"Neden Burdasın Jeon" "Benim Olanı Almaya Geldim Kim"

2.7K 140 9
                                    

Yazardan

Park hanedanlığına varan alfa ve vita hâla daha deltanın feromonlarını farketmemiştir. Delta ise gittikçe sinirlenmektedir.

Bu sırada Park Hanedanlığı

"Prens Jimin babanız baş alfamız ve yüce omegamız sizi bekliyor efendim"

"Geliyorum Sehun birazdan aşağıda olacağımı onlara ilet lütfen"

"Hemen efendim"

Sehun telaşla merdivenlerde koşarken Kim hanedanlığından gelen davetsiz misafirlerden biriyle çarpışır Omega Luhan Prens Kim Taehyung'un özel hizmetkârı...

"Kimsiniz Omega bu sürüye ait olmadığınız belli"

Luhan tüm soğukkanlılığıyla

"Üzgünüm kusura bakmayın ben Kim Hanedanlığından Xiu Lu Han Prens Taehyung'un kişisel hizmetkârıyım"

"Kokunuz çok hoş omega lavanta kokusu en sevdiğimdir"

"T-Teşekkürler Alfa Ayyhhh sanırım kendi kokusunu hala almamış kokun çok güzel alfa"

"Oh, teşekkürler omega kokumun güzel olduğunu söylerler"

Luhan bunu duyunca kızarır ve ilerlemeye devam eder.

"Görüşürüz Omega Görüşürüz"

Yemek Odası

Jimin aşağıya ailesinin yanına inmiştir ama misafirleri olduğunu yeni görmüştür Kim Taehyung ve Alfa Jung  yemek masasında oturmaktadır herkes onu beklemektedir E haliyle bu Jimin'i biraz utandırmıştır.

Yemeğin Ortasında (Yazardan dememe gerek yok herhal)

(VE JUNGKOOK YEMEĞİ BASAR EHÜEHÜEHÜ)

"Merhaba Park Hanedanlığı ben Jeon Prensi ve Deltası Jeon Jungkook buraya benim olanı almaya geldim Sen Kim Hanedanlığı Prensi ve Vitası Kim Taehyung benimle geliyorsun"

Bu sırada Yoongi çenesini tutar mı sizce tabi ki hayır

"Eee baş alfa Park ben benim olanı ne zaman alıyorum bence artık zamanı geldi"

Jimin ise şaşkınlıkla ve heycanla bir Yoongi'ye bir babasına bakıyordu nedeni ise çok açıktı 2 yıl önceki yani jimin 17 yaşındayken Hanedanlıklar arasında olan ufak bir partide Yoongi ve Jimin tanışmışlar ardından ise flört etmeye başlamışlardı tabii bu flört dönemi ise 2 hafta sonra zorunlu olarak bitmişti çünkü hanedanlıkların kaynaşması için olan etkinlik 2 hafta sürmüş Park ve Min hanedanlığı aralarında ki meseleyi çözemedikleri için olsa gerek 2 gençte ayrılması gerekmişti.

Jimin'in suratında oluşan gülümseme Yoongi'nin ona göz kırpmasıyla utangaç bir hal almıştı ve kafasını yere eymişti.

"İsteğin elbet bir gün yerini bulur Min sabretmeye bak nasıl olsa 2 yıl bekledin biraz daha beklersin değil mi?"

"Benimle dalga mı geçiyosun Park, Jimin bugün benimle birlikte Min Hanedanlığına gelicek o kadar"

*Geri dönüş bölümünden selamlar kızlar anneniz geldi selamlayın*

30.11.2019







Aranan Vita ~TAEKOOK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin