Sixth sense terbuka

43.3K 255 25
                                    

Selepas peristiwa tadi, isteri ku shima memeluk ku di katil,
" abang , shima penat sikit sakit kaki pasal jalan jauh shopping tadi, abg bagi shima tidur yea malam ni?, esok pagi shima janji bagi abg puas puas tau". Pujuk shima sambil menarik selimut masuk ke gebar katil queen size hotel.

" janji tau sayang, jgn tipu tau" balas ku.

" tau la, kalau abg nak gi makan , ajak la mak " mak tadi tidor seharian bilik sebelah , tak ikut shima pun"

"Oooo ya ka? " balas ku.. entah seketika itu akal keletihan ,,terbayang seperti skrin , aku melihat ibu shima, mila sedang melancap di tub sebelah .

Seolah jiwa ku hanyut. Telinga ku berdesing.. perkara yang paling ku takuti kini muncul. Perasaan inilah yang sering kali wujud apabila aku memandu kenderaan dan berjaya mengelakan kemalangan . Seolah olah bunyi dan flash bayangan mata ku memberikan radar awal .

" humm" aku memberanikan diri , menuju pintu bilik air , sememangnya suit hotel ini boleh buka dua pintu .

shima dah selamat dalam selimut.aku menghampiri pintu dan melihat rekahan kecil. Rupanya tombol pintu tidak rapat dan ada cahaya dari dalam bilik air.
Dari celahan aku melihat kelibat tubuh wanita duduk di pinggir tub mandi berkemban.
Ibu shima , si mila sedang mengusap kelankangnya sambil memejam mata.

mujur bilik ku gelap dan rekahan pintu ku tidak memberi kesan cahaya kepada bilik air.
Aku bukanlah kaki skodeng, aku dah biasa pun tengok cipap wanita.  Malahan cipap shima isteriku pun cantik.

Tapi malam ini , suasana selepas aku " bermimpi kena kulum "tadi  masih terasa denyutan pada pangkal zakar ku.

Bau aroma terapi dari bilik air seolah mengkhayalkan. Tubuh wanita matang mengeliat , melancapkan pussy nya sungguh indah. Bergetar getar daging tetek dan pehanya. Seolah melihat penari gelek beraksi.
Ingatan ku pada shima hilang seketika .

Hummm , apakah skill ku ini bala atau laba? Aku cuba memahami naluri sixth sense ku.. Baik aku cuba nak menumpukan perhatian menghantar telepathy pada mila yang sedang mengusap pussy licinnya.

Aku tarik nafas , mengosongkan fikiran , aku bayangkan jiwaku hadir ke hadapan mila.
Aku melafazkan dalam hati , -" Mila sayaaaang"
" ouchhhh Abaaaaang" rengek mila halus...
aku musykil , adakah dia  benar benar dengar ?
Aku teruskan suara hati ku
" Mila , lucut kemban sayang, tonggeng kat pintu belakang ,"
Serentak itu mila akur dan menonggeng kearah celahan pintu gelap ku...

"Mila , hisap jari sayang , kepala geleng kiri dan kanan "
Aksi itu di lakukannya... "woow"  aku seronok tapi adakan itu kebetulan ?
"Mila. Lompat katak sekarang 10 kali " , aku. Sebut dalam hati tapi diselubungi nafsu nakal , arahan itu tidak di patuhi.

Baik , aku kawal perasaan,  lagi suara telepati supaya tidak aku keterlaluan di pengaruhi emosi ingin mengawal keterlaluan.

" mila pusing belakang , duduk di lantai kangkang , usap pussy dan pejam mata.. sebut sedaaaaap abang dinnnnnn"

Serentak itu aksi itu berlaku dan terpancul " sedaaaap abaaaang dinnnnn"

Aku tahu dan kini jelas skill sixth sense ku...
Aku tak perlukan jemputan kenduri pun .Kepala ku dah panas , shima dah hanyut dek mimpi .
-"Milaaaaaa, buka pusssy , usap sayang , jangan buka mata , lepas ni ada usapan dan jilatan kat  pusssy , mila tahan dan baring je ... tak perlu lawan ... kita kawaaaan tau"
" yessss , abaaaaaang" balas mila dengan rengekan manja...

Aku menolak pintu bilik air tanpa lafaz apa apa ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 21 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Sixth sense ...Gara gara honeymoonWhere stories live. Discover now