8

351 41 11
                                    


Tae'den

Kahkaha atıyordum. Korumam yanima yaklaştı ve

Koruma~ efendim telefonunuza mesaj geldi acil bakmanız gerekiyor.

Tae~ kimden?

Koruma~ bilinmeyen numara

Tae~ ver

Telefonumu elinden alıp mesajı okumaya başladım.

Bilinmeyen~ şuan bulunduğun depoya polisler birazdan baskın yapicak.  Yoldalar. Ve polis sevgilin Jisoo da geliyor. Ordan hemen çık!

Bu da kim? ("Buda" bi heykeldir Tae'ciğim. Genelde "başına buda heykeli düşen adam ne demiş--- 'başıma buda mı gelecekti' demiş" diye espri yaparlar. Illaki duymussundur. Baya boş yaptım yeter bence. Biz devam edelim sevgili okuyucu)

Bu da kim? Polislerin buraya geleceğini nerden biliyor? Benim burda olduğumu nerden biliyor? Ah- çinça gercekten ne oluyo? Ya bu bir yalansa?

Yine bi mesaj gelmesiyle kendime geldim.

Bilinmeyen~ polislere hatta sevgiline yakalanmak istemiyorsan ordan hemen çık!

Çinça! Ne yapmalıyım? En iyisi burdan çıkmak. Riske atmamaliyim.

Belimden çıkardığım silahla karşımdaki adama 3 el ateş ettim.*Neden 3 diye sorarsanız Allah'ın hakkı 3'tür. O yüzden 3 el ;)*

Daha sonra ordan çıktım. Evime gittim. Çok yorgundum. Ama bu bilinmeyen kimdi? Hâlâ anlam veremiyorum...

Jisoo'dan

Depodan biraz uzaklaştım ve izlemeye başladım. Sonunda çıkmışlardı. Evet. O mesajı ben atmıştım. Neden bilmiyorum. Kendime hakim olamadım. Ben işimi değil Tae'yi düşünmüştüm. Bunun doğru olmadığını bildiğim halde...

Tae ve korumaları gidince hemen ardından Kai amir ve ekip geldi. Içeri daldılar. Bende arkalarından girdim

Kai amir~ Jisoo! Sen gelmismiydin?

Jis~ yeni geldim amirim

Kafasını olumlu şekilde salladı. Ve

Kai amir~ dağılın

Herkes dağılıp aramaya başladı. Bende. Ben ölen adamın yanına gittim. Tam Kai amir'e seslenecekken yerdeki jilet'i fark ettim. Bundan parmak izi çıkabilirdi. Elime aldım ve pantolunumun belime gelen yerle bedenim arasına sıkıştırdım. Sonra t-shirt'ümü indirdim. Neyseki kısa olmayan ve bol bi t-shirt giymiştim. Jilet belli olmuyordu.

T-shirt'ümü indirdigim anda ekipten biri yanima geldi.

Jis~ b-bu adam ölmüş.

--~ amirim bakmanız gerek.

Kai amir geldi

Kai amir~ görevli arkadaşlar gelsin. Etrafta bulduğunuz bişey olursa ellemeyin görevlilere haber verin parmak izi almak için alsınlar.

Kafamızı olumlu şekilde salladık.

⚫⚫⚫

Ne yapicam şimdi? Bi mayfa ile sevgiliyim. Bi mafya ile evlilik düşünüyorum. Bi mafya için herşeyi yapabilirim. Işimi bile yok sayabilirim. Ki yaptım zaten onu...

Peki şimdi? Bi mafya'ya göz yumarak kendimi teslim mi edicem, yoksa adaleti mi düşünücem? 

Hiç biri! Be-ben ne yapacağımı çok iyi biliyorum. Bunun ikimize de zarar vereceğini de biliyorum. Ama zorundayım...

Yarin sabah hemen konusucam onunla.

Ah- Tanrım neden? Neden ben? Neden biz? Benim suçum neydi de bunları yaşıyorum?

⚫⚫⚫

Sabah uyandim. (Yanımda yoksuuuğğğnn solumda bir acığ senden yoksuuğğğğn)

Kahvaltımı yapıp Tae ile konusmaya gidecektim. Ah dünya zalım dünya. Ne istedin bizden?

⚫⚫⚫

Kahvaltımı yaptım. Taksiye bindim ve Tae'nin evinin adresini verdim.

Bian önce konuşmak istiyordum onunla. Acaba bana ne zaman anlatmayı düşünüyordu çok merak ediyorum. Ama bunları konuşmayacaktım onunla. Hatta öğrendiğimi bile söylemeyecektim.

Tae'nin evine varınca taksicinin parasını ödeyip kapıya doğru yürümeye başladım. Kapiyla burun buruna gelmiştim.

Kapıyı çaldım. Tae kapiyi açtı.

Tae~ aşkım? Bu ne sürpriz!

Jis~ Tae sana söylemek istediğim bişey var.

Tae~ şöyle bitanem?

Jis~ içeri geçelim mi?

Tae~ tabi gel.

Içeri geçtik. Koltuğa oturduk. Ellerimle oynamaya başladım. Ellerime bakıyordum.

Tae~ evet?

Jis~ hı???

Tae~ bişey soyliycektin.

Jis~ ben. Ben.

Tae~ hadi ama söyle ne soyliyceksen tatlım. Ne soyliyceksin gerçekten çok merak ettim.

Jis~ Tae be-ben ayrılmak istiyorum!

.
.
.

Eveeeeeet. Şimdi ne olcak acaba? Kısa olduğunun farkındayım. Ama yine çok iyi yerde kestim. Bu arada bugün köye gidiyoruz. Ve büyük ihtimalle bayram sonuna kadar köydeyiz. Bölüm atamiycam kusura bakmayın. (Ama caaaanım kuzenim zeyninurCandan telefonunu kullanmama izin verirse atarım tabiki. Ama hiç sanmıyorum nskdnsksns.) Sizi seviyorum💕

Mafya Ve Polis Aşkı (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin