36. E P I L O G

1.1K 51 12
                                    

- Czyli będziemy gwiazdami? - zapytałem chłopaków poważnie. Chciałem tego, lecz się boję. Sława, jest czymś co połowa ludzi na świecie chcę osiągnąć.. Ja także, nie różnie się od innych, ale chcę posiadać prywatność.

- Tak, jeśli wszytko się uda. Na razie będziemy trainee. Ale jest jedno pytanie.. - Powiedział RM'em. Po czym dokończył - Czy na pewno tego chcecie?

Wszyscy się zgadzają!

- Kiedyś tego nie  chciałem, nawet mi się to nie śniło. Dzisiaj jestem pewny, chcę tego. Bo chcę spełniać marzenia! - odważnie oznajmiłem, wszyscy byliśmy weseli..w końcu każdy robi to co kocha.

Gdy każdy się rozdzielił, ( do pokoi) ja zostałem.  Najgorsze, że będę musiałam usunąć konto, na którym mam już ponad dziesięć tysięcy.

Gdy będziemy sławni, to będę mieć więcej fanów.

Wszedłem w aplikacje, smutno mi, bo ten profil posiadam już PONAD dwa lata. Dostałem także propozycje by usunąć wszystkie zdjęcia, ale po co? I tak nie będę mógł nic wstawiać!

Usuń profil

Zaakceptuj  ◀▶ anuluj

Rzuciłem telefon w kąt, po czym położyłem się spać.  Chwilę jeszcze pomyślałem.

W końcu zasnąłem.

...

Podziękowania!

  🔶 Dziękuję wam za gwiazdki i komentarze!

Szczególne podziękowania dla

🔸 xdem0nsxx
🔸 Bagietkozerca
🔸 _Seksiak_Jimina_

🔶  Czy będzie druga część?

Myślę, że nie teraz. Ale się pojawi!

  🔶 Dlaczego nie teraz?

Chcę zająć się inną książką! Gdy ją zakończę, napiszę drugą część tej książki.

Proszę was o pomoc!

Podajcie jakieś koreanki, które mogą być główną bohaterką następnej książki!

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

🔶 Ciekawostki!

1. Min Yoongi, miał być cichym wielbicielem

2. Na początku to Tae miał napisać w sprawie korepetycji. Wyszło inaczej

3. Suga miał potrafić rysować od początku, ale wyszło, że nauczył się od V

4.  Yoongi nie miał mieć próby samobójczej

5. Tae miał być jedynakiem

6. Layla miała być miła
I chyba z pocZątku to widać

7. layla miała zostać dziewczyną kim'a

8. Planowałam 50 części, coś nie wyszło.

9. To V miał mieć depresje

10. Jego siostra miała być młodsza, a wychodzi na to, że jest starsza ma chłopaka i dziecko.

I to tyle!

Do zobaczenia w następnej książce, lub w następnej część!

💛

Dziękuję za każdy komentarz, za każdą gwiazdę i każde wyświetlenie!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dziękuję za każdy komentarz, za każdą gwiazdę i każde wyświetlenie!

ᴀʀᴛɪsᴛɪᴄ ᴇʏᴇs || TAEGI ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz