ALLKPOP: "Flower Garden'ın Açıklanan Yeni Üyelerine Bir Göz Atın"

65 4 15
                                    

[TREND] Flower Garden'ın Açıklanan Yeni Üyelerine Bir Göz Atın!
by ravenclawmiya, today at 9.14 a.m.

Bloom Entertainment bu gün iki yetenekli çiçeğini daha yayınladı. Sizce de muhteşem değiller mi?

 Sizce de muhteşem değiller mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

VIOLET

Gerçek Adı: Noun Sofia
Doğum Tarihi: 10.01.2000 (19 yaşında)
Burç: Oğlak
Milliyet: Tayvan
Pozisyonu: Lider Vokalist, Görsel Üye
Boy-Kilo: 1.65 - 46
@dahmo_saida

65 - 46@dahmo_saida

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

LILY

Gerçek Adı: Kim Nari
Doğum Tarihi: 17.01.1997 (22 yaşında)
Burç: Oğlak
Milliyet: Koreli
Pozisyonu: Ana Dansçı, Lider Rapçi, Grubun Yüzü
Boy-Kilo: 1.64 - 50
@holyXcloud

+30 👍🏻 - 👎🏻 -7

[+29, -6] jyng29: Lily aşırı aşırı aşırı güzel! Irene'e benzemiyor mu?

[+29, -4] vivi: Violet çok şirin! Ve çok güzel. Sesini çok merak ediyorum.

[+32, -17] yerithepoo: Lily sanırım eskiden SM stajyeriymiş. Hatta hem SM'den hem de başka şirketlerden pek çok idol ile arkadaşmış.

[+15, -15] queenyoora: Sevgili skandalına karışan üye ya Lily ya da daha tanımadığımız bir üye. O üye sanırım Koreli değilmiş. Güvenilir bir kaynak.
     ——> bravesaku: Yine mi sen? Bak canım, her ne kadar "güvenilir" bir kaynaktan bu bilgileri alıyor olsan da Dispatch bir açıklama yapmadan ya da şirket onaylamadan böyle bir skandal olduğunu ispat e-de-mez-sin! Çok merak ediyorum, bu güvenilir kaynak kim ya da ney acaba? Şirketten biriyse ya bu kızları aşağı çekmeye çalışıyordur ya da uyduruyordur. Anlatabildim mi?






Bakalım ortada gerçekten sevgili skandalı var mı? Aşk, ihtiras, drama, kan, ter, göz yaşı, Aşk-ı Memnu, Bihter, Beh-

Pardon. Çok ileri gittim sanırım. Yani bu tip olaylar var mı? Coming Soon!

Bunları bir kenara bırakıyor ve özür dileyerek şunu söylüyorum; ben bu bölümü aslında Perşembe gecesi yayınlayacaktım ancak o gece biraz rahatsızlandığım için yayınlayamadım. Cuma günüde benim için çok yoğun bir gün olduğu için bölümü yayınlamayı unuttum. O yüzden bu gün yayınladım.

Onun dışında bana hem SKY'da hem FG'de yanımda olan ve bana yardımcı olan @holyXcloud'a çok teşekkür ediyorum ❤️

Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Üç yeni üyeye daha ihtiyacım var ve zamanım azalıyor. Bu yüzden, yayınladığım üyeler bir daha form atabilirler. Yapacak başka çarem pek yok. O zamana kadar görüşmek üzere!

Flower Garden ❁ GG AFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin