Senaj rozpoczął swoją wędrówkę po śnie co może spotkać człowieka w śnie a raczej w koszmarze.
-S:Boże co tu się stało?
Senaj widział mrok który,kiedyś był jasnością. Ale nie tylko widział,słyszał głosy które mówiły:
-?:WIDZISZ CO ZROBIŁEŚ ZABIŁEŚ MUSISZ SIĘ PRZYZNAĆ.
Senaj nie mógł zwrócić na to uwagi bo ten świat był,nie bezpieczny dlatego poszedł dalej.
Następnego dnia wędrówki musiał przejść przez rzekę pełną trupów
Senaj się zastanawiał jak sen jest taki mroczny ale jedyne co go męczyło były,głosy które z każdym dniem były głośniejsze.
-S:O Boże co to jest?! Czy to drzewa pełne wisielców? a ten to kto?
I zobaczył Morgana i wtedy,głos w głowie był taki głośny że prawie Senaj zemdlał.
Ale już było tak blisko do końca nie mógł się teraz podać,więc szedł dalej przez całe dwa miesiące.
Aż dotarł do celu maszyna tam była ale obok niej KOSZMAR
-K:ZANIM JĄ DOTKNIESZ POWIEDZ CO ZROBIŁEŚ
-S:o co ci chodzi?
-K:NIE PAMIĘTASZ JAK ZABIŁEŚ CZŁOWIEKA ZNĘCAJĄC SIĘ NAD NIM WTEDY,MIAŁEŚ 26LAT A TERAZ PYTASZ SIĘ,DLACZEGO TU JEST MROCZNIE TO TWOJA GŁOWA.JAK BUDOWALIŚCIE MASZYNĘ PODŁĄCZYŁEŚ D N A SWOJEGO MUZGÓ.TO JEST TWÓJ KOSZMAR I TERAZ SIĘ PRZYZNASZ ALBO ZGINIESZ NA MARNE!!!
-S:Nie...skąd ty to? Nie
-K:CO NIE?!
-S:Nie boje się ciebie jesteś nikim nikim to był błąd co zrobiłem ale zapłaciłem za to!!! Nie boje się ciebie!
-K:NIE TO NIE MOŻLIWE TO NIEMOŻLIWE!!! NIEEE!!!!
I wtedy Senaj wyłoczył maszyna ale wtedy utknął za światami jak myślał że zostanie na zawsze,obudził się i doktor powiedział że znaleźli cię obok maszyny która,spaliła mu cześć mózgu odpowiadającego za sny i nie wstawałeś dwa lata.
-S:czyli utknęła moja cześć mózgu tam za światami a gdyby nie ja to by świat wyginął w KOSZMARZE.
Po kilku dniach Senaj poszedł na pogrzeb Morgana,wtedy Senaj zaplanował że bendzie już na emeryturę nauczycielem chemii.Koniec.
CZYTASZ
Koszmar
Science FictionDoktor Morgan i jego przyjaciel doktor Senaj.Oboje są naukowcami prowadzili eksperyment przenieść,tkankę ludzką do świata snu ale razem z sukcesem wychodzi on.