ufak gezinti

31.3K 998 236
                                    

*SMUT İÇERİR*🐱
"Ertesi gün akşam Jungkook,Tae ve Tae'nin annesi biraz hava almak için dışarı çıkarlar.Jungkook bayadır dışarı çıkmadığı için neşeli ve bir o kadar sevimli hareketler sergiliyordur ve bu Tae'yi sinir etmiştir.Tae Jungkook'un yanına gider"
Tae:neden bu kadar mutlu davranıyorsun
                   Jungkook:babacığımla dışa-a
       pardon yani Tae hyung'umla dışarı çıktığım
     için ayrıca dün akşam olanlardan sonra nasıl 
                                                    üzgün olabilirim ki
*gözlerini kısarak bir gülüş atar*
"Tae Jungkook'un bu tatlı ve çocuksu hallerine karşı koyamıyordu.Bir kafeye oturdular.Ve Tae beklenmedik bir anda elini Jungkook'un bacağına koydu"
*jungkook o heyecanla içtiği şeyi birden püskürttü*
               Jungkook:özür dilerim,çok özür
                                                               dileriim!!!
*bir peçete alıp Tae'nin üzerini silmeye çalışır,Tae gülürek*
Tae:önemli değil ufaklık
"Eve dönerler.Tae üstünü çıkarır ve yatağa uzanır.Tae'nin fazla kası yoktur ama onun bu vücüdü Jungkook'un fazlasıyla ilgisini çekmektedir.Jungkook dayanamayıp Tae'nin üzerine çıkar ve onu öpmeye başlar.Tae bu sefer onu itmek yerine öpmeye devam etmiştir.Hızlı bir hareket ile Jungkook'u altına alır.Öpüşme hızını kesmeden Jungkook'un üstünü çıkarır ve öpücüklerini Jungkook'un kaslarına doğru devam ettirir.Jungkook ufak inlemelerle Tae'yi azdırmaktadır.Tae Jungkook'un pantalonunu ve aynı hızla da donunu çıkarır.Şimdi karşısında Jungkook'un kalkmış aleti durmaktadır hiç masum olmayan bir sırıtış atar ve...
Tae:seninki bu kadar kolay mı kalkıyor
"Jungkook kızarmış bir şekilde kafasını çevirir ve Tae Jungkook'unkini ağzına almaya başlar.Jungkook yüksek bir şekilde inlemeye başlar.Tae gittikçe hızlanmaktadır ve Jungkook'un inlemeleri de artmaktadır.
Tae:bu kadar inlemeyi kes
                      Jungkook:özür dilerim babacık
"Jungkook ağzını kapatır ve kendini tutmaya çalışır."
Tae:uslu bir kedisin
"En sonunda Jungkook boşalır ve Tae'de Jungkook'un yanına uzanır"
Tae:fazla azgınsın kook
                   Jungkook:bana sakso çeken sendin   
                                                                        babacık
Tae:kendi yatağına yat
*jungkook'u yere iter*
"Jungkook o mutlulukla karşı gelmez ve yatağına geçer"

UU SMUT İÇERİYOR JDDKKD NEYSE BEĞENİp VE GÖRÜŞLERİNİZİ BİLDİRİN😘❤️

Tae Hyung ;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin