Gerçek mi !? Rüya mı !?

493 12 5
                                    

O gün herzamanki gibi normal bir gündü ! Duru ve Derin bize gelmişti biz delice Magcon hayranıydık! Derin Taylor'a, Duru Cam'e ve bende Matt'e deli gibi aşıktım ! Aslında biz sıradan bir kızız ama bu yaşanan olay sayesinde çok değiştik . Derin,Duru ve ben koltukta oturup sohbet ederken birden kapı zili çaldı ! Kapıya doğru yürüdüm ve kapıyı açtım . Kapıyı açaraçmaz yerimde dona kalmıştım karşımda Matt , Cam, Nash , Hayes, Carter ve Taylor vardı ! Duru'ya bana tokat atmasını istedim tam o sırada Derin canifffff diye manyakça bir çığlık patlattı ! Ya bu gerçekti Yada üçümüzde kafayı sıyırmıştım ! O sıra emin olmak için Matt'e gidip sarıldım ve oda bana sarıldı . O gerçekti ! ( Oha Matt arkadaşlarıyla bizim eve gelmişti ve bana sarılmıştı buna asla inanamazdım) Cam ortaya atlayıp bu aksam bizimle şu en ünlü New york'taki rollercoaster'a binmeye gelir misiniz? diye sordu. Biz şaşkın bir şekilde evet dedik ve hemen üstümüze şık birşey giydik. Oraya geldiğimizde Matt, Cam,Taylor,Nash,Hayes, Carter'ın önünde hediye paketleri ve kocaman bir pasta vardı ! Ayrıca Shawn,Jack&Jack,Jacob,Brent,Chris,Chrawford,Mahogany ve Aaron'da vardı ! Yanlarına yaklaştım ve süprizzz diye bağırdılar ! (Ne sürprizi ya ) Matt yanıma geldi, elimi tuttu ve bana bugün senin dogum günün ya dedi. Şok olmuştum Matt benim doğum günüm olduğunu nerden biliyorlardu ? Ona nereden biliyorsun diye sordum! O da twitter'dan olğunu söyledi ! Telefonumu bir açtım Matt beni takip ediyordu ve Matt doğum günü tweet imi rt lemişti ! Herkesle konuştum ve foto çekildim ! O sıra baktım Derin , Caniff'e sarılmış ve Duru'da Cam'e hayranlıkla bakıyordu ❤️ Matt beni tuttu ve rollercoaster'a bindik. Ben biraz tedirgin olmuştum Matt bunu anladı ve elimi tuttu 💕 ( Oha Matt'in eli elimin üzerindeydi) Rollercoaster'dan indik ve Matt belimden tutup beni kendine çekti ve..... Ve beni öptü ! 7 hafta sonra .... Biz artık sevgiliydik ve aynı okula gidiyorduk ! Okulda ki bazı faişe ler vardı Matt'e dik dik bakıyorlardı mesela Grace ! Hafif kilolu, Kısacık etekler giyen.... Kısacası o o*****'nun önde gideniydi ! Ama erkekler de ikide bir bana bakıyorlardı! Eski sevgilim bile. Okulda çok popi olmuştum ! Matt ve ben... İkimizde birbirimizi kıskanıyorduk ! Doğa (en iyi arkadaşlarımdan biri ) Nash ile birbirlerine çok yakındı ! Bu beni biraz şaşırtıyordu ama iyi anlamda çünkü Doğa geçen aylarda Calum'dan ayrılmıştı çok üzgündü ama üzgünlüğü geçmiş olmalıydı çünkü terk eden Doğa'ydı herneyse Matt yanıma geldi ve bugün nasılsın aşkım dedi belimi tutarak ! Çok tatlı sırıtıyordu ! Gözleride çok güzeldi baktıkça bakasım geliyordu.

MATTHEW ESPİNOSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin