"Nemůžu je nechat zemřít, i když to jsou šmejdi, co okrádají slušné lidi!"
28. 9. 1981*
Muž se srdcem na správném místě, jenž miluje svoji rodinu nadevše. Ano, jeho jméno je Semir Gerkhan. Očividně, když přihlédneme k jeho jménu, není z Německa, nýbrž s Turecka. Avšak v Německu strávil velkou část svého dětství.
Narodil se v Istanbulu do rodiny Zekiho a Hariky Gerkhanových. Kromě Semira vychovávali také dceru Meltem, která je z jejich potomků nejstarší, a také syny Kemala a Aladdina. Když bylo Semirovi sedm let, celá jeho rodina se přestěhovala do Kolína nad Rýnem. Tam navštěvoval jednu ze základních škol, a posléze i střední školu a policejní akademii. Během studia měl Semir krátký románek s Nazan Wegnerovou, ale po vystudování se jejich cesty rozdělily.
Po vystudování policejní akademie Semir nastoupil hned na Dálniční policii v Kolíně nad Rýnem. Jeho prvním partnerem byl André Fux a jeho nadřízenou byla ještě v té době Katarina Lamprechtová. Ještě za jejího působení na této policejní stanici, byl André brutálně zavražděn harpunou na Mallorce a zmizel v hlubinách oceánu. Semira to velmi poznamenalo.
Poté dostal Semir nového partnera, Toma Kranicha. Zvykal si na něj velmi těžce, ale po nějaké době si přišli oba dva na chuť a stali se nerozlučnou dvojkou.
Rok po nástupu Toma do funkce, odešla Lamprechtová ze zdravotních důvodů, a proto na stanici nastoupila mladší a však zkušená Anna Engelhardtová, aby po ní převzala vedení. Přišla také nová asistentka Andrea Schäferová. Do té se Semir ihned zakoukal a již z počátků bylo jasné, že i ona do něj. Jejich vztah byl velmi zvláštní, stále se rozcházeli a zase se k sobě vraceli. Po nějaké době se Semir rozhoupal, když byl jejich vztah zase stabilní, a požádal Andreu o ruku. Poté se konala nezapomenutelná svatba, při níž Andrea málem přišla o život.
Pár let po svatbě se jim narodí i první potomek, dcera Aida Gerkhanová. Rozhodli se, že by se jim hodil mnohem větší dům, a tak si vzali společnou hypotéku a pořídili si dům snů v zeleném prostředí nedaleko Kolína. Rok na to se jejich rodina rozrostla o dalšího člena rodiny, narodila se jim dcera Lilly.
Semir byl po narození Lilly velmi pracovně vytížený. Furt se něco dělo, co musel řešit. Andrea byla stále doma sama, a tak nacházela útěchu u milence Roberta. Semir se to dozví náhodou, kdy o narozeninové oslavě Andrey ji od něj přijde SMS. V tu dobu se také dozvídá, že André je na živu a stal se z něj padouch, jen aby pomstil svoji rodinu. Po výpravě do Alp stejně opět umírá, tentokrát už naposledy. Krátce po zjištění, že má Andre milence, se se Semirem rozvedou a dcery má v péči výhradně Andrea.
Ale jako by to bylo prokletí, a i jejich románek moc nevydrží a Semir s Andreou jsou opět spolu. Andrea poté zjišťuje, že je těhotná a neví jistě, kdo je otcem – jestli Semir nebo Robert. V tu dobu také Semir zjišťuje, že má dceru Danu se svojí školní láskou Nazan. Když se jim narodila opět holčička, které dali jménu Juliana, nechali udělat test otcovství, aby bylo jasno. K velkému údivu byla čistě jen Semirova. Zanedlouho ji Semir požádal podruhé o ruku, na tom stejném místě, co před několika lety. Dohodli se, že uspořádají jen malou svatbu, kde budou jen blízcí.
Semir po nešťastné smrti Nazan a jejího muže, si bere Danu do své péče, ačkoliv už bude brzo dospělá. Postupem času se jejich vztah zlepšuje a Dana se pustí po stopách svého otce a jde studovat na policejní akademii.
Po vážné autonehodě také zastupuje Annu na pozici šéfové, takže si trošku odpočine. Ale po návratu ho opět vystřídá a Semir od té doby, stále po boku Toma, zachraňuje nejen provoz na dálnici, ale i svět.
ČTEŠ
K11 | postavy
RandomRozhodla jsem se, že by bylo možná lepší Vám zde čas od času zveřejnit i nějaké to info o postavách, které se v povídkách vyskytují, především tedy ty hlavní postavy. Takže mě napadlo Vám vypsat takový "životopis" o každé hlavní postavě. Upozorňuji...