Sen gerçek misin?

368 26 20
                                    

Bizim Undertale adında bir WhatsApp grubumuz vardır. Buraya Undertale ilgili şeyler yazar konuşuruz. Grubumuz 4 kişiden oluşuyor. Ada, Bera, Ada Nur ve ben.

Yine bir gün okuldan eve dönmüştüm. Ödevlerimi yapıp odama çekildim. Hemen telefonumu elime aldım ve Undertale grubuna bir şeyler yazdım.

Ben: Nasılsınız? Hadi bana en sevdiğiniz Sansları sıralayın. İlk 3'ünü istiyorum.

Ada: Şevval ben sıralamasam olmaz mı? Çünkü karar veremiyorum.

Ben: Yapacak bir şey yok. Karar vereceksin artık.

Ada Nur: Benimki;
1.Klasik Sans
2.Dream
3.Underplayer Sans

Bera: Bende sadece birinci var. E onu da biliyorsunuz.

Ada: Fellswap Sans değil mi? Ya Allah aşkına ne zaman bırakacaksın şu kanserliği?

Bera: Olmuyor bırakmak istiyorum olmuyor işte!

Ada: Sonunda karar verdim:
1. Klasik Sans
2.Underswap Sans
3. Yok

Ben: Üff iyi 3.de olmasın.

Bera: Şevval sen de sırala bize hadi!

Ben: Üff tamam be.
1.Underfell Sans
2.Klasik Sans
3.Xtale Sans

Ada: Ben bir ve ikide değişiklik göremiyorum. Ama üçüncüyü değiştirmissin.

Ada Nur: Sahi birinciyi hiç değiştirmicen mi? Kaç senedir değiştirmedin.

Ben: Hayır değiştirmicem. Underfell Sans hep orda duracak.

Bera: Xtale Sansı neden üçüncü sıraya aldın?

Ben: Bir ship resmi sonucu hem o üçüncü sıraya yerleşti hem de en sevdiğim ikinci ship değişti.

Bera: Tamam da, resim ile ne alakası var?

Ben: Boşversene.

05...................... kişsi gruba eklendi

Ada: Bu numarayı kim ekledi buraya?

Ben&Ada Nur&Bera: Ben değil.

Numara: Hey Kızlar napıyorsunuz?

Ben: Sen de kimsin?!

05................. kişisi Ada, Ada Nur ve Bera kişisini gruptan çıkardı.

Ben: Sen ne yaptığını sanıyorsun?!

Numara: Seninle baş başa kalmayı.

Ben: Saçma sapan konuşma be!

05................ kişisi gruba eklendi.

Ben: Sen kimi gruba ekledin?!

Numara: Ben kimseyi gruba eklemedim ki!

Ben: E o zaman bu kim?! Hey sen kimsin adını söyle!

Gruba yeni eklenen kişi sesli mesajlar göndermeye başladı. Sesli mesajlardan birine basıp dinlediğimde, sanki bu ses bana çok tanıdık gelmiş gibi hissettim.

Numara2: Böyle şeyler yapmayı bırak çocuk!

Numara: Bırakmassam nolur?

Numara2: Telefonun hata verir. Telefonuna veda et!

Numara: Dur biraz... Ne!

05.............. kişisinin sim kartı yandı. Bir daha bu numara kullanılmicak.

Hata mı? Ya bana bu kişi bir yerden tanıdık geliyor ama kim?!

Ben: Sen kimsin?

Numara2: Ben Error.

Ben: Ne yani! Sen İnk ve AE'lerden nefret eden, İnki öldürmek isteyen ama bir türlü öldüremeyen, İnsan ve canavarları hızlı ve acısız şekilde ruhlarını kırarak öldüren Error musun?!

Evet sevgili okurlarım!(salak şevval sen kime sevgili okurlarım diyosun kimse senin kitabını okumuyor ki!)

Evet sevgili olmayan okurlarım! Öncelikle sizlerden özür diliyorum. Çünkü bölümler çok geç gelebilir. Ve ayrıca kızmayın çünkü ben daha ilk defa buraya hikaye yazıyorum. Ve okul zamanları bölüm atamayabilirim.

Sizi seviyorum olmayan okurlarım!

436 kelime

💟💟

Bir Undertale Fanı'nın Hikayesi ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin