Berk- Amca Sıkıldım Artık Sürekli Ülke Değiştirmekten. Cidden Çok Zor Oluyo Yeni Okula Alışmak. Yeni Arkadaşlar Edinmek Yeni Eve Alışmak Çok Zor.
Mert Amca- Sorun İstemiyorum Berk Sebebini Biliyosun Değiştirmek Zorundayız.
Berk- Ya Amk Amca Neden Kaçıyoruz ki...
Mert Amca Berkin Sözünü Keser Ve Konuşur.
Mert Amca- Berk Sus Sorun Duymak İstemiyorum. Bavulları Yerleştir Hadi Sonrada Yeni Okuluna Kayıt Yaptırıcaz. Hadi Hadi Hadi Durma..
Berk- Of Amca Amk.
Berk Bavulları Yerlestirir Amcası İse Evin 4 Bir Yanına Kamera Sistemi Kurar İşleri Bittikten Sonra Okula Giderler Kayıt Yerine Geldiklerinde...
Mert Amca- Merhaba Biz Burda Yeniyiz de Berk Burayı Kazandı Kayıt İşlemleri İçin Gelmiştik.
Müdür- Öncelikle Hoşgeldiniz. Kayıt İşlemlerinizi Yapıyorum Hemen.
O arada Baska Bir Aile Iceri Girer.
İçeri Giren Adam- Merhaba kızımın Kayıt İşlemleri İçin Geldik de Müsaitmisiniz ?
Müdür- Tabi Su Beyfendilerin İşini Halleder Halletmez Buyrun.
Berkin Kayıt İşlemleri Biter Ve Çıkarlar O Arada Yeni Gelen Ailenin Kızı Berki Görür Ve Gözlerini Alamaz ... İlk Görüşte Aşk Bu Olması Gerek... Berk Hiç Bakmaz Bile Tabi 189 Boyunda, Genìş Omuzlu , Gözleri Büyük , Çocuksu Yüzlü , Kaslı , Esmer Yakışıklı Bi Genç. Berk Amcasıyla Doğru Eve Giderler.
Berk- Amca Ben Spor Yapıcam Koşucam Biraz Sen Git Ben Gelirim.
Mert Amca- Dikkat Et Saat Başı Arıycam Cevap Ver Telefonlarına Ve Ayrıca Geç Kalma Fazla. Bende Alışveriş Yapıcam Biraz.
Berk- Tamam Amca Sende Dikkatli Ol.
Berk Koşmaya Başlar Biraz Koştuk dan Sonra Ayağı Takılır Ve Düşer Dizi Çok Kötü Yaralanır. Aman Tanrım O da Ne ???????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am Number 1 ( Ben 1 Numara )
ActionBerk Adında Bir Genç Rusyaya Yeni Taşınmîştır. Amcasıyla Sürekli Ülke Değiştirmektedir. Berk Siradan Bir Insan Değildir. Üniversite 1'e Gitmektedir. Üniversitede Bir Kızla Tanışır. Ve Hikaye Başlar.....