1.0

667 43 19
                                    

,,prečo toto všetko robíš?" s veľkou knedľou v hrdle jej jungkook povedal.
,,chcem ťa naspäť chrobáčik, chcem cítiť tvoje pery na tých mojich, chcem aby sme boli šťastní." šialene, priam hrôzostrašne odpovedala.

-

jungkook zastavil na požadovanej adrese.
,,vystúp si." nakázala mu.
jungkook tak odčinil, bál sa, pretože mala zbraň.
prešla okolo neho a položila si ruku na jeho líco a zadívala sa mu do očí.
,,pôjdeš do tohto klubu, opiješ sa."
,,prečo by som to mal robiť?!"
,,pretože som ti to nakázala, zajačik." po dokončení vety ho pobozkala na líco. jungkook v sekunde chytil jej zápästie na zadíval sa jej do očí, mal chuť jej vynadať za toto všetko čo sa práve deje, ale jej pohľad bol dominantný len kvôli tej zbrani. jungkook iu pustil a vybral sa po tmavej uličke do baru. otvoril dvere a hneď ho oviala nechutná omamná vôňa alkoholu. vošiel dnu a snažil sa pôsobiť ako normálny človek, povedala mu aby sa opil. radšej tak odčinil a pýtal si po každom poháriku další. jungkook ako troska ležal opitý na bare. jeho telefón začal vibrovať už niekoľko krát za noc ale on si to nevšímal.
za jungkooka sa postavili dve vysoké gorilly. vzali jungkooka za pačesy a vyviedli ho von z klubu.
,,eeej chalani! dajte si so mnou!" opitý jungkook po ceste stále kričal a rozprával nezmysluplné veci.

——————
jungkookovi som volala 15x, písala som mu esemesky. žiadna odozva, volala som chalanom, nevedia kde môže byť. emily som uložila do postele a ja som stále sedela na sedačke a nervózne pozorovala svoj telefón.
——————

jungkook sa prebudil zviazaný na drevenej stoličke, bez trička. cez ústa mal pásku a jeho dlhé vlasy mu padali do očí.
,,zajačik, čo sa tak zahrať?"
povedala mu iu medzitým, čo si naňho obkročmo sadala.

žiarlim!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 22, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

[fuck you] JKxYouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin