25 25 25

439 26 15
                                    

Yine kafama esip bir ara yazmış olduğum küçük bir sahne. İlham almak isterseniz veya devam ettirmek isterseniz falan buyurun hoşgeldiniz şöyle aşağı doğru geçin x

-

Louis okulun önünde arkadaşlarıyla Marcel'in çıkmasını beklerken etrafa ters bakışlar atıyordu. Marcel ne kadar söylemese de zorbalık gördüğünü biliyordu ve umarım okula olan bu ziyareti sonucunda onu sahipsiz olmadığını anlarlardı. Yoksa olacakların yararlarına olmayacağı belliydi.

Bu sırada içeride Marcel'in içi içine sığmıyordu. Louis Tomlinson okulun önünde onu bekliyordu. Onu beş dakika da olsa görmek istediğini söylenmişti ama ne olduğu önemli değildi. Louis Tomlinson okulun önünde onu bekliyordu.

Hızla eşyalarını toplayıp çantasını sırtına attığı sırada onun heyecanını fark eden Daniel lafını esirgemedi.

"Hey, Marcy! Bu heyecan ne? Kendin gibi ezik bir sevgili falan mı yaptın?"

Marcel onu hiç umursamadan koşarak çıkış kapısına vardığında çok hevesli görünmek istemediğinden adımlarını yavaşlattı. Bu kadar hızlı davranıp Louis'yi kaybetmek istemiyordu. Ona olan aşkı bazen elini ayağını birbirine karıştırsa da elinden geldiğince kontrollü olmaya çalışıyordu.

Kapıdan çıktığında okulun duvarına yaslanmış arkadaşıyla sigara içen Louis'yi gördü. Louis'yle aynı okulda gittikleri halde Louis genelde derslere girmezdi. Bugün de okula normalde gelmemiş ama çıkışta Marcel'i almak için uğramıştı.

Merdivenlerden inerken kapıya göz atan Louis onun çıktığını fark etti ve onu karşılamak üzere daha sonuna gelmediği sigarayı yere atıp botlarıyla ezdi.

'Buraya gel bakalım.' Louis'nin sesi normalden yüksek çıktığında Marcel yerinde irkilerek yanına gitti. Kötü bişey yapmamıştı ama Louis başka bir şeye sinirlenmiş olabilirdi.

"L- Louis ben-" kekelemesi Louis'nin kolunu omzuna dolayıp Marcel'i kendine çekmesiyle yarıda kesildi. Gözleri korkuyla kapandıktan sonra Louis'nin sıcak nefesini boynunda hissetti.

"Seni seviyorum. " Marcel'in gözleri hızla açılırken Louis kolunu omzundan çekip bu sefer beline yerleştirdiğinde Marcel daha hiçbir şey algılayamadan sırtının duvara yasladığını hissetti.

"Seni seviyorum ve başkalarının sana ne olursa olsun bakmasına, o kendini gizlemek, dikkat çekmemek için giydiğin bol kıyafetlerin altında nasıl bir bedenin olduğunu hayal etmeye çalışmalarına katlanamıyorum."

Marcel'in dudaklarında hafif bir gülümseme oluştuğunda Louis boynunu ısırdı.

"Ne oldu Bay Styles? Söylediklerim hoşunuza mı gitti?"

Marcel'in gülümsemesi büyüyüp gamzesi ortaya çıktığında Louis bir kesit daha sertçe ısırdı.

"Şöyle gülümsemeni gören tek ben olmak istiyorum."

Marcel bunun üzerine kendini tutamayıp kahkaha attıktan sonra Louis'nin kendime olsam hayran bakışlarını görünce kızarak elini yüzüne kapattı.

"Sakın," Louis bileklerinden tutup ellerini indirdiğinde devam etti. "Bir daha kendini gizlediğini görmeyeceğim. Anlaşıldı mı?"

Marcel itaatkarca kafasını salladığında Louis onu serbest bıraktı.

"Hadi artık eve gidebilirsin. Yolda dikkatli ol."

Marcel tekrar kafasını sallayıp gitmek için arkasına dönse de daha sonra bir şey söylemek istiyormuş gibi duraksayarak arkasına baktı. Louis arkadaşlarının yanına dönmüş olsa da Marcel'i görebiliyordu ama onu zorlamak istemedi. Söylemek istediği her neyse bunun için yeterli cesareti kendi kendi kendine toplamasını bekledi.

LARRY KURGU ÖNERİLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin