TODOMOMO-1

622 37 63
                                    

              Yine karanlık sokaklar...Yine tehlikeli bi görev...Yine yorucu bi gece...
              Hayatım bu kelimelerden oluşuyordu. Görevlerim genelde tehlikeliydi. Sonuçta ben bi kahramandım. Böyle tehlikeler normaldi.
              Ama bu defa,görev diğerlerinden farklıydı. Aradığım suçlu en tehlikeli  suçlulardandı:Todoroki Shoto.
              Özgünlüğü mükemmel olan biri,zeki ve acımasız. Bu beni korkutmuyor değildi. Ama ondan korkmaktansa ona üzülüyordum sanırım. Yaklaşık 1 ay boyunca aynı okulda okumuştuk ve sonra o gitmişti. Kimsenin nereye gittiğinden ya da neden gittiğinden haberi yoktu. Bu duruma,çok belli etmeselerde, öğretmenler de çok üzülmüştü. Ne de olsa o çok güçlüydü. Harika bi kahraman olabilirdi. Tabii villain olmasaydı...
               Düşüncelerimle başbaşa sokakta yürüyordum. Görevim Todoroki'yi sadece bulmaktı. Bulduktan sonra diğer kahramanları çağırmam gerekiyordu. Tek başıma zaten onunla başetmem imkansızdı. Onu bulacaktım ve diğer kahramanlara haber verip,onlar gelene kadar Todoroki'yi oyalayacaktım. Tabii ölmezsem...
               Sokakta biraz daha yürüdüm ve çok geçmeden,karşıma duvar çıkınca, çıkmaz sokakta olduğumu farkettim. Sesli bi şekilde ofladım ve kendi kendime,sesli bir şekilde, söylenmeye başladım:
              -"O kadar yolu bu çıkmaz sokak için mi geldim yani. Şu koca ülkede Todoroki'yi arıyorum. Zaten samanlıkta iğne aramak gibi bir şey bu. Şimdi bide geri dönücem. Keşke hemen karşıma çıksaydı".
                Hızlıca duvara tekme attım. Eğer gerçekten iyi bir kahraman olacaksam görevleri yerine getirmeliydim boş sokaklarda gezmek yerine.
               Tam dönmek üzereydim ki arkamdan geldiğini duydum sesle olduğum yerde kaldım.
              -Yerinde olsam seçtiğim dileklere dikkat ederdim.


         Evet arkadaşlar;yepyeni bi kitapla farklı bi kurguyla tekrar burdayım. Ve şimdiden bu kitabı okuyacak arkadaşlara söylüyorum. Ben BNHA 'da TodoMomo shipinden nefret ederim. Ama en yakın arkadaşlarımdan biri TodoMomo hayranı ve benden rica ettiği için bu bölüm sizlerle. Sizde eğer ship isterseniz çekinmeyin söyleyin. Hemen yazarım. Ve bu bölümün tabiki devamı olacak. Böyle bırakmayacam sinirlenmeyin mdmsmsms. Her neyse. Şimdiden kitaptaki hatalarımdan dolayı özür diliyorum. Ve hepinizi çooooook seviyorum. Öpüldünüz😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BNHA SHİP HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin