Louis, dışarıdan bakıldığında güçlü bir iş adamı dünyalar güzeli bir eşe -Bu tabiki Harry oluyor- ve tatlı bir oğlan çocuğuna sahip olan dünyanın en şanslı adamı gibi gözüküyordu.Ama şunu unutmayın dış görünüş insanı yanıltır. En güvendiği kişi olan eşi Harry bile onu tam olarak tanıyamıyor ve karanlık yönünü bilmiyordu. Onun sıkı ve katı kurallarına göre yaşıyordu ama yinede onu sevmeyi hiç bırakmıyordu.
Günlerden herhangi biriydi Louis için herşey aynıydı ama bu Harry için geçerli değildi bu gün evililik yıl dönümleriydi akşam için fazla plan vardı kafasında. Harry planlarını belli etmeyerek normal davranıp eşini kapıdan uğurlarken diğer günlerden farklı olarak bir söz söylemişti.
"Seninle birlikte yıldızları görmek istiyorum"
Louis bu sözü garipsemişti çünkü ona nedensiz bir şekilde tanıdık geliyordu. Harry bu sözü bilerek söylemişti çünkü Louis' in evlenme teklifine bu şekilde cevap vermişti.
Louis umursamayıp evden çıktı ama bu son çıkışıydı o andan sonra hiç eve geri dönmedi onun yerine iki tane genç adam eşini bekleyen Harry'e o acı haberi vermeye geldiler.
"O artık bu dünyada değil."
Harry inanmak istemedi. Yıllarca bekledi. Tam inanmaya başlayacağı sırada aşık olduğu adamı başka bir ile mutlu olurken gördü.
Wattpad: jack_honk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LARRY KURGU ÖNERİLERİ
No FicciónTwitter veya Instagram'da bulduğum fotoğraflı kurgu önerileri