ჩანიოლი და ბექჰიონი როგორც იქნა გაანთავისუფლეს წყეული ტყვეობისაგან და დღემაც შედარებით ნორმალურად ჩაიარა.
ალფა ისევ ყოველ ნაბიჯზე ეძებდა თავის ომეგას, ყველგან ის ფორთოხლის მძაფრი არომატი ეჩვენებოდა.
იმ დღის შემდეგ ერთი კვირა გავიდა, მთელი ეს შვიდი დღე ბექჰიონი აცდენდა ლექციებს და მხოლოდ მერვე დღეს მივიდა სასწავლებელში.
ის თამამად მიუახლოვდა უნივერსიტეტის კარში ახალ შემოსულ ჩანიოლს და მაისური ხელებში მიაჩეჩა.
- მადლობა არ არის საჭირო - გველურად დაამატა და უკან გაბრუნდა.
რა თქმა უნდა მისი გაცდენების მთავრო მიზეზი იყო პაკ ჩანიოლი, მისი ალფა... დიახ მისი...
ერთი კვირის წინ...
ლექციებიდან ახალი დაბრუნებული ბექჰიონი ოთახში გამოიკეტა და მთელი კვირის განმავკობათი დენას ებრძოდა, რომელიც მისი ალფას ზედამ გამოიწვია.
ჩანიოლის სურნელი... პიტნის გამაბრუებელი არომატი ბექჰიონს დაძინების საშუალებას არ აძლევდა, ის ცდილობდა რომ თავი თითებით და სექს-სთამაშოებით დაეკმაყოფილებინა, მაგრამ არაფერი შველოდა... ყოველი ცდა ბექჰიონის ამდგარი პენისით და ცალ ხელში მოკუჭული ზედით მთავრდებოდა.
ერთი კვირის გასვლასთან ერთად, ჩაიარა დენამაც რომელიც თავისი ალფის გამო ლამის ყოველ თვე უწევდა. ბექჰიონი უკვე დამშვიდებული და მოწესრიგებული დაბრუნდა უნივერსიტეტში და ეს უბედურების მომტანი ზედაც დააბრუნა, ახლა ის ჩანიოლისთვის იქცა ჯოჯოხეთად...
სახლში დაბრუნებისთანავე ჩანიოლი საწოლზე წამოწვა დასასვენებლად, მაგრამ მაშინ როდესაც უკვე ღრმად უნდა ჩასძინებოდა ცხვირში მძაფრი ფორთოხლის სუნი ეცა და ერექცია ქვის ბოძივით აღემართა.
- ამის დედაც... არც კი ვიცოდი თუ ამხელა მქონდა... - ჩანიოლმა გაოცებული სახით ჩაიხედა შარვალში და თავისი მეგობარი გამოანთავისუდლა, შემდეგ კი ჩანთიდან ის ზედა ამოაძვრინა და ღრმად შეისუნთქა ციტრუსის არომატი - ააახხ... - მძიმედ ამოისუნთქა და ერექციას მთელს სიგრძეზე ააყოლა ხელი.