Úvod

18 3 7
                                    

Žijeme ve světě moderních technologií. Ve světě, kde musí být všichni a všechno dokonalý. Kdy se mladí snaží být staří a staří se snaží být mladými. Ve světě, kde celých sedm miliard lidí na planetě jsou jedno velké stádo. Jedno velké stádo ovcí. Ve světě, kde když má někdo svůj styl a snaží se být jiný, je to vlastně špatně. Ve světě, kdy někdo udělá chybu a je nakonec ten nejhorší na světě. Ve světě kde stačí jen jeden špatný úsudek a skončíte jako odpad. Ve světě, který nemá soudce, ale přesto se každý druhý člověk soudí podle toho jak se obléká, jak vypadá, co dělá, co nedělá, co řekl, co neřekl a další... Žijeme ve světě, kdy vlastně slovo dokonalost, může nosit každý. Kdy slovo dokonalost představuje štíhlou postavu, oblečení podle nejnovějších trendů, extrovertní povahu a nejlépe že všeho, pomlouvat lidmi odhozené lidi a dokazovat tím, že jsme ti, kteří jsou lepší. Ale nejsme. Nikdy nebudeme. Slovo dokonalost je blbost. Ano, slyšíte správně, je to blbost. Největší kravina, kterou kdy někdo vypustil z pusy. Dokonalost. Co nás naučilo ošklivé káčátko? Přece, že nemáme soudit knihu, podle obalu. Co nás učila Locika z pohádky Na vlásku? Přece, že máme jít za svým snem a nevzdávat se. Co nás naučila Kráska a zvíře? Přece, že nic není dokonalé a že i člověk, který je jinak pro nás odpudivý, je daleko lepší než kdokoliv jiný... Něco si pamatuj... Nepotřebuješ být oblečená do nejnovějších trendů, aby jsi byla jako ostatní. Nepotřebuješ najednou poslouchat rap, protože to tak udělali ostatní. Nemáš zapotřebí nadávat například na momentálně velice řešené přešlapy zahraničního make-up guru Jamese Charlese. Nic z toho nepotřebuješ. Není to nuda...? Nosit stejné oblečení jako všichni okolo tebe? Poslouchat hudbu, ke které nemáš vztah, ale je to přeci trend? Nadávat na chlapce, který udělal pár chyb a ponaučil se? Není to zbytečné? Mám pro tebe lehkou odpověď. JE. Nic a nikdo na světě ti nestojí za to, aby jsi byla jako ostatní. Není náhodou hezké být jiný? Vzít si místo růžových šatů, modré? Ostříhat si vlasy na krátko, protože se ti to líbí a je ti v tom pohodlněji? Ano. Každý kdo si tohle přečte bude toho názoru, že by chtěl být sám sebou. Neřídit se trendy a najít vlastní styl. Starat se o sebe a nechat chyby chybami. Chyby jsou součástí našeho života. Života našich dětí a vnoučat. Není nic špatného na trendech. Přeci jen, pokud se vám to líbí, tak to noste. Ale doopravdy si řekněte, jestli to nosit chcete. Jestli se vám to skutečně tak moc líbí a jestli se v tom cítíte svá/ý. Jestli to pouze není další rozhodnutí vlivem ostatních. Jestli máte potřebu nadávat nějakému chlapci na internetu za to, že měl špatný úsudek. Chybu v překladu nebo se třeba přeřekl/a. Tohle všechno dělá naši populaci horší. Šíříme kolem sebe negativní energii a je nám to jaksi u zadku. Lidstvo je hnus. Doslova. Je mi špatně z toho, kolik je kolem nás globálních problémů a my neumíme nic jiného, než otevřít internet a začít psát nadávky. Nedej bůh ještě anonymně. Lidé se neustále snaží šířit kolem sebe ideální životní styl a ideální styl oblékání a všeho. Co se takhle na jeden den přestat chovat tak jak normálně? Obléci si místo kraťasů sukni. Místo zdravého si tentokrát trošku ulevit a dát si něco neobvyklého? Místo zbytečné nadávky do komentářů napsat milý vzkaz? Nebylo by to lepší? Porušit pravidla? Obejmout člověka, se kterým jsme se pohádali?Vyznat lásku osobě, kterou milujeme ? Nebylo by to fajn? Uspokojující? Samozřejmě že bylo. Dopadlo by z nás tolik starostí a vše by pro nás bylo lehčí. Proč se snažit, ze sebe dělat ovečku? Koneckonců, i ovečky se mohou lišit. Třeba hustotou srsti. Barvou. Tvarem oušek či hlavy. Maličkostmi. Ale mohou se lišit. Stejně jako my všichni. Tímhle celým textem, bych ráda šířila pozitivní energii mezi ostatní lidi. Naučila mladší generaci odpuštění a začala tím nový projekt. Respektive šířila ho mezi co nejvíce lidí. Poukázala na dnešní problémy, naučila lidi jak být tolerantnější vůči ostatním a hlavně, pomohla lidem, kteří se snaží prosadit svůj názor. Najít nový styl a nechat je, se ukázat. Věc o kterou bych vás chtěla poprosit... Mohli by jste se to snažit šířit? Sdílet to? Ukázat kamarádům aby to vidělo co nejvíce lidí? Chci aby se to co nejvíce rozšířilo mezi lidi a aby se do tohohle projektu zapojilo co nejvíce lidí. Takže bych vás chtěla poprosit o jakoukoliv podporu. Sdílejte to, řekněte to kamarádům, cokoliv... Budu jen a jen ráda...

Tali ❤️

Ve stínu dnešní společnostiKde žijí příběhy. Začni objevovat