info o dziewczynach

1.4K 24 59
                                    

Nie jestem pewna czy one są prawdą ale trudno =_=
Informacje są z internetu.

MONIKA

Wiek

18 (ur. 22 września)

Wzrost


5'3 ”(160 cm) 

Płeć


Płeć żeńska

Włosy

Coral Brown

Kolor oczu


Szmaragdowo-zielony

Nazwa pliku

monika.chr

Wygląd

ma długie brązowe włosy koralowe, które trzyma w kucyku związanym z tyłu z dużą białą kokardą. Ma też grzywkę i dwa długie kosmyki włosów na twarzy.Jej oczy są szmaragdowo zielone;Akt 3 pokazuje drobne kropki w tym, co ma być jej kolorowymi źrenicami już otaczającymi tęczówkę.

Nosi typowy mundurek szkolny, który jest ciepłą szarą marynarką nad brązową kamizelką sweterkową, a pod spodem białą koszulę z kołnierzykiem, zwieńczoną czerwoną wstążką.Nosi również ciemnoniebieską spódnicę, czarne skarpety na wysokich udach i białe kapcie uwabaki z różowym czubkiem, które kontrastują z pozostałymi białymi podkolanami i niebieskimi kapciami. Uważa się, że jest drugą najwyższą postacią, za Yuri lub bohaterem.

 Uważa się, że jest drugą najwyższą postacią, za Yuri lub bohaterem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Yuri

Wiek

18 

Wzrost

5'5 ”(165 cm) 

Płeć


Płeć żeńska

Włosy

Dark Purple

Oczy

Jasny fiolet

Nazwa pliku

yuri.chr

Okazuje się wyrażać dojrzałość i wyrafinowanie i jest uważany za niezwykle pięknego. Ma długie proste, ciemnofioletowe włosy i jasnofioletowe oczy, a po obu stronach głowy nosi fioletowe barretty, ustawione na długich pasmach włosów blisko jej grzywki.Jej ubranie jest standardową ciepłą szarą marynarką z brązową kamizelką sweterkową na białej koszuli z kołnierzykiem z lekko rozpiętym kołnierzem zakończonym czerwoną wstążką.Ma ciemnoniebieską spódnicę, białe podkolanówki i białe kapcie uwabaki z błękitnymi końcówkami.Kiedy gracz decyduje się na współpracę z Yuri, nosi beżowy sweter z golfem z czarnymi legginsami. bohater opisuje swoje ruchy jak zaskakująco elegancki ze względu na jej długie nogi.

Yuri jest najwyższą postacią kobiecą w grze, która ma 5 cm (5 cm) w fazie koncepcji gry . Jest również najbardziej rozwinięta fizycznie, co dodaje jej cech dojrzałości i niepewności.

 Jest również najbardziej rozwinięta fizycznie, co dodaje jej cech dojrzałości i niepewności

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Resztę zrobię w następnym rozdziale (◍•ᴗ•◍)❤

Doki Doki jako twoje dziewczynyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz