A munka

31 1 0
                                    


Zackkel való találkozása óta, mintha kicserélték volna Holly. Le se tudná tagadni, hogy kicsit boldogabb lett. Már nem azt várja, mikor végez a munkájával, hanem milyen kihívások elé állítja ismételten. Érezte a kihívás lágy szelét, amit már régen nem érzett. Olyan volt, mintha robot lenne.

Mikor beért az irodába reggel első dolga volt szólni Zoénak, hogy egyeztessen időpontot a hétre Jasonnel az új regénye kapcsán. Arra szinte kínosan ügyelt, hogy 16 óra utánra már ne legyen munkahelyi feladata. Persze az írók kéziratának olvasását csak is otthon volt hajlandó csinálni. Az irodába megbeszélések, tárgyalások, borítótervezés és hasonló más dolgok miatt járt be.

Megnézte a naptárját mára milyen programok voltak lefixálva számára. 11 órára volt egy meetingje a tervezőkkel. Ezek a megbeszélések mindig elhúzódnak a sok ötletelés miatt. Úgy számolta, hogy késő délutánnál előbb nem is fog eljönni onnan. Ezért megpróbált minden olyan fontos mailekre válaszolni, amit eddig még nem tett meg.

Legyen szép napod Holly! J - pittyent egyet a telefonja. Zacktől jött az üzenet, aminek nagyon örült. Szinte mindig küld neki hasonlóakat, ezeken jókat mosolyog. Jól esik, hogy gondol rá a srác. Igyekezett azért nem többet gondolni annál, ami éppen zajlik.

Már majdnem 11 órát mutatott az óra. Főzött magának egy kávét és elindult a tárgyalóba. Mielőtt belépett volna megállt a folyosón, vett egy mély levegőt és csak ezután lépett be a terembe. Ott ült a három tervező, a javítók és az írósegédek. Holly az asztalfőhöz ült szokásoknak megfelelően.

Nézzük, mink van mára! Adam, tőletek várom az új borító terveket! Fifi, hogy állsz Paul könyvével? Eva, sikerült javítani Mr. Hack kéziratán? – kérdezte csapatát kicsit szigorú hangvételben. Először a borítóterveket akarom látni. Nyűgözzetek le!

Idén fog megjelenni Julia Hawk első regénye. Egy tinédzser haláláról szól a kötet, aki a város hajléktalan szállóján élt. Úgy járt iskolába, dolgozni, hogy ezt senki nem mondta volna meg róla. Ezért azt találtuk ki a csapattal, hogy előásunk szakadt ruhákat, amiket Emma vett fel és elmentünk az utcára fotózni. – vázolta fel Adam a borító mögötti történetet. Maga a bemutató darabon a jól felvázolt helyzet látható. Egy lány ül az egyik padon a közeli parkban, kezét és testét a tűznél próbálja melegen tartani. Persze az arcát nem lehet kivenni így adva egy sejtelmességet az egésznek.

Ez tetszik! Ötletes kivitelezés, precíz munka. Annyit kérek, hogy szerkesszetek rajta még egy kicsit. Szerinte lehetne a lány körül kicsit sötétebb és azt akarom látni, hogy a tűz fénye ad egy kis világosságot. Ezzel szimbolizálhatnánk azt a kis reményt, ami volt a főszereplőnek csak nem jött össze. Értitek, mire gondolok? – nézett a tervezőkre, akik igenlően bólogattak.

Elhoztuk neked még Jason új könyvének borítóját. Ehhez sok támpontot nem kaptunk még így egy kezdetleges vázlatot tudunk csak bemutatni neked. Próbáltunk kiindulni az eddigiekből. – Adam egy határozott mozdulattal mutatott a következő képre.

Holly összeráncolta homlokát. Próbálta megfejteni a képet. Ahhoz képest, hogy kevés információt adtam egész jó lett. Tegnap elolvastam a kéziratot, holnap küldök nektek róla bővebb információt.

Elégedett volt a tervezőkkel, mint mindig most is kihozták a maximumot magukból. A továbbiakban jöhettek az írók és a javítók. Eva elmondta, hogy sikerült megegyezni Mr. Hack-el a javításokat illetően. Megnyugtatta a főnökét, hogy dolgozik rajta az úr. Jövő hétre ígérte a szinte végleges változatot. Amint megkapom, újra átnézem és elküldöm neked!

Fifi is jó hírekkel szolgált, kiválóan haladnak Paulal. Ő egy teljesen kezdő író így még nagyon sokat kell neki segíteni a művében. Ezért sem elég, ha egy javító futja át az irományt. Mire mindennel végeztek délután 4 óra lett. Holly összepakolta a cuccait az asztalán, fogta az edzős táskáját és sietett a helyi teniszpályára. Heti két alkalommal jönnek ide a barátaival. Néha már szinte vérre menő csatákat vívnak egymással. Teljesen elfáradt ettől a tenisztől. Másra sem vágyott, mint egy forró kádfürdőre.

Hazafele ment már mikor Zoé küldött egy emlékeztetőt a holnapi fogadásra. Először itt fognak beszélni Jason új könyvéről. Vázolni fogják a lehetséges megjelenés dátumát, kicsit beszélnek a történetről és persze kérdezhetnek a rajongók is. Holly tudta, hogy soha nem lehet elég korán kezdeni a marketing részt. Tudja jól, hogy még javítani kell rajta, de muszáj már most reklámozni a dolgot. A rajongókat nem szabad túl sokáig megváratni vagy kiéheztetni.

Mikor hazaért előkészítette a fürdőt, amire korábban úgy vágyott a teste. Órákon keresztül áztatta testét a kádban. Teljesen ellazult tőle. Mikor már elégnek érezte, megtörölközött és elment lefeküdni, aludni.

Jó éjszakát Zack! - H

Az íróWhere stories live. Discover now