Evet yavşaklar başlığı okudunuz.Neden bir insan kendine çok kötüyüm derki çünkü az önce bir şey fark ettim evet bu nedir dediğiniz duyar gibiyim he he he kendimi on dakikayı aşmak için her boku yapan youtuber gibi hissediyorum.Ama daha kötü çünkü şu an boş yere paragraf doldurmaya çalışıyorum.Hayır dostum gitme tamam başlıyorum.
Tamam tamam neden kötü olduğumu çok merak ettin.Baver kilolu ve Diyarbakırlı ve ben bu özellikleriyle dalga geçmeyi çok seviyorum.Ama Baver kilolu ve kızlar bundan etkileniyor gerçi şuan Baver'in kilosuna gelmek istesem o kadar yağlı şeyler yemek zorundayım ki.Ve bunu yaparsam yüzüm mayın tarlasına dönebilir.Evet birinin bu hikayeyi okuyacağını pek zannetmiyorum ama Diyarbakır'la alakalı bir sorunum yok aksine ben de Gaziantepliyim ve Baver'e ben doğulu diyince o kadar zorunda gidiyor ki ve hemen savunmaya geçiyor.Ama maalesef ki Baver üzülüceksin biliyorum ama Gaziantep Akdeniz'in incisidir.Tek eksik bir deniz merak etmeyin sorun değil pek.Ama Baver bu paragrafı okuduktan sonra belki Emirhan dersini almıştır dersin diye şunu demek istiyorum Adolf Hitler geri dönse ve bana dalga geçmeyi kes dese yinede vazgeçmem.Çünkü yok dersimi alamam malım çünkü aq dersimi alabilseydim şuan bu salak şeyi yazmak yerine viskimi yudumlardım yani belki ülkenin durumu ortada zamdan viski alabilrmiydin bilemiyorum.
Evet bu salak bölümden anlayabileceğim üzere Emirhan dersini almayan gerizekalı birisidir.Ve bu yüzden sizi contranın bir dizesiyle baş başa bırakıyorum.
Ben olduğum yerdenNe kadar ileri gittiysemHiç geri dönememİstesem de yok düzelememÜşenirim o kadar yolu geri dönemem
aynı beni anlatıyor bu arada sarkımızın adı mahkum.
YOU ARE READING
Ponçik Kilolu Bir Salak (hayır sadece Baver)b
ContoHerkesi mutlu edemezsin çünkü Baver Değilsin