Error çıldırdı!

217 20 10
                                    

Kapıdan baktığımızda...(galiba böyle bitiyordu)

İnk yerde yatıyordu! Dream de başında ağlıyordu! Errorun yüzüne baktım. İnanmıyorum! Error düşmanı için gözyaşı döktü!

Error:*sinirli bir şekilde bakarak* İNK'E NOLDU SÖYLE BANA!

Dream: K-k-kardeşim, yap-tı. E-error lüt-fen o-ona zarar verme!

Error ne zaman İnk için ağlamıştı ki? Bu sadece benim okuduğum ship kitaplarında vardı. İzlediğim ship videolarında vardı. Ama gerçekte Error ve İnk düşmandı. Şimdi nasıl böyle oluyor anlamıyorum. Hem belki İnk uyanmazsa bu gidişle Error daha da çıldırabilir. Öyle görünüyor. Böyle giderse en sevdiğim ship de gerçek olur ama o zaman İnk'in arkadaş ilişkileri nasıl olur bilmiyorum. Bunu böyle hiç düşünmemiştim. Gerçek hayatta errorink shipinin gerçekleşmesi. İyi de o zaman bunlar bizim boyutumuza giderse fanlar isyan eder. Çünkü drink'çiler var, İnk kanserleri var, Errorink'çiler var. Ve başka shipçiler. Aytıca İnk ölürse o zaman Dream tek başına AE'leri koruyamaz. Gücü yetmez. E o zaman nolucak? Beklemekten başka yapacak bir şey yok. Ben bunları düşünürken Error gitmişti bile. Dream onu durdurmaya çalışmış fakat durduramamıştı. Ben de o şaşırma ile elimdeki ok ve yayımı yere düşürdüm. Dream de bunu gördü. Ben hala kapının önündeydim. Şaşkınlıkla bakakalmıştım öyle. Sonra Dream beni yanına çağırdı. Ben de gittim. Ok ve yayımı da yerden aldım. Dream ile İnk'i odasına götürdük. Durumu iyiydi. Sonra oturma odasına geçtik ve tanıştık-ki ben onu zaten tanıyordum.

Dream: Heh, ok ve yay kullanmayı biliyorsun galiba.

Ben: Evet. Biliyorum ayrıca severim de.

Dream: Ben de severim. Ama senin elindeki yay ve ok benimkinden farklı. Senin yayın daha kısa.

Ben: Evet benimki kısa. Çünkü bu osmanlı döneminde osmanlıların kullandığı oklardan.

Dream: Demek öyle, şey benim gidip AE'leri kontrol etmem gerekiyor. Malum İnk yok. O yüzden iş bana kalıyor. Sonra da rüyaları gezeceğim. Sen de gelmek ister misin?

Ben: Evet! Evet çok isterim!

Dream: E iyi o zaman gidelim.

Dream bir portal açtı. İçinden geçtik. Bazı AE'leri gezdikten sonra sıra başka birine gelmişti.

Ben: Sıradaki hangisi?

Dream: Underfell.

Ben: Ayyyy benim en sevdiğim AE!

Portaldan geçtik. Underfell'a gelmiştik. Snowdin'e gittik. Snowdin'de Fell Sans Fell Papyrus'ı gördük. Fell Papyrus yine Fell Sans'a kızıyordu. Frisk de yanlarındaydı. Benim aklıma da "eğer bir gün underfell'a gidersem yaptığım ilk şeey Fell Papyrus'a kızmak olacak!" dediğim geldi. (Fell pap sen şimdi yandın eyvah eyvah!) Ben de Dreamden izin aldım ve yanlarına gittim. Hepsi bana garip garip bakıyordu. Yanıma Dream de gelince garip garip bakmayı bıraktılar.

Dream: Öhöm öhöm, Fell Papyrus bu kız sana bir şey söylemeye gelmiş. Birileri için.

Fell pap: İyi de bu insan! Dream sen insanı nerde buldun da getirdin buraya!

Dream: Onu dinle.

Ben: Öncelikle ben seni hatta bu AE'deki her kezi biliyorum. Ama siz beni tanımıyorsunuz. Ben Şevval. Bizim olduğumuz boyutta AE'ler sadece birer oyundu ve fanları vardı. Ben de bu AE'nin fanlarından birisiyim. Neyse benim buraya asıl gelme amacım FELL PAPYRUS'U azarlamak. Hazır olun başlıyorum. Öhöm öhöm. FELL PAPYRUS NEDEN FELL SANS VE FRİSK'E İŞKENCE EDİYORSUN! BAK ÖNCELİKLE FELL SANS SENİN ABİN VE SEN ONUN PATRONU DEĞİLSİN AYRICA ABİLERE ÖYLE DAVRANILMAZ! İKİNCİ OLARAK İSE FRİSK DAHA KÜÇÜK ONA BÖYLE İŞKENCE EDEMZSİN! ŞU ANDA BİZİM BOYUTUMUZDA OLSAYDIN, SENİ ÇOKTAN HAPSE ATMIŞLARDI! ŞİMDİ ONLARA BİR DAHA BÖYLE İŞKENCE ETMEYECEKSİN! ANLAŞILDI MI?!(nefes nefese kalır)

Dream: *gülmekten ölüyordur* yaşa be Şevval!

Fell pap: WHAT?! SEN ŞİMDİ BANA BAĞIRIYOR MUSUN?! BENİM DAVRANIŞLARIMI MI DÜZELTİYORSUN?! SEN NE ANLARSIN DÜZELTMEDEN!

Ben: EMİN OL BENİM GİBİ DÜŞÜNEN ÇOK KİŞİ VAR!

Fell sans: Yooo patron emin olmaz çünkü onun adı Papyrus.

Fell Papyrus: SAAAAANSSS!!!!!!!!

Ben: Hahahahahahahahahahahahhahahahahahahahh Afferim Fell Sans böyle devam et.

O sırada Errordan:
İnke bir şey yapanı mahvederim. Lanet olsun onu sevdiğimi kimse bilmiyor. Ve bu yüzden bunu garip bulucaklar. Aman! Umrumda bile değil! Nightmare bir elime geçirirsem yapacağımı biliyorum.

Error: Nightmare orda olduğunu biliyorum, bir korkak olma ve benimle savaş!

Nightmare'ın sesi duyuldu ama sonra etraf karardı.

Merhabalar! Bölüm nasıldı? Gine iğrenç bir yerde bitirdim.
Heh.
Sizi seviyorum çiçeklerim!

Bir Undertale Fanı'nın Hikayesi ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin