"Mä haluan nähdä twicen"
"Mut entä Stray Kids"
"Frida me todellakin mennään tapaamaan Stray kids"
"Mut entä minä"
"Mato nyt demokratia"
"Entä jos me mennään juttelemaan tästä muille?"
"Ne ei auttanut jyp:iä"
"Mutta perhe pitää yhtä"
Mato, Frida ja Jay päättivät lähteä takaisin varastoon, jossa he kutsuivat kaikki koolle.
"Tänään me tavattiin meidän lemppari keski-ikäinen mies!"
"Mitä-"
Ennen kuin muu shippifam ehtii kysyä lisäkysymyksiä heidät keskeyttää ovelta kuuluva koputus. Kun he avasivat oven sisään astu kukapa muu kuin Daniel.
"Mä oon muuttamassa nyt takaisin koreaan, sori mut ette voi enää asua siellä varastossa"
"Omg isi älä jätä meitä"
"Mun on pakko"
"Pitele mua edes kerran"
"Miks sä oot yhtäkkiä noin pieni"
Ja niin Tuli ja Daniel katsoivat toisiaan viimeisen kerran
Danielin lähdettyä shippifam käveli masentuneina varastosta ulos, he olivat taas kerran kodittomia.
Pihalle astuessaan Jay, Frida ja Mato eivät ollet uskoa silmiään. He tapasivat JYPin toista kertaa saman päivän aikana!
"Hei onks toi JYP?"
"Se on JYP"
"Miks se on suomessa?"
"Hei se muuten lupas meille yhden palveluksen"
"Missä vaiheessa JYPistä on tullu teidän lampunhenki?"
Mato päätti olla nopea. Hän pikakäveli JYPin luo ja alkoi puhua.
"Sä lupasit meille pari tuntia sitten palveluksen, nyt on sellanen tilanne että me ollaan kodittomia ja tarvitaan vähän apua."
Loput shippifamistä seuraa Madon johdolla.
"Me ollaan kodittomia lapsia"
"Auta meitä JYP oppa"
"Me luvataan streamata fever"
JYP mietti hetken. Pian hän näytti saavan idean.
"Mulla on paikka, mutta se on vain väliaikainen. Voitte asua siellä siihen asti kunnes lähdemme takaisin Koreaan, tai kunnes saatte taas oman talon."
Shippifam oli enemmän kuin innoissaan tästä tarjouksesta. Heitä epäilytti hiukan seurata JYPiä metsään. Mahdollisuus asuinpaikasta oli kuitenkin niin houkutteleva idea että shippifam jätti epäilyt taakseen.
"Täällä te voitte asua"
JYP oli johtanut shippifamin aukiolle, joka oli täynnä telttoja ja asuntoautoja.
"Me kuvataan täällä reality ohjelmaa, 'JYP artistit metässä' voitte olla täällä kunnes kuvaukset loppuvat."
~~~~~~~~
Huudan tää oli aika nopeesti tehty mutta lupasin tän julkaistavaksi jo ennen joulua,,,
Also hehee tästä tuli aika pitkä joten joten joo.
Muistakaa kiusata mua
YOU ARE READING
Rakastava Shippifam
Random~RAKASTAVA SHIPPIFAM JA BTS~ Erittäin vakava story siitä mitä tapahtuisi, Jos Shippifam ja BTS asuisivat yhdessä. Toivon että kaikki ottavat tämän erittäin vakavasti. *RAKASTAVA SHIPPIFAM KODITTOMINA* Mitä käy kun bts yhtäkkiä hylkää avuttoman shipp...