Poslední dobou si všímám jedné takové věci. Hate komentáře, videa a celkově celá zpětná vazba myšlena negativně na tvůrce. Konstruktivní kritika je skvělá věc a každý by se ji měl naučit přijímat. Ale věci zacházejíci do kategorie, kde je to čistě a jenom prostě hate reakce, to už není žádná konstruktivní kritika a každý by si to měl uvědomit. Nedávno jsem viděla slečnu, milá, pozitivní a nijak nikoho nenapadala (Koukla jsem se na starší videa a fotky a nikde nic. Zjistila jsem si o ní). Našla jsem komentáře typu "Nezlob se, ale myslím že ti to takhle nesluší. Ale každý má svůj styl 😊" tohle beru jako konstruktivní kritiku a sama autorka na to odpověděla nějak podobně jako "Samozřejmě. Chápu to a děkuju ❤" ne sice úplně stejně ale prostě byla milá. Pak jsem ale viděla komentáře typu "Jsi hnusná. Netoč už ty špíno". To jako vážně? K tomu ani nelze cokoliv říci... Řekla bych, že člověk co tohle napsal si kompenzuje svoje nízké sebevědomí a tímhle se ho snaží zvýšit sám sobě, ale neuvědomuje si, že tu holčinu to určitě mrzelo a třeba jí to mohlo zkazit den nebo podobně... Pak se lidé diví, že je na světě čím více například poruch příjmu potravy nebo čím více se objevuje sebepoškozování. Každý někdy napsal nebo řekl něco ošklivého. Já samozřejmě také a ne-li jednou. Jenže jsem dospěla, uvědomila si, co je špatné a našla právě tu úžasnou věc, které se říká konstruktivní kritika a pokud se mi skutečně něco nelíbí a mám potřebu to říci, napíšu to tak, aby to člověk nebral jako hate. Občas se to nevyvede... Jelikož někteří lidé neumí rozeznat konstruktivní kritiku od hatu. Ale to už je život... Například taková kauza Ondra Vlček a jeho přítelkyně a mazání jeho YT chanellu... To je přímo zlatý důl pro hatery. Do média přiložím komentáře, které si tento člověk nechává psát pořád dokola a stále ve vztahu s dívčinou je. Myslím si, že je to nádherný, když spolu jsou i ve všem zlém okolo a přeji jim to... Ovšem, ze začátku mi to samotné přišlo směšné, protože přece jen ta dívka je velmi mladá (13) a chlapec je už dospělý muž (24). Samozřejmě lidé naráží na podobné věci jako je pedofílie a podobné... Ovšem, nic s tím nikdo neudělá. Dívčiny rodiče o jejich vztahu ví a nemají s tím problém. Věřím že někdo jako je Ondra není žádný pedofil a rozhodně by to jako "celebrita" nerisknul. Možná vypadá jako hlupák, ale věřím že také přemýšlí než něco udělá a jak se říká, láska je láska... Co se týče mazání jeho kanálu na serveru YT? Vážně si myslíte, že je správné si mazat kanál za určitou hranici liků? Sám Ondra tohle postnul na Instagram a nemyslím si, že by to myslel vážně, spíše to tam dal jako výsměch lidem, kteří v to věří... Samozřejmě není to úplně rozumné protože je jasné, že se tím spustí lavina hatu, ale co naděláte? Jednoduše a prostě by bylo úžasné, kdyby se konečně dnešní společnost naučila šířit trochu pozitivního myšlení a když už, tak se naučila psát konstruktivní kritiku... Toť za mě vše a doufám že nad tím někdo popřemýšlíte...
_Tali_
ČTEŠ
Ve stínu dnešní společnosti
RandomDnešní společnost je taková, že je vše dokonalé. Všichni jsou vyumělkovaní a musí být vše podle představ. Ovšem ne vše se vždy povede a tak se setkáváme s problémy naší generace jako jsou selflove a podobně... V této knize bych se ráda zaměřila jak...