1.

1K 20 3
                                    

Hermiona.

Je prosinec, pro Hermionu poslední ročník školy, pár dní před vánoci, po vyučování a Hermiona stojí na chodbě baví se svými dvěma kamarády. Harrym a Ronem. Kolem prochází profesor Snape, zastaví se u nich se slovy. (S-Severus, M-Hermiona, H-Harry, R-Ron.)

S:" Doufám že když tady vystáváte tak zítra budete naučeni na test a máte vypracovaný domácí úkol. Protože lenost a neschopnost v mých hodinách nemíním trpět."

M:" Jistě pane profesore." Poté co Hermiona dořekla větu odešel.

R:" Ten má zas náladu."

H:" Zas? Takhle zahořklý je furt."

R:" Přerostlý, zahořklý, starý netopýr."

M:" No tak kluci, nechte toho! Každý je nějaký."

R:" Ale on je příšerný!"

M:" To samé si říkal i o mě v prvním ročníku."

R:" Jo, ale mezi tebou a jím je velký rozdíl!"

M:" Opravdu?! A ty snad víš jaký je a jak se chová?!"

R:" No to ne, ale podle toho jak vypadá a jak s námi mluví si myslím že je 100x horší než ty!"

M:" Ronalde Weasley! Jak můžeš soudit knihu podle obalu! Ani nemáš tušení kdo je vlastně Snape zač a už říkáš že je horší než já! Co když jsem já horší než on!"

R:" Nikdo není horší než on! A ty snad víš co je zač?!"

M:" Jseš fakt pitomec! A co ty Harry?"

H:" No... Víš.... Podle mě...... No.."

M:" Jseš na straně Rona že?! Jste oba pitomci!"

Otočila se a odešla do věže Nebelvíru. Došla ke své posteli na které ležela obálka. Prozatím jí položila na noční stolek, sedla si na postel a vytáhla si sešit do výuky lektvaru. Začala se učit aby na písemku vše uměla. Když si připadala že to umí, udělala si domácí úkol a šla se navečeřet. Po večeři se co nejrychleji schovala do Nebelvírské věže, sedla si na postel, zatáhla si závěsy aby jí nikdo neviděl. Přemýšlela nad tím co se dnes stalo. Ona se zastala Snapea. Vzala si knížku a začala si číst dokud všichni neusnuli.

Po dvou hodinách se zvedla, vzala si krabičku cigaret, zapalovač, obálku z nočního stolku a oblékla si mikinu. Vydala se do chodeb školy. Zastavila se v části chodby, která je otevřená neprosklenými okny. Zapálila si cigaretu ze které si následně potáhla. Otevřela obálku a začala číst.

Po dočtení dopisu musela zhluboka dýchat jinak by se asi zhroutila. Dlouze si potáhla z cigarety a vydechla dým. Zaslechla kroky. Ani se neotáčela, přesně věděla kdo za ní stojí.

M:" Co potřebujete pane profesore Snape?"

S:" Co tady pohledáváte v tuto noční hodinu?"

M:" Stojím tu?"

S:" Trochu slušného chování bych prosil."

M:" Trochu soukromí bych zas prosila já." Potáhla si z cigarety.

S:" Grangerová co to máte v rukách?"

M:" Co vám je do toho?"

S:" Za to jak se mnou mluvíte strhávám nebelvíru 10 bodů"

Pod maskou (Snamione)Kde žijí příběhy. Začni objevovat