Žena ostala nehybne stáť pred Jungkookom a vstrebávala túto správu.
"A-ako to, že je moja dcéra? Vy ste jej otec. Nechápem tomu!"
"Y/N, stretneme sa dnes a všetko ti porozprávam."
Žena dala Jungkookovi číslo a rozlúčila sa s ním.
-
"Jungkook-ah! Kam ideš?" spýtal sa Hobi zatiaľ čo prepínal programy na plazme.
"Stretol som dnes Y/N-u, a máme sa stretnúť pretože dnes videla Emily, keď sme boli v obchode."
"Čože? A to sa ti ako podarilo ju pozvať von, keď o tebe nič nevie?" spýtal sa Taehyung zatiaľ čo písal s Emily domáce úlohy.
"Povedal som jej, že Emily je jej dcéra a nevedela o ničom. Tak jej idem všetko porozprávať."
"Aaaah, Jungkook. Fighting!" ukázal mu Jimin a najmladší už zatváral vchodové dvere.
-
"Ahoj, prepáč, že meškám ale Hyungovia ma zdržali." Jungkook sa jemne usmial.
"Vpohode, aj tak som prišla len pred chvíľou."
-
".. a vlastne, keď sme mali svadbu, zrazilo ťa auto.. A-a" Jungkook hýkavo rozprával. Slzy za sebou stiekali a on si nemohol pomôcť, pri tom pohľade ako videl svoju 'skoro mrtvú' novomanželku.
Y/N s rukou začala hladiť Jungkooka na líci a zotierať mu slzy. Jungkook sa pod dotykom jej ruky začal chvieť, miloval jej teplé ruky.
"Jungkook si hrozne studený, priam ľadový."
"Vždy si mi to hovorila, hlavne keď si mi držala ruku." chcela som sa ubezpečiť tak som vzala jeho dlaň a zimomriavky mi nabehli po celom tele.
-
"...Hahahah! Áno! Jin! Ten mal najlepší smiech! A pamätám si Namjena? Namjoona? Ten mal pekné jamky."
Jungkook bol prekvapený ako vymenovala všetkých jeho členov a zároveň rodinu.
"Jungkook, je veľa hodín. Musím ísť, zajtra sa môžme stretnúť."
Jungkookovi zažiarili oči, keď tú vetu počul.
"S-samozrejme! Budem len rád."
Jungkook sa cítil v tomto momente trápne, nevedel, či ju objíme, pobozká alebo len tak odíde s pozdravom.
"Eewh, môžem ťa objať ?" Jungkook otvoril ruky v náznaku toho, aby mu skočila do náruče.
Objala ho.
On cítil jej každodennú, nádhernú vôňu, a ona zasa jeho dychberúcu vôňu vlasov, ktorú veľmi dobre poznala. Obaja si užívali tento okamih. Až tak, že sa objímali pár minút v kuse.
-Ughhh, som unevaná.😭
Ale babies!? Ďakujem! Za všetky votes, komentáre a tie čísla ako rastú! Ďakujem ďakujem ďakujem!ON JE DOKONALÝ😭
Dobrú noc🧸
YOU ARE READING
[fuck you] JKxYou
Fanfiction"Miloval som tieto chvíle. Držať ťa v náručí, cítiť tvoj dych a tvoje srdce ako pomaly a spokojne bije." Y/N sa lesklé oči začali plniť slzami. Slzami šťastia. "Jungkook.." oddýchla si. "ani nevieš ako sa snažím spomenúť na všetky tie chvíle.,, pok...