Vita Kaçtı
"Tae' den"
"Ben bu dangaloz sığırla mı eş olcam hah daha neler hayatta olmaz"
"Şerro:Tabi ki olucak ben istersem dünyanın en tehlikelisiyle gene ben istersem en uysalıyla eş olursun"
Sen öyle san tabi ki de bir yol bulurum ben. Hoseok hyung bana yardım eder -hahahahahahahah geçen gene çok zekiyim- hemen hyungumu çağırdım.
"Tae noldu bişeyin mi var"
"Yok hyung ama şey beni kaçırsana yaa hyung"
"Olum ne dediğinin farkında mısın sen delta derimizi yüzer bizim(evet kurban bayramı şakasımı soğuk espirisimi ne deniyosa işte ondan)
"Merak etme haberi bile olmicak"
"E iyi o zaman akşama hazır ol bem gelir seni alırım"
"Yaşasın teşekkürler Hoşik"
Ama Vitanın unuttuğu birşey vardı.
*Yazardan*
Tae sürü evine gidince deltayla karşılaşır kendisi olmasa bile kurdu heycandan halay çekmeye başlamıştı bile (Hey ben Ege'liyim ama zeybek yazarsam yavaş olurdu halay zeybekten hızlı eheheh) deltanın kurdu ise eşinin kurdunu hissettiği için horon tepmeye başlamıştı (Neee halk oyunlarını sevörüm) delta eşinin kurdunda bir şeyler hissetti ve kaşlarını çattı.
"Benden birşey mi saklıyosun Vita"
"A-aaa sen kimsinde ben senden bişey sakliyim hem sen bana karışamazsın neyimsin ki" dedi Taehyung gözlerini kaçırarak.
"Eşinim aptal vita ve benden birşey sakladığını hissediyorum ama çıkar yakında kokusu"
"Hmhm sen öyle san"dedi Tae.
Jk'den
Bu vitanın derdi ne acaba benimle dalga geçer gibi konuşabiliyo (densiz hadsiz vita sen nesin ki yüce deltayla böyle konuşursun sjsjsjsjsjsjsj) benim gibi bir yakışıklı, çekici, saygılı (hadi canım... egoist) bide benim eşm olucak bana itaat etmesi gerekiyo e sonuçta yavrularımı da o doğurcak o büyütcek ilk önce onun bana karşı saygılı olması gerekir sonra yavrularımızın.
*Kim Hanedanlığı Gece Saatleri*
"Hadisene yaaa yakalanıcaz şimdi"
Tae ise Hoseok'u takmadan
"Ay hyung ne acelen var Tanrı aşkına delta duyana kadar biz Park Hanedanlığına çoktaaan varmış oluruz. Takma kafana"
Haklıydı Tae ama unuttuğu şey ruh eşleri mühürlenmeden bile birbirlerini hissedebilirlerdi vitanın kurdu çoktan Delta Jeon'un kurdunu uyarmıştı arkasında olan deltayı farketmemişti vita dikkatsizdi ve unuttuğu bu bağ başına iş örücekti.
Selam kuşlarıımm ben geldim Koray Sargın ben ben Ayhhh Zübeyir hani ben-
Tamam burdayım sakin ee bölüm Nasıldı? Beğendiyseniz like atmayı ve kanalıma abone olup yorum yapmayı unutmayın Lütfen sksjsjsjsjsjsjsjsjsjj
Tamam tamam yorumlarınızı bölüm içine de atmayı unutmayınnn...
BÖLÜM YAYIN TARİHİ:11.08.2019 PAZAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aranan Vita ~TAEKOOK~
FanfictionJeon Sürüsü varis Deltaları olan Jeon Jungkook'un ruh eşi vitayı bulmak için yola çıkan ekibe vitayı bulup getirmelerini söyler. Emir üzerine vitayı aramaya başlayan ekip vitayı bulur ama önlerine büyük bir engel çıkar. O vita ise Kim Sürüsünün Baş...