Şiir

63 0 0
                                    

CİKLET

Cimcime kuşum benim,                                                                                                                                  İhtiyacı olunca.                                                                                                                                               Kediler gelir yanına,                                                                                                                                        Lazım olmayınca.                                                                                                                                           Et atarlar kafasına,                                                                                                                                          Turşuyu çok sever.

Süt adında kardeşi var,                                                                                                                                   Ütüler kafasını Cikletin.                                                                                                                                   Tükürmesi mütiştir.

Saka var üç tane,                                                                                                                                            Armut kafalılar.                                                                                                                                             Kamış gagaları,                                                                                                                                               Al rengindedir.

Fıstık yemez,                                                                                                                                                 Hiç soz dinlemez.                                                                                                                                           Kafası karışık,                                                                                                                                                 Bir tip bu.

Bu çok güzel şiir son şiir hariç bütün şiirlerin ilk harfleriyle okuyun ne çıktığını yoruma yazın.                                                                                          

ŞiirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin