အပိုင္း ၂

432 28 8
                                    

💞ေရႊမင္းသားေလးရဲ႕ၾကင္ယာေတာ္💞 Ep ( 2 )

"ဘယ္လိုလဲ မင္းငါ့လက္က ေျပးမလြတ္မွန္းသိလို႔ရပ္လိုက္တာမဟုတ္လား....ဟားဟားဟားးး"

gun သူ႔ေရွ႕က သူ႔ကိုေလွာင္ေျပာင္ရယ္ေမာေနတဲ့ အသက္ပင္ ျပည့္ဦးမည္မဟုတ္ေသးသည့္ ေကာင္ေလးကိုၾကည့္ကာ ေခါင္းခါယမ္းမိသည္....

အမတ္ခ်ဳတ္ႀကီးက လုပ္ၾကံခိုင္းမဲ့သူအေတာ္ရွားပံုပင္ အသက္မျပည့္ေသးတဲ့ကေလးကိုေတာင္ သူ႔ကိုလုပ္ၾကံဖို႔လႊတ္လိုက္သည္တဲ့လားးးးး ?????

"မင္းငါ့ကိုသက္ႏိူင္မယ္လို႔ ထင္ေနတာလား "

gunရဲ႕ၾကည္လင္ပ်က္သားတဲ့ မတိုးမက်ယ္တဲ့ စကားသံေၾကာင့္ mark မ်က္ေမွာင္ကုတ္မိသည္ ဒီသခိုးက ေတာ္ေတာ္ စကာႀကီးစကာက်ယ္ ေျပာတာပဲ မိန္းကေလးဆီကလုသြားတဲ့ ပိုက္ဆံထုပ္ေလးတစ္ထုပ္အတြက္ သူကဘာလို႔လူသက္ရမွာလဲ......ၿပီးေတာ့ ထိုလူ႔ကိုၾကည့္ရတာ သူ႔ကိုယ္သူေတာ္ေတာ္စြမ္းတယ္လို႔ထင္ေနပံု မွတ္ေလာက္ေအာင္ပညာေပးမွကို ရမည္.......mark မဲ့ကနဲ တစ္ခ်က္ျပံဳးလိုက္ၿပီးး......

"ပိုက္ဆံထုပ္ေလးတစ္ထုပ္အတြက္နဲ႔ က်န္ေတာ္ခင္ဗ်ားကိုမသက္ပါဘူး ဒါေပမဲ့ ခင္ဗ်ားေနာက္ထက္ တစ္ျခားသူပစၥည္ မယူေတာ့ေအာင္ေတာ့ ပညာေပးမွရမယ္ ......"

ေကာင္ေလးရဲ႕စကားေၾကာင့္ တစ္ခုခု နားလည္မူ႔လြဲေနၿပီမွန္း gun သိလိုက္တာမို႔......

"ေနဦး မင္းေျပာတာ.....

gunစကားမဆံုးလိုက္ လၽွင္ျမန္စြာ ဝင္ေရာက္တိုက္ခိုက္လာတဲ့ထိုေကာင္ေလးေၾကာင့္ သူေရွာင္တိန္းရင္း ထိုေကာင္ေလးကို မထိခိုက္မိေအာင္ ျပန္တိုက္ခိုက္လိုက္သည္ ......

mark ေရွ႕ကလူကို အပိုင္တြက္တိုက္ခိုက္လိုက္ေပမဲ့ သူ႔တိုက္ကြပ္ကိုအသာေလး ေရွာက္ထြက္ သြားႏိူင္တဲ့ထိုလူေၾကာင့္ အံဩသင့္သြားရေပမဲ့ အရွက္ရသလို ခံစားလိုက္ရတာမို႔ ပိုမိုျပင္းထန္စြာ တိုက္ခိုက္လိုက္သည္.......

gunသတိထားျပန္ခုခံေနရင္ပိုမိုျပင္ထန္လာတဲ့အတြက္ တန္ျပန္တိုက္ကြပ္ေတြနဲ႔ပါ ျပင္းထန္စြာ ခုခံေနရသည္......စိတ္ထဲတြင္လဲ. ......ဒီအသက္ရြယ္နဲ႔ ဒီေလာက္ထိအတြင္းအားမ်ားၿပီး တိုက္ခိုက္စြမ္းရည္ ျမင့္မားတာကို ခ်ီးက်ဴးမိသည္...... တစ္ဇြတ္ထိုးတယူသန္ႏိုင္တာေလးသာမရွိရင္ ထိုေကာင္ေလးက လူေတာ္ေလးျဖစ္မွာအေသျခာ .... gun "mark ရဲ႕ ဓားကိုပြတ္ကာသီကာ ေရွာင္လိုက္ၿပီး.......

💞ေရႊမင္းသားေလးရဲ႕ ၾကင္ယာေတာ္💞Where stories live. Discover now