Kapitola I. ztracený donut

84 3 0
                                    

Ahoj já jsem Petr a chtěl bych vás uvést do mého života.

UPOZORNĚNÍ : V TOMTO PŘÍBĚHU NEMÁM NIKOHO URÁŽET ANI ZESMĚŠTŇOVAT. JE TO JENOM POUZE PRO ZABAVENÍ !!!!! A PŘÍBĚH JE 12+
HLAVNÍ POSTAVY :

(Petr)

(Petruška)

(Niky)

(Martina)

(Roman)

(Marek)

(Vito)

(Tatiana)

(Amálie)

Náš příběh začíná když
Petr dostal chuť na donut.
"Ty krávo! jsem nějak hladovej ty krásko. Jdu se podívat do lednice."
Petr se šel podívat do
Lednice.
"Co to ku*** ?!
Kde je můj donut ?!!"
Řekl Petr udiveně. "Nějakej krypl musel můj donut ukrást !"
Co jen budu dělat?" Ptal se.
"Mám nápad ! Najdu toho zloděje
A vezmu si svůj donut zpět !"
A pomůže mi můj věrný pes Vito."
A tak Petr a jeho věrný pes Vito
Hledaly zloděje. "To nejde. Nikdy nenajdu zloděje se psem." Řekl Petr.
"Mám další nápad ! Založím gang koblížků !

Kapitola II. Gang Koblížků

Od té doby co někdo ukradl
Petrovi jeho donut tak upadl do depresí a už měsíc s nikým nemluvil.
Ale pak dostal nápad založit gang koblížků. Prvnímu zavolal Nikole.
"No co je zas Petře?" "Někdo mi ukradl donut a založil jsem gang koblížků a hledám členy. Tak ti volám jestly nechceš jít do gangu." Fajn proč ne." "Ok. A nenapadá tě kdo by ještě
Mohl jít do našeho gangu ?" Hmm...
Například : Marťa,Romi.Marek. moje blbá ségra Tánina a Petruška." Petruška ?" " A co ?" "Jsou jí dva roky."
"Ale je chytrá." "Fajn." A tak vzniknul gang koblížků. Když gang koblížků šli jen tak po ulici tak potkaly svoji
11 letou sestřenici Amálku.
"Čau rodinko co vy tu?" Založil jsem gang koblížků a hledáme můj ztracený donut." Řekl Petr Amálce." Jó ? A jak vám to jde ?" Zeptala se Amálka." No je to na hov**." Odpověděl Petr." Hele a nechcete pomoc ?" Nabídla Amálka Petrovi a ostatním. " To by bylo super." V gangu koblížků se přidal nový člen Amálka. Jenom hledaly a hledaly á hledaly ale nic nenašly. Tak hledaly dál celé dny a noci ale stále nic nenašly. " Koblížci ! Dáme si přestávku ! " Prohlásil Petr. A pak když skončila přestávka tak šly hledat dál. A pak se gang rozhodl že pro dnes to stačilo a budou hledat až dalšího dne.
Nadešel další den a zase jako každý den musel gang jít do školy. " jeeeežiš. Zase do školy. Nenávidim to. Už aby byli prázdniny." Řekl Petr. " ale Petříku. Vždyť v čera skončily." Řekla Petrova máma. " Musíš mi to kazit mami ?" " No promiň. No tak už vstávej nebo to nestihneš." " Už jdu mami..." tak Petr vstal a šel do školy. Ale ještě před dveřmi našeho domu zastavil Petra jeho otec. " A Petře."
"Co je tati ?" "Nezapomněl jsi na něco ?" "No jo tati.pusu." Tak Petr dal svému tátovi pusu a šel do školy.
" Ježiši. Už zase škola ty vole. Vůbec se mi tam nechce. Po cestě do školy se potkal s Nikoletou. " Čůs Nikoletko."
" No ahoj Petříku." " Zase škola ty vole." Řekl Petr. "No jó no. Ty to nemáš špatný ty ještě nechodíš
Na střední." Řekla Nikoleta. " No ale na 1 stupni to není taky nic moc." Řekl Petr. " No jó no... No musim už jít
Jinak bych to nestihla." " Jo já taky tak ahoj." "Ahoj." No když byl Petr ve škole tak si všimnul kámošů a tak šel za nimi a popovídaly si. Ve škole zbívalo už jenom pouhích 20 minut. " No tááák dělej... Už jen 20 minut... To je nuda ty vole... co mám dělat aby nebyla taková nuda... No poslouchat úču určitě nebudu. Už jen 19 minut... To je nuda "
O 12 min. Později
"Už jen 7 minut !
O 3 min. Později
4 minuty !
O tři min. Později
"Už jen minutka! To už vydržím"
Řekl Petr. Crrrrrrrrrrrrrrrrr.
Zazvonil zvon žáci šli domů.
Když byl Petr doma tak zavolal všem členůn gangu že se sejdou na hřišti.
"Mamí, jdu pryč tak ahoj !" "A kam pak jdeš?" Zeptala se Petrova máma.
"To je tajný." "No dobře ale nebuď venku dlouho." "Dobře mami ahoj. " " A Petře ? Nezapomněl jsi na něco ?" " No jo tati. Opět jsem zapomněl na pusu." "Tak ahojte ! " Petr se pozdravil a běžel na hřiště.( kdo by byl řekl že Petr umí běhat.) Když byl Petr na hřišti tak už tam na něj čekal gang.
"A kde je Marek ?" Ptal se Petr gangu.
"Nevíme nezvedal telefon."
"Hmm... divný... měly bychom ho zkontrolovat." Řekl Petr vyděseně.
Protože měl o Marka strach jestly se mu něco nestalo.když přišly k Markovi domů tak Markův táta řekl gangu že ho nechtěl pustit do jeho pokoje. Když jsme šli do jeho pokoje tak seděl na postely a něco měl v ruce. Bylo to docela malé. Když však zjistily co to má Marek v ruce... byli v šoku.

Ukradený Donut Kde žijí příběhy. Začni objevovat