastal velký den, den jejich svatby. Oba dva už sice měli zkušenost se svatbou, avšak tato byla opravdu ojedinělá.
Po několika letech se Anna rozhodla ukončit svoji kariéru u policie a pomoct otevřít Bartovi restauraci, neboť oba dva měli neskutečný talent na vaření všeho druhu. Avšak když už opouštěla stanici, a se všemi se rozloučila, postihla ji krutá nehoda, která ji uzavřela samu do sebe. Upadla do kómatu a mnozí lékaři ji nedávali příliš nadějí. I přes to všechno se Anna po několika měsících probudila, leč s krátkodobou pamětí, ze které se nakonec také dostala.
Během uzamčení v sobě sama si Anna uvědomila, co je pro ni opravdu důležité, a proto se vrátila opět k policejní kariéře. Během její nepřítomnosti usedl do jejího křesla Semir Gerkhan.
ČTEŠ
K11 | postavy
RandomRozhodla jsem se, že by bylo možná lepší Vám zde čas od času zveřejnit i nějaké to info o postavách, které se v povídkách vyskytují, především tedy ty hlavní postavy. Takže mě napadlo Vám vypsat takový "životopis" o každé hlavní postavě. Upozorňuji...