"Sanoks se just JYP artistit"
"Joo"
"Eli... stray kids?"
"...Joo"
"Mutta kukaan ei siis tee mitään hätiköityjä päätöksiä"
Jay Frida ja Ilona olivat kuitenkin jo tehneet hätiköityjä päätöksiä. Jokainen heistä oli jakautunut ties minne etsimään kohtaloaan Y/N:nä.
"Mä.. Mä lähen.. tarviin... vaimo... homo."
Mato vaelsi omaan suuntaansa, jättäen Idan ja Lehden kahdestaan. He katsoivat toisiaan, tai no Lehti katsoi kun Ida lähti etsimään Jaea.
Lehti oli jätetty aukion reunalle yksin googlettelemaan JYP artisteja.
"No ehkä boy story on täällä.. tai sitte voin etsiä taas JYPin... mut sillä on varmaan kiire"
Lehti mietti ääneen, hän oli yllättynyt siitä että ei stannanut yhtäkään JYP artistia! Hän oli aika huono!
Lehti päätyi lopulta siihen että kävelisi vain lähimmän ihmisporukan luo ja kysyisi missä he voisivat nukkua, muut saisivat elää Y/N elämäänsä rauhassa.
Sillä välin Mia oli juossut jo kauas, hän ei halunnut häiritä stray kidsiä hän halusi vain nähdä ehkä vilkaisun heistä...
tai sitten vaikka kävellä heidän ohitseen..
ja vahingossa törmätä heihin...
ja sitten kutsua kahvittelemaan anteeksipyynnöksi.
Se oli hyvä suunnitelma
Sitten Mia kuuli sen. Mahdollisuuden hetkeen johon hän oli valmistautunut koko ikänsä. Mia kuuli Minhon äänen.
"Mur"
Minho äänteli vihaisesti.
"Jisung varo seuraavan kerran sen puukkosi kanssa, mun kädestä tulee nyt verta"
Mia ei ollut koskaan kulkenut sellaista nopeutta. Hänellä oli mukanaan laastari siltä varuilta että hän satuttaisi itsensä, nyt laastarille tuli kuitenkin muuta käyttöä."Mulla! On! Laastari! Ole! Hyvä!"
Mia melkein törmäsi yhteen kahden pojan kanssa. Jos kaikki menisi hyvin hän pääsisi ostamaan uusia bff koruja jo huomenna.
"Kiitos..?"
Minho otti laastarin itsellensä. Mia itki. Jisung.
"Hei muuten.. haluutteko juoda mun kahvia, kahvia mun kanssa, kahvia minulta.. minun kanssani.. kahvi... mennään kahville kun haluan pyytää anteeksi"
Mia oli juuri päässyt suunnitelmansa vikaan osaan, hän oli tosin unohtanut suorittaa ne kaksi ekaa osaa.
"Umm.. meillä on välipalatauko koko ryhmän kanssa pian.. me ei myöskään voida poistua täältä alueelta"
Minho kertoi hämmentyneenä pikkulapselle joka oli juossut heidän eteensä kuin tyhjästä ja tarjosi nyt anteeksipyyntöään.
"Aa eli yhdeksänkimppa! Mä tuon mun kaverit niin se on neljäntoista kimppa! Mä odotan teitä välipalarekan luona!"
Jay ei osannut päättää minkä värinen bff ranneke olisi kenellekkin stray kids jäsenelle parhain.
Toisaalla Lehti oli hommannut heille oivan nukkumapaikan. He kaikki nukkuisivat yön jypin matkailuvaunun alla!
Hommattua makuupaikan ja siirrettyä pringlespurkit sinne makuualustaksi hän istui ihmisporukan viereen.
Lehti liittyi heidän keskusteluunsa ja hänellä oli muutamia todella hyviä ideoita ;)
~~~~~~~
Huudan vähän tää ei oo nyt taaskaan kovin mielenkiintoinen mut ei se mitään ;)
CZYTASZ
Rakastava Shippifam
Losowe~RAKASTAVA SHIPPIFAM JA BTS~ Erittäin vakava story siitä mitä tapahtuisi, Jos Shippifam ja BTS asuisivat yhdessä. Toivon että kaikki ottavat tämän erittäin vakavasti. *RAKASTAVA SHIPPIFAM KODITTOMINA* Mitä käy kun bts yhtäkkiä hylkää avuttoman shipp...