❤️1❤️

17 0 0
                                    

Jesteś Brunetką o czarnych oczach. (jesteś T/I)
Mieszkasz w Korei od pół roku.
Masz 18lat
Nie masz chłopaka, i nigdy nie miałaś Zawsze chciałaś być kpopową idolką

idziesz na casting do YG na kpopową idolke, bardzo się denerwuje ale jednocześnie jesteś szczęśliwa, jak sama uważasz najlepiej nadawałabyś się na Main dancer oraz Main Vocal.

Weszłaś do budynku w którym odbywał się casting i odrazu zobaczylaś tłumy osób, i każdy z nich chciał zostać kpopowym idolem,.

Odrazu poszłaś się zajerestrować i zaczęłaś czekać na swoją kolej, trwało to około aż wreszcie ktoś zawołał

-T/I
-Kurcze, Teraz ja.. Dobra dam radę.

Weszłaś na salę przedstawiłaś się i robiłaś to co ci każą.

Kiedy minęła już twoja kolej, na sam koniec powiedzieli:

-Dobrze T/I poczekaj w poczekalni i wezwiemy cię, wtedy powiemy ci czy się dostałaś.
-Dobrze

Po kolejnych 2h czekania wezwali cię i dostałaś się.

Musiałaś pójść do domu i się spakować bo jedziesz do wytwórni na bycie trainee.

Kiedy już się spakowalaś, przyjechało po ciebie Auto i pojechalaś do wytwórni.

Weszłaś i zobaczylaś mnóstwo osób trenujących na bycie kpopowym idolem, pokazali ci twój pokój w którym mieszkałaś tylko ty odziwo.

Następnego dnia w środku treningu pszyszedł do ciebie szef i powiedział że jestem od razu kpopowym idolką.

Nie mogłam w to uwierzyć ale podobno mam śpiew, taniec aktorstwo itd. Na tak wysokim poziomie że bycie trainee jest mi niepotrzebne.

*Kolejnego dnia*

-Pano T/I
-Tak?
-Zostałaś przydzielony do grupy,, Blackpink''
-O Jezu, naprawdę??!!
-Tak, Jutro będziesz musiała je poznać
-Dobrze, dziękuję bardzo.. Dowodzenia!

Z ekscytacją wyszłaś z biura i radośnie wróciłaś do pokoju szukając ciuchów na jutrzejszy dzień.

I TO KONIEC PIERWSZEGO ROZDZIAŁU, TAK WIEM NARAZIE TROCHĘ NUDNY ALE POTEM BĘDZIE LEPSZY XDD

TWOJA HISTORIA Z BLACKPINKWhere stories live. Discover now