Kapitel 4

6 0 0
                                    

(Gick inte och ha en GIF där uppe, så ni lär få dem här då jag kom använda många)

(Gick inte och ha en GIF där uppe, så ni lär få dem här då jag kom använda många)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Han kysste mig sakta ner för min hals. Fjäderlätta kyssar störde han runtom på min bara överkropp. Jag hade saknat efter hans kyssar, allt med honom hade jag saknat. Trots varningsklockorna som ringde för fullt så kunde jag inte bry mig mindre. Jag behövde honom nu mer än aldrig förr och jag tror han kände desamma. Vi båda tog vara på stunden som om det vore den sista. Han börja kyssa mig uppåt igen och när jag trodde våra läppar skulle mötas drog han ifrån. Han studerade mig utan ett ord och jag kollade frågande på honom. Ett flin spreds sig över hans läppar och han öppnade munnen och sa

"Lilly, drömmer du om mig igen?"

Med ett ryk satte jag mig upp i sängen och insåg att allt var en dröm. Allt kändes så verkligt, hans fingrar mot min hud, hans kyssar, hans doft.. åh herregud jag håller på bli galen. Jag skynda mig in i duschen för att tvätta bort alla tankar om Adrian. Han har till och med börja hemsöker mina drömmar. Efter ha duschat och känns som jag fått bort det mesta med honom tog jag på mig ett par slitna jeans och en vit crop top. Slarvigt satte jag upp mitt hår i en boll och gick mot hallen. Jag tog nycklar och mobil och började gå mot mitt favorit ställe. Bara en bit efter gatan fanns ett litet café som jag den senaste tiden blivit stamkund på. Dem har det bästa och då menar jag verkligen det bästa kaffet i stan. Hon som äger stället Alison Stone, en äldre dam från England som flyttade hit med sin man för några år sedan men han dog bara några månader efter dem kom hit. Dem hade planerat allt dem skulle göra nu när dem gått i pension, flytta tillbaka till Sverige där hennes make kom ifrån och öppna detta lilla café tillsammans som dem drömt om. Alison är verkligen världens härligaste kvinna. Jag brukar hjälpa hon ibland då det krisar sig och det är lite personal. Jag har flera gånger funderat på att sluta mitt jobb och börja här i stället. Jag jobbar just nu på en bar eller pub kanske man ska kalla det. Ett lite mindre ställe i alla fall, men det blir oftast på kvällar eller helger då det måste stämma med barnvakt.

"Hej Lilly" Alisons glada stämma fick ett leende att sprida sig.

"Hej Alison, allt bra med dig?" Fråga jag och lutade mig mot bänken.

"Ja allt är bara bra, själv da? Vars har du lilla godingen förresten?" Alisons accent var något jag tyckte om och sättet den växte fram ännu mer då hon pratade med Leo och drog in massa engelska ord. Hon älskade verkligen Leo och leendet då hon såg honom var oslagbart.

"Bara bra. Han är hemma hos mamma och pappa"

"Okej va synd, vill du ha samma som alltid?" Fråga hon och jag nickade som svar. Man inser verkligen att man är här ofta då dem frågar om man ska ha samma som alltid. Jag kollade runt i cafét och märkte att det inte var så mycket folk här, men det är ju söndag så det kan ju vara därför. Min blick stannade på en som satt i en av sofforna. Shit, jag vände snabbt tillbaka blicken och hoppades att han inte skulle märka mig. Nattens dröm spelades återigen upp i mitt huvud igen, jag önskar jag hade en delete knapp nånstans där inne.

Omöjlig att glömmaWhere stories live. Discover now