| M 1: El Mariachi |

19 2 0
                                    

7:40am
Seoul Highschool

Di pagi yang cerah lagikan tenang-

"EH KAU BONGOK ASAL KAU CUTI JAMS AKU DUHH"

k tak berapa tenang ._.

"SUKATI AKU AR"

GEDEBUK!

Hamik kau, curi jams Jimin lagi, kan dah kena agagagagagagaga

Hoseok tersujud akibat tersadung dengan badan Yoongi yang tidur di tengah-tengah jalan tu. Bergolek mamat hantu celup tepung tu sampai masuk longkang ish ish ish.

"Dia jatuh macam nangka busuk weh HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAMBAR SYIALL" Tu dia, gelakkan hanat dari Park Jimin 🌚

"BODO AR AGAGAGAGAGGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGA" Namjoon join sekali gais, sian Hoseok hangpa kena gelakkan dengan member sendiri.

"Gwenchana?" Seseorang menghulurkan tangannya pada Hoseok, Hoseok mendongak dan-

"BIDADARI KUUUUUUUUUUUUU BIDADARIKUUUUUUUUUUUUUUUU- Adeh! Sakit la bodo!" Tergantung sepi nyanyian minah tu.

"Kau dah kenapa menyalak macam anjeng ni sial? -,-" Seunghee mengetuk kepala Jungyeon menggunakan pan pink milik Evil Kim Seokjin.

"Orang nyanyi je" Cebik Jungyeon, "Ha, cebik! cebik! Aku babap kau kang baru tahu!" AeRin sudah sedia dengan sudip corak si Nopal milik adiknya.

HaeBin yang menghulurkan tangannya kepada Hoseok pun mengguling matanya ke atas, bapak annoying syiall ada member cenggini. Dua kali lima sama je macam orang yang tahu comment ayat-ayat serupa macam longkang, bukan macam longkang je, memang longkang dah pun HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHANAT

"Terima kasih kerana menolong beta-" "Eh kau takyah la nak guna ayat dalam istana Seok -,- kau tu bukannya anak raja pun" Kutuk Seokjin dengan muka derp nya.

Hoseok berdecit perlahan sebelum menerima sambutan tangan milik Haebin ecewahh ayat takleh blah.

"WOI HAEBIN TOLONG AKU WOIIHSHSHHSHSHSSHSHHSHSHSHARGHHHHHHHH JAHANAM MU AERINNNN NJIRRR" Amikkau, habis semua bahasa keluar dari mulut berpuaka milik Bae Jungyeon apabila di hentam teruk oleh AeRin & Seunghee.

innalillah kepada beliau yang bernama Bae Jungyeon pada hari ini :)

"SAY SORRY TO LORI PETIK BUAH STRAWBERRY MAKAN IKAN PARI LAH KAU ANJINGG" Marah sangat dah tu sisp berpantun lagi wkwkwkwk

"WOI WOI WOI DAH DAH LA TUU ANAK ORANG TU WOII" AeNa datang tepat pada masanya, menangis terharu budak Jungyeon tu sebab hero dia dah mari :')

"TAPI ASAL TAK BAWAK AKU SEKALI HENTAM ANAK ORANG DUHHH" AeNa mara dengan parang berkarat milik Pakcik Bang Shi Hyuk si Pakcik kebun di sekolah tu.

"T-TIDAKKK"

innalillah buat minah yang bernama Bae Jungyeon, al fatihah. hiks

- T B C -

° · | Mafia | · °Where stories live. Discover now