~4~

147 8 3
                                    

Na druhý deň keď sme sa zo sestrou zobudili bolo veľmi neskoro ( 12:11)
Lukáš prišiel pre mňa a išli sme na pole , nemala som chuť ísť do školy a na poli bolo ticho a bolo pekné počasie . Vzali sme si deku a spravili si taký menší piknik ..

Lukáš : čo sa deje , v poslednom čase si nejaká smutná ..

Ja : to je jedno ...

Lukáš : veď vieš že mne môžeš povedať všetko ..

Ja : no dobre ..

Lukášovy som všetko povedala a bol rád že že som sa mu zverila ..
Išli sme na kávu , kde sme stretli aj Wendy ..

Wendy : Ahooj Mia , tak dlho som ťa nevidela ..Mohli by sme dnes zájsť niekde do baru ..

Ja : Ahooj , jasne že môžme ešte ti napíšem ..

Wendy už odišla a my s Lukášom sme išli domov bolo už 18:30 .. A ja som si potrebovala oddýchnuť a nemyslieť už na Christiana ... Lukáš má zobral domov ... A ako náhle som prišla som popadla telefon a písala sms Wendy .

SMS :
Ja : Ahoj , tak teda o 20:40 do baru ?
Stále myslím na Christiana a chcem sa už odviazať ..

Wendy : jasné , môžme ❤️

Ja : Okey tak 20:30 pred mojím domom

Wendy : budem tam 😉

Ja som si dala červené šaty , krvavo červené lodičky , a výrazne líčenie .. vlasy som si natočila kulmou a už len čakala kým bude 20:30 ..

Už prišla aj Wendy a vybrali sme sa do baru sadli sme si pri bar a objednali drink .Ja už som mala tak trochu vypite ..
A zrazu sa tam ocitol Chris .. 
Nevedela som čo mám robiť ..
Chris prišiel ku nám a povedal :

Čaute , Mia nejdeš sa nachvíľu prejsť ?

Samozrejme som bola taká hlúpa a išla som s ním ..

Išli sme do parku ..

Chris : už si , si niekoho našla ?

Ja : prečo sa ma to pýtaš ?

Chris : odpovieš mi ?

Ja : no dobre , nie nemám nikoho ..

Chris:  aha , som rád že to počujem ..

Ja : trošku ma desíš

Chris : To je dobre , zájdeme ku mne ?

Ja : o čo ti vlastne ide ?

Chris : o teba  , ja na teba neviem prestať myslieť ..

Ja : neviem čo ti mám na to povedať ..

Chris : tak nehovor nič ..

A potom neviem ani ako som sa ocitla u neho .. išla som do sprchy ... A on zatiaľ pripravil večeru .. keď som vyšla zo sprchy čakala ma večera od Christiana ..
Keď sme dojedli tak sme pozerali telku ..

Chris : tvoje oči sú krásne

Ja : Chris prestaň

Chris : veď ti len hovorím že máš krásne oči ..

Ja : tak ďakujem ..

Chris mi dal pusu na líčko  , a spýtal sa ma či s ním nechcem chodiť ..

Ja som bola mimo ešte s tých drinkov a samozrejme som mu povedala áno ... Išli sme spať ..

Ja som sa zobudila na to ako mu cinkaju správy ... Keďže má zaujímalo kto mu o takom čase píše tak som sa pozrela ... A bola som nahnevaná , sklamaná ..

Christianove SMS :

Melany : Zajtra sa na teba teším láska
               : Si tu ?
                : Ľúbim ťa
               : Prosím odpíš láska ...

Chris samozrejme neodpísal lebo bolo dosť neskoro a spal ... Ja som odišla od Christiana a správy som mu nechala otvorené ...

Keď som sa už chistala odísť , tak zazvonil zvonček a ja som išla otvoriť a vo dverách stala Melani ...




Čo sa stane po tomto napínavom momente ? Zistite v ~5~ kapitole .
Dúfam že sa vám ~4~ kapitola páčila ak áno určite ma podporte hviezdičkou ✨

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 05, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

🔥🌹Bad girl  &  Bad boy 🔥🌹Donde viven las historias. Descúbrelo ahora